Hakutulokset

  1. O

    FisherLittlePeople-hahmot

    Mistä löytäis pelkkiä FisherPricen LittlePeople-hahmoja ilman mitään taloa tms?
  2. O

    Cambridge-kuuril 2011?

    Löytyykö palstalta muita Cambridge-kuurilaisia? Olis kiva jutustella ja vaihtaa kuulumisia sekä mahdollisesti myös seurata itse kunkin edistymistä.
  3. O

    Allergian oireita?

    Pojallani (kohta 1v2kk) on nyt ollut lähes 2kk vatsa löysällä, välillä ihan vesiripulilla, osittain jopa osa ruuasta tullut sulamatta suolen läpi välillä sitten kiinteämpää mutta silti ripulilla. Ilmavaivat on lisääntyneet, samoin poskien iho on ihan kuin tuulen ahavoittamaa ja punaista. Voiko...
  4. O

    L-Vantaan noin 1v lasten äidit

    Täällä 36v 9v tytön ja 1v pojan hoitovapaalla oleva äiti etsii kahvittelu-, ulkoilu- ja leikkseuraa. Talvi tulee ja kotoakin olisi hyvä päästä liikkeelle. Olisi kiva jos tykkäisit käydä esim avoimissa päiväkodeissa joihin voitais mennä yhdessä. Jos oot siis Länsi-Vantaalta tai jostain siitä...
  5. O

    Länsi-Vantaa

    Olen 35v äiti jolla lapset 8v ja kohta 5kk. Olis kiva saada kahvitteluseuraa vaikka Myyrmanniin tai Jumboon. Äitiseura kelpaisi myös kun ei noita äitikavereita oo juuri lainkaan. Jos oot jostain lähiseudulta (Myrtsi, Martsari, Pähkis tai Espoon/Helsingin puolelta läheltä) niin otahan yhteyttä...
  6. O

    Synnytyksen käynnistys päättyy sektioon

    Onkohan jollakulla tietoa siitä kuinka kauan alatiesynnytystä käynnistellään keinotekoisesti ennen kuin päädytään sektioon? Varmaan riippuu myös vauvan ja äidin kunnosta mutta onko tuossa jotain muuta kriteeriä... Itsellä toinen raskaus, mutta ekaa kertaa mahdolllisesti käynnistys edessä ja...
  7. O

    Pikkukakkosta odottavat vol4

    Tämä pino on "varattu" toista lasta odottaville mammoille, mutta otamme mielellämme jo vauvan saaneilta kuulumisia vastaan Olemme kyselleet esim. vaunuhankinnoista ja asuntoasioista, jotka ovat ajankohtaisia kun tulee lisää pikkuihmisiä =) Myös esikoiset ja heidän tekemiset ovat olleet...
  8. O

    Vantaan äitejä joilla la elo- syys- tai lokakuussa?

    Onkos täällä ketään vantaalaisia odottajia joilla laskettu aika 08-10/09? Olis kiva josko löytyis täältä kautta ja voitais kirjoitella kuulumisia täällä. Itse oon kohta 35v kakkosta odottava uusioperheen äiti jonka perheeseen kuuluu oma 8v tyttö edellisestä suhteesta, 41v avokki sekä kaksi...
  9. O

    Länsi-Vantaan 30+ syysäitejä?

    Oon 34v Länsi-Vantaalta mammaseuraa etsivä syyskuun alussa pikkukakkosen saava äiti. Esikoinen on jo 8v. Onko täällä muita Länsi-Vantaan syysäitejä jotka kaipaisivat seuraa? Oma LA on 06.09.09 Olkkis

Yhteistyössä