Hakutulokset

  1. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    Mulla on liikeidea ja meinasin ottaa toiminimen jonkan kautta möisin tuotteita. Nyt meille ehdotettiin avointayhtiötä koska "työllistän" myös itseni lisäksi mieheni. Kokemuksia avoimesta yhtiöstä?
  2. B

    innon edellinen jakso sikarihuone

    oli aivan ihana vaikka en itse osaisi sisustaa noin tummaksi. Se olohuonekin oli niin rauhallinen
  3. B

    Iltaa, mitä sinulle kuuluu?

    Kuis hurisee? Kerro kuulumisia :saint:
  4. B

    onko kukaan näin kahjo? (testauksesta)

    Ensin tein kahtena päivänä peräkkäin marketin testillä negat (viimeksi tänä aamuna tai se oli kyllä epäselvä vastaus ei tullut kontrolliviivaa ollenkaan) sit lääkärissä sain veritestissä positiivisen, vielä piti testata marketin testillä jonka sain kaveriltani ja arvatkaa se oli taas nega...
  5. B

    mitä tarkoittaa avoin/suljettu kuori

    tällä palstalla?
  6. B

    cittarin testi, kuinka luotettava?

    onko kokemuksia?
  7. B

    pääsisinkö jo testaamaan?

    jokohan huomenna uskaltais testata?
  8. B

    onko teillä jo minipikakokki?

    onko enää yhtään taloutta jossa sitä ei olisi?
  9. B

    pukeutumis vinkkejä kiitos

    asuna siisti asu mulla mustat sukkahousut ja ruskea hame, minkä värinen pusero? musta? valkoinen? ruskea huivi kuuluu asuun myös
  10. B

    näenkö oikein...pågen

    mainoksessa noi siniset astiat? Mitä ne on?
  11. B

    oudosta numerosta tuli puhelu

    johon en vastannut, nyt jäin miettimään mikä taho soitti kun ei jättänyt viestiä...020 alkuinen...yrityksestä, jostain? Eikös lehtimyyjillä ala 045-alkuisena?
  12. B

    oletteko pitäneet helmikuussa party liten kutsut

    onko helppo saada 10 vieraan tilaus? 300? tulee kyllä mut moni kikkailee tarjouspakettien kanssa ja yhdistävät tilauksia, en meinaa millään saada 10 eri tilauslappua :headwall:

Yhteistyössä