Hakutulokset

  1. J

    miesten logiikkaa..

    Nyt en kyllä oo ihan varma pitäskö mennä nukkuun vai chattailenkö täällä näitten murujen kans siihen asti kun Mies palaa baarista ja ilmottaa mulle "Ei sun kulta tartte valvoo,meillä on micro" :heart:
  2. J

    Ero tuli <3

    Jostain kaukaisuudessa näin kävi joskus ennenkin =(
  3. J

    Levyraatia pukkaa..

    Ei vikä naamassa jos peili on kiero :O
  4. J

    Levyraatia pukkaa..

    Popeda - Kellot lyö - YouTube
  5. J

    Ai,niin..voi prkl...

    Unohdin tässä vallan viestien tuoksinassa,et ukko lähti baariin ja mulla on työpäivä huomenna...niin hektistä tää tuntu olevan vaihteeksi FB:N VERRATTUNA..Ehkä me ikä-ihmiset ollaan poistuttu tonne "saa kuka haluaa vastata" osioon:laugh:Mut kiva käydä täälläkkin aiheuttaan pahennusta,nyt ei ole...
  6. J

    Meidän mies lähiössä..;)

    Voi perkele!:eek:
  7. J

    Levyraatia pukkaa..

    Noniin..välillä kato kiukuttaa,vituttaa ja panettaakin mut minkäs teet?? :hug: Kysymyshän ratkee sillä kun ottaa sen peilin kauniisen kätöseen ja tutkailee hetken sitä...sitä ei kuule tiiä vaikka ne rakkaimmat seisos siinä just siinä olkapään kohdilla :saint:
  8. J

    Levyraatia pukkaa..

    :hug:
  9. J

    Meidän mies lähiössä..;)

    Nakkilan mannet vastaan Veikko Hopea - YouTube
  10. J

    Levyraatia pukkaa..

    :stick: No,no..nopeille käsille tapahtuu....KERRO VAAN!
  11. J

    Levyraatia pukkaa..

    :flower: Kyllä täytyy sanoo et tossa se SUOMALAISEN MIEHEN PERIKUVA :heart: Eihän tollasta voi yksinkertasesti vastustaa :hug:
  12. J

    Meidän isi lähtee mökille =)

    Sääli???? Ei mun kakaroita ole ennekään säälillä kasvatettu,remmiä perseelle ja kotiarestia,sillä ne munkin vanhemmat kasvatti ja sillonkun sanottin että EI NIIN SE MYÖS TARKOTTI ETTÄ EI!:heart:
  13. J

    Levyraatia pukkaa..

    Oho,mitäs tuota anteeksi pyytelemään nuoruuden vallattomuuttaan =)
  14. J

    Lapsi on 10 päivät hoidossa ja äiti kotona, pitäisikö kertoa jollekkin?

    No,ehkä ei ole sinun asiasi miettiä..:headwall:
  15. J

    Levyraatia pukkaa..

    Jooo-jooo...jou-jpu----:laugh:
  16. J

    Levyraatia pukkaa..

    Joel Hallikainen: Niin kaunis on maa - YouTube
  17. J

    Levyraatia pukkaa..

    Jokin meni vikaan,ei ne huolinut mua tuonne taivaan portille..käskivät mennä takasin,jotain jäi tekemättä :)
  18. J

    Meidän isi lähtee mökille =)

    Voisin kuvitella sinut oman 17 vuotiaan tyttäreni tilalle,suusta ei todellakkan saa irti muuta kun keskenkasvusen pojan löpinöitä hih... mut mulla on sateenvarjo jo auki et anna tulla vaan :saint:
  19. J

    Levyraatia pukkaa..

    Jari Sillanpää -Valkeaa Unelmaa - YouTube)

Yhteistyössä