Hakutulokset

  1. R

    Farmvilleen naapureita

    :wave: Laitettu yksäriä, tänne saa kans laittaa :)
  2. R

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Täällä kotiuduttiin eilen sairaalasta, 5.11. syntyi pikkuinen poika, 2530g ja 48cm :heart: :heart:
  3. R

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Polkkajäde , onnea myös huomiseen sektioon! Tänään olisi vielä iltapäivällä viimetingan possupiikki, terveydenhoitaja soitti että saivat pienen erän ja saan sen nyt sitten vielä kun ei sitten enää synnytyksen jälkeen täälläpäin rokotella.. Nyt jännittää jos vaikka nousee kova kuume...
  4. R

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Kiitos infosta, Polkkajäde , meillä on vähän vajaan tunnin matka synnärille ja kun tämä vaavi on ihan poikittain ainakin lääkäri sanoi että ei voisi muutenkaan edes yrittää alatiesynnytystä ja kun lisäksi mulla vielä ahdas lantio niin olisi ollut siinä ja siinä olisiko syntynyt alakautta vaikka...
  5. R

    Esikoisen sektiosta 1v1kk, miten iso riski haavan repeämiseen alakautta synnytettäessä?

    Minun kahdella vanhimmalla lapsellani ikäeroa tuo 1v 1kk ja ensimmäinen syntyi perätilan vuoksi sektiolla. Missään vaiheessa minulle ei edes puhuttu missään siitä että pitäisi olla väliä seuraavan raskauden kanssa (oletan että ei kukaan vaivautunut mainitsemaan koska olin niin nuori ja...
  6. R

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Polkkajäde , kuinkahan kipeiksi ja tiheiksi pitäisi muuttua että sairaalaan..? Kun kyselin neuvolassa koska täytyisi lähteä jos nyt pyrkiytyy ulos ennen torstaita niin sanoi että kun supistukset 5-10 min välein eikä mitään sen tarkempaa ohjetta :o ! Eikä kyllä ambulanssista ollut mitään puhetta...
  7. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Niin ja vielä possurokotteesta .. Täällä aloitetaan rokotukset vasta 9.11. eli en sitten rokotetta saa :| ja synnytyksen jälkeen ei rokoteta enää sen 4 viikon aikana niinkuin joissain paikoissa. Olisin niin ehdottomasti sen rokotteen halunnut mutta ei sitten ehdi.
  8. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Täällä on juoksenneltu päivä kaupoissa ja vielä pitäisi lähteä illalla ostamaan tytölle talvitakkia. Kauhea hinku nyt shoppailla, ajattelen ettei sektion jälkeen kuitenkaan heti ole asiaa mihinkään.. Kävinkin ostamassa isäinpäivälahjan valmiiksi, nähtävästi olen sairaalassa isäinpäivän ja lapset...
  9. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Kuiskaten , katselin tv:stä sen jakson sairaalasarjasta jossa jakkaralla synnytti, meidän sairaalassa sanoivat kyllä tutustumiskäynnillä että siellä ei anneta synnyttää jakkaralla suuren repeytymisvaaran vuoksi, jakkara on kyllä mutta vain siksi että sitä käytetään jotenkin apuna että saadaan...
  10. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    [/b]Possurokotteesta , näyttää olevan jo osa saanut ja kuinka moni tietää koska saa? Täällä kun ei ole puhuttu mitään koko rokotteesta ja haluaisin sen kyllä..! Jotenkin tuntuu että jää saamatta kun tän viikon to vika neuvola ja sit ens viikon to sektio. Miyaki[b], mulla oli esikoinen loppuun...
  11. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Polkkajäde , onko sullakin siis sektioaika 5.11? Kun sulla näyttää olevan myös virallinen laskettu aika sama kuin minulla :) Missä päin synnytät? Ja mikä on sektio-ohjaus? Tuollaisesta en ole kuullutkaan vaikka esikoinenkin oli kyllä sektiolla. Kävin tänään neuvolassa ja terveydenhoitaja...
  12. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    No niin, äippäpolilla käyty... Kirjoittelinkin tuossa aikaisemmin että epäilin vauvan olevan perätilassa kun rinnan alla tuntuu iso muhkura kuten esikoisellakin ja liikkeet todella alhaalla joka oli pt. Neuvolassa viimeksi epäilyni esitin terkalle joka kuitenkin taas oli sitä mieltä että olisi...
  13. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Miehen rilluttelusta sen verran että meillä tuo mies kun ei rilluttele muutenkaan niin eipä ole nytkään.. Aikanaan on alkoholismi sinänsä yhdistänytkin että ollaan molemmat oltu aiemmin avioliitossa alkoholistin kanssa. Ei olla mitään absolutisteja (paitsi minä nyt) mutta se on yleensä se max...
  14. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Possuflunssasta , meillä neuvolassa ei ole sen kummemmin siitä edes puhuttu paitsi toissakerralla mainitsi että eivät ole saaneet vielä mitään ohjeistuksia. Aion kyllä ottaa jos mahdollista, riskiryhmään kuulun monella tapaa kun on raskaus+astma+ylipaino.. Miehen työkaverilla oli...
  15. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Schnappy79 , samat vaivat täällä, häpyluut ovat olleet todella kipeät jo pitemmän aikaa mutta mulla ne tulee kylläkin siitä jos istun kovalla pitempään.. :whistle: täällä kun ei tule pahemmin lenkkeilyä harrastettua, korkeintaan kävellen pieniä matkoja. Ja olenpa myös sitä mieltä että tuo...
  16. R

    Raskausviikot ja fiilikset tänään!!

    36+4 ja tää vaan laskee päiviä..
  17. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Liikelaskennasta , kun noita vanhempia odotin niin sellaisesta ei edes mainittu, en tiedä onko 13-14v sitten ollut sellaista vai eikö vain mainittu..? Nyt oli puhetta siitä joskaan en ole kovin tarkkaan seuraillut kun tämä vauva selvästi on toisina päivinä huomattavasti aktiivinen kuin toisina...
  18. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Lispu mulla on kolmas lapsi ja ensimmäinen sektiolla, tuon kakkosen kohdalla tehtiin synnytystapa-arvio ja sen perusteella yli 3kg lapsi ei mahdu. No tyttö oli 3380g, tulihan se sieltä mutta repesin niin pahasti että leikkurissa paikkailivat hyvän tovin. No puhuin neuvolassa tuosta...
  19. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Eipä tuo haittaa, Thor :) Joka päivä käyn lukemassa jutut pariinkin otteeseen mutta ei tule kovin paljon itse kirjoiteltua.. Mulla näkyi nyt lopulta tänään kelan sivuilla äippärahapäätös ja olen lähestulkoon JÄRKYTTYNYT siitä kuinka paljon se on! Jotenkin odotin paljon pienempiä summia.. Ja...
  20. R

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    :wave: Huutelin kyllä tuolla olemassaolostani mutta taisi jäädä huomaamatta.. :wave: :wave: :wave: Joten huudellaan sitten vähän isommin :) 34+3

Yhteistyössä