Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun Mussukat 2014

    Täälllä arki melko haipakkaa. Ihana lähteä maalle nauttimaan rauhallista joulua. Tyttö on kova syömään. Lisämaitoa joudun välillä antaa mutta yöt pärjää tissillä. Nukkuu hyvin. Tänään kylvettiin ja voi että miten neiti siitä tykkäs. Saatiin kunnon hymykuviakin ku oli niin kivaa...
  2. N

    Marraskuun Mussukat 2014

    Neuvolassa 3 vko tarkastuksessa käyty. Pimu kasvaa hienosti. Mitat 3920g ja 53,8cm. Kahdessa viikossa tullut 500g painoa. Puntarille kun oltiin menossa niin neiti käänty siinä pöydällä kyljelleen. Seuraava aika saatiinjoulukuun loppuun ja se on lääkäri. Rotavirus rokote saadaan silloin...
  3. N

    Marraskuun Mussukat 2014

    Joo annettiin. Mulle tehtiin 2x kaavinta istukan rikkoontumisen vuoksi ja vuosi melki 3,5 l verta. Kinttaalla oli et ois vielä tipuettu lisääkin mut onneks hb pysy suht aisoissa ja pääsin kotiin. Menetitkö Peikko paljon verta? Oisko se sit jotenkin siihen liittyvää että et "menettäny tarpeeks"...
  4. N

    Marraskuun Mussukat 2014

    Elikkä tosissaan hengissä ollaan ;) Rupee kunto palautumaan ja hb:kin varmaan ihan ok. Matalimillaan oli ollu 88. 4 pussia verta ja tehokuuri rautaa niin nyt ok fiilis. Tyttö oli 6 pvän iässä 5g vaille syntymäpainon. Napatynkä irtos muutama pvä sitten ja ihan siistille näyttää...
  5. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea vauvaantuneille <3
  6. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Synnytyskertomusta: Ti aamuna menin sairaalaan kun ma huomattiin että lapsivettä vähän. Tiistaina sain sitten ballongin ja pääsin kotiin odotteleen. 13:15 irtosi ballongi ja n. Klo 15 oltiin takas sairaalassa. Paikat auki sen 3cm joten siirryttiin saliin ja 16:15 puhkastiin kalvot...
  7. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    18.11.14 klo 20:54 syntyi meidän tyttö <3 3420g ja 51cm. Py 34cm. Kotiutumislupa saatiin just. Reissu oli hurja. Siitä kerron lisää kun jakselen. Tyttö on rauhallinen ja niiin rakas <3
  8. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Täälä ollaan taas kontrollissa verenpaineitten takia synnärillä. Lääkäri ultrasi ja huomasi että lapsivettä on vähän naftisti. Labrojen tuloksia odottelen ja ihan ku oisin lääkärin puheista rivien välistä lukenu et vois olla mahd. Että käynnistäsivät.. mut en usko sitä vielä. Vasta kun...
  9. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Täällä ainakin opittu se et ei siihen kikkakolomoset auta et vauva syntyy. Hää tulee kun on valmis. Vitonenkin vielä odotuttaa meillä ja viikot jo 40+5. Oma olotila vaan on ollut huono jo useamman vkon päänsärkyineen ja verenpaineineen että mielelläni olisin jo murun synnytyksen käynnistäny...
  10. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Tälle mammalle sais iäks päivittää 32. Kauheeta. Supisteluita on nyt ollu mutta ei niillä synnyttämään lähetä. Odottelua siis...
  11. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea Ankka ja nyytti! :) Täällä edelleen kasassa myös. Hermot kireellä ja paineet vain lievästi koholla (153/104 kotona). Painoarvio nyt 3,5 kg. 40+1
  12. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    On nää aamut niin peffasta kun vessassa käy niin ei enää nukutuks saa. Ma piti olla käynnistys ja se peruttiin kun vauvan käyrät olikin kunnossa. Wtf?! Viikonloppu pidettiin pelkoperseessä ja sit soitetaan vaan ettei tarvii tullakkasn. Flunssaa pukkaa täälläkin ja on muute pitkäkestonen...
  13. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Sonkulle onnea!! Mua niin jännittää maanantai...
  14. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Wendylle onnea!!! Täällä lenkki heitetty synnytysvastaanotossa. Maanantaina takas käynnistykseen jos tilaa on kun tänäänkin käännytetty kuulemma porukkaa muualle. Tosiaan mulla nää paineilut ja päänsäryt jatkunu ni otin yhteyttä. Lääkäri ultras ja sano et ei oo kasvua tullu vauvalle niin...
  15. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Onnea Sonts4! Neljättäodottava: meille tulossa viides ja kolmea saa kuskailla kiitettävästi arkisin. Mies on ihan helisemässä kun en ota neuvolaan yhteyttä mutta en vaan jaksa enää. Saan aina lähetteen eteenpäin mutta sairaalas käyn kääntymässä ja kuulemassa et ei sulla mikään oo... normi...
  16. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Neljättä odottava: mä oon kärsiny päänsärystä ja korkeasta verenpaineesta ja turvotuksesta jo pidemmän aikaa. Ä.polilla ja synnrillä ravannu alvariinsa niiden takia mut ei mulla kuulemma oo mitään hätää. Noh se on hyvä. Eilisenkin verenpaineet korkeimmillaan 146/98. Mä oon kans aikalailla...
  17. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Luumurahkan saapumista kauppaan oon ootellu :P ei kukaan oo semmosta bongannu? :D
  18. N

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Pääkipee, turvottaa, valopallot taas eilen illalla silmissä, paineen tunnetta, selkä napsuu, nivusia vihloo ja reisiin saakka säteilee... supisteluita odottaa hän. Meillä kun kukaan lapsista ei oo laskeentunu pääalaspäin näin ajoissa niin elättelen toiveita etukäteen synnytyksestä... turhaan...

Yhteistyössä