Hakutulokset

  1. Ä

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Turussa asustellaan ja poika on 1v 4kk =)
  2. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Kyllä meille ainakin sopii klo: 13.30. Nähdään silloin jätskikioskilla!
  3. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Heippa vaan kaikille uusille :wave: tänne onkin tullut paljon uusia, sillä aikaa kun oon viimeksi täällä käynyt :) Olisko joku halukas tapaamaan maanantaina kupittaalla? Jos on hieno ilma? Ainakaan maanantaina ei pitäisi sataa. Harmi garol, että menet töihin, kun olisi ollut kiva nähdä taas...
  4. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Toivottavasti ei sada huomenna, kun on luvattu :( jos ei niin nähdään!
  5. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Me voitas ainakin tulla Kasperin kanssa. Sopiiko taas klo 12 siinä jäätelökiskalla?
  6. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    No kyl se aika iso on se leikkipuisto. Mut jos nähdään siinä jäätelökioskin edessä, mikä on ihan siinä leikkipuiston vieressä?
  7. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Torstai sopii myös meille ja klo 12. Missä siellä puistossa sitten nähtäs? Siellä leikkipuistossa vai missä? Onko muita tulossa? Vai onko meitä taas kolme :)
  8. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Meistä olis kans kiva mennä kupittaan puistoon, ollaan siellä jo käytykin pari kertaa keinumassa. =) Ensi viikolla käy hyvin, toivottavasti oon parantunu flunssasta siihen mennessä. Kasperillakin on ollut pari päivää kuumetta. Meille käy loppuviikosta mikä päivä vaan, tiistaina ei käy, kun...
  9. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Me ainakin ollaan tulossa Marakattiin huomenna. =) Mä ehdotan 12.30? Sopiiko muille? Kertakäyttövaippoja käytetään myös meillä, laiska kun oon. :D
  10. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Oisko joku tulossa ensi viikon tiistaina marakattii? Kun me ei päästäkään huomenna kun on muita kiireitä :/ .
  11. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Moikka! Kasper on toivon mukaan päässyt nuhasta ensi viikkoon mennessä joten olisi kiva nähdä. Mikä päivä sitten nähtäisiin Marakatissa tiistaina vai torstaina? Meille ainakin käy kumpi päivä vaan ja ajalla ei niin väliä kunhan ei heti aamusti. Mihin aikaan muille sopii nähdä?
  12. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Moikka! Oon 24-vuotias pian 7kk ikäisen Kasper-pojan äiti. Me asutaan täällä melkein keskustassa ja perhekahvila Marakatti on meidän naapurissa tai ainakin melkein =) En tosin oo siellä "uskaltanut" käydä yksin, mut jos joku haluaa sinne mennä joskus niin musta ainakin sais seuraa =) Olisi myös...
  13. Ä

    Äitejä Turusta!!

    Onneksi olkoon garol, oot näköjään menny naimisiin tässä vähän aika sitten! Nähdään huomenna kahvilassa 12.30! Muistakaa tulla paikalle! Lähden tästä pian neuvolaan Kasperin kanssa.. =)
  14. Ä

    Äitejä Turusta!!

    12.30 joo. Jos nähdään siel toisessa kerroksessa sitten siinä kahvilan edessä.
  15. Ä

    Äitejä Turusta!!

    Käykö sittenkin keskiviikko? Kun huomasin et meil on tiistaina 6kk neuvola ni en ehtis olee kauaa ku tulis kiirus sinne. :headwall: Mut Wiklundi sopii kyllä. Missä kerrokses se kahvila on? En oo käyny siäl remontin jälkeen kun kerran nopeesti. Meilläkin ruokaillaan just ennen tapaamista, jos...
  16. Ä

    Äitejä Turusta!!

    Mihin kahvilaan mentäisiin? Mikä olis sellanen iso ja mihin pääsis vaunujen kanssa helposti? Tai kyllä mulle sopii jokin muukin paikka kuin keskusta.. Jos sitten nähtäis tiistaina? Olisko vaikka 12.30 hyvä aika vai miten muille sopii?
  17. Ä

    Äitejä Turusta!!

    Missä jumpassa käytte riikka? Mäkin oon miettiny jotain jumppaa mut en tiedä missä niitä on ja onko 6kk ikäisille edes mitään..
  18. Ä

    Äitejä Turusta!!

    Käviskö tapaaminen ensi viikon tiistaina tai keskiviikkona? Joskus päiväl? Missä nähtäis? Ehdotuksia =) Ketä olis tulossa?
  19. Ä

    Äitejä Turusta!!

    Missä päin asutte garol ja riikka086? Me asutaan miehen ja Kasperin kanssa tässä vartiovuoren vieressä. Suunnitellaanko täällä vielä tapaamista? Olis kiva jos sais vaunuilu seuraa, kun ei jaksa yksin lähteä vaunuilemaan. Tietty tarvis asua melko lähekkäin et vois tehdä yhdessä vaunulenkkejä =)

Yhteistyössä