Hakutulokset

  1. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Heippa täältäkin piiiitkästä aikaa! On tämä 4 lapsisen perheen arki vaan niin kiireistä ettei tahdo koneelle enää ehtiä :D vaikkakin vauva nukkuu melkein koko ajan mutta 1,8 vuotiaalle on iskenyt kamala uhma vauvan tulon jälkeen ja se vie viimeisetkin voimani. Eiköhän tämä arki tästä taas ala...
  2. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Ainiin rv39 siis poika syntyi :D
  3. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Heippa! Päästiin eilen kotiin ja nettipimento loppui :) Nopea ilmoitus: Poika syntyi 5.8, paino 3200g, pituus 49cm ja suunniteltu sektio meni hyvin :) Paraneminenkin on ollut huomattavasti nopeampaa kun viime kertaisesta hätäsektiosta! ISOT onnittelut vielä kaikille vauvan saaneille...
  4. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Gallup: Meillä esikoisesta painoarvio tehtiin käynnistyspäivänä rv42, 2,9kg syntyi 2 päivää myöhemmin ja painoi 3750g :D, et aika mettään meni toi arvio. Seuraavasta painoarvio tehtiin rv35, 2,1kg, syntyi rv37 ja painoi 2995g. Kuopuksesta ei painoarviota ehditty edes tekemään kun syntyi jo rv28...
  5. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Paljon onnea Huikkikselle!! Ihanaa, että sait vauvan heti vierihoitoon ja rinnalle :heart: ja onnea myös Zalealle! Tsempit Siiruskalle synnytykseen, tiedä vaikka pikku-ihminen olis jo syntynyt.. Vimmu väsymys saa aikaan kaiken näkösiä ajatuksia mitä ei itekään uskois miettivänsä..paljon...
  6. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    vauva-10: mun muistaakseni Neamma siirtyi jossain vaiheessa heinäkuisten pinoon kun laskettu aika siirtyi. Heinäkuisten pinosta joku oli bongannu siis vauva-uutiset :D siks et löytäny täältä.
  7. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Ullelia piti vielä kiittää uudesta pinosta! :D pää on niin laho ettei puoliakaan muista mitä piti kirjottaa.. Ja mikäs on Raitiksen vointi? Vieläkö oot joutunu sairaalassa viettämään päiviä? Paljon tsemppiä jaksamista sinne!! :hug:
  8. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Voi onnea todella paljon kaikille vauvan saaneille :heart: en kylläkään varmaan muista kaikkia mut ainakin Viola, Blanco, Minttu, Neamma, Majj ja Koralli!! :D Näitä uutisia on aina niin ihana lukea! :flower: Ja kiitos vauva-10, raitis, mammy ja kaikki jotka vastasitte mun sektio-kyselyyn...
  9. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    piianappulalle vielä, meillä kun poika painoi vain 1120g syntyessään ja hieman yli 2kg kun kotiuduttiin, niin mulle tuli ihan stressi noista syömisistä ja kun poitsu oli vielä kova pulauttelemaan heti ruokailuiden jälkeen. Yöllä kello soi aina 3 tunnin välein ja välillä yksi syöttö kesti yli...
  10. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea Blancolle pikku-neidistä!! :heart: Tsemppiä Korallille maanantaihin, mua alko jo jännittää sun puolesta ;) olis aina parempi kun ei tietäis synnytys-ajankohtaa niin ei ehtis niin jännitellä :D toivotaan et sulla käynnistyy nopeesti! ja Tsemppiä myös majjlle!! Taidat jäädä heti...
  11. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Ainiin, piti vielä kiittää Pujajaa kun tsemppasit mua omilla kertomuksillasi, sain niistä paljon paremman mielen ja oikeestaan olin ajatuksissani jo ihan valmis alatiesynnytykseen! Kurjaa, että tää päätyykin nyt sektioon, mutta hyvä puoli on just se etten sit loppujen lopuks joutunutkaan...
  12. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea taas kaikille vauvan saaneille :heart: teitä tuleekin hurjaa vauhtia koko ajan lisää :) ihanaa!! Pian onkin sitten elokuu ja taitaa tahti vaan kiihtyä.. ;) Hienoa kuulla Majj että vauva olikin itse tajunnut kääntyä! :) Kivoja synnytyskertomuksia kaikilla ollut, mä niin...
  13. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea Karvatonkoira, Maami ja Manzu vauva-uutisista! :heart: Pujaja: Kiitos paljon kun kerroit perätila-synnytyksestäsi, sain siitä jo paljon enemmän tietoa kuin yhdestäkään lääkäri-reissusta! Mulle vaan sanottiin, et jos vedet menee niin täytyy tulla makuuasennossa sairaalaan, ettei...
  14. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Nti: Onnea täysiaikaisuudesta! :) Uimakiellosta vielä, mulle antoi lääkäri selitykseksi, että jos paikat ovat jo hieman auki pääsee pöpöt helpommin kohtuun, eikä voi tietää jos sikiökalvossa on vaikka pienen pieni reikä. On kuulemma vauvalle hengenvaarallista jos tulee kohtutulehdus.. Mulla on...
  15. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Kiitos kaikille synnytys-kertomuksista, niitä on aina niin mukava lukea :D ei ole onneksi kellään ollut vielä mitään kauhutarinoita kerrottavana ;) Mulla on niin ristiriitaiset fiilikset..toisaalta haluisin jo niin nähdä pikkuisen enkä millään malttais odottaa synnytystä, toisaalta sitten...
  16. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Suuret onnittelut Piianappulalle pikku-miehestä! :heart: Miuskille SUURI :hug: tuttu tunne täälläkin aika ajoin.. ( . ) Tänne ei ihmeempiä. Liitoskivut tuntuu häpyluussa nyt jo aika mojovasti, mut vielä pystyn sentään kävelemään ja tänään tein jopa puolen tunnin pyörälenkin :D Ainut mikä...
  17. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Vimmulle piti vielä kommentoida: ISO :hug: Noi tunteet kuulostaa erittäin tutulta, lähetän täältä paljon voimia ja jaksamista koko perheelle!! Meidän edellinen poika(nyt 1,7v) syntyi pienenä keskosena rv28+5 ja painoa oli 1120g. Synnytys tuli ihan yllätyksenä, vedet meni kesken lomamatkan...
  18. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Heips taas pitkästä aikaa! :) Ensinnäkin SUURET ONNITTELUT vauvautuneille!! Hyvän kokosia pikku muruja ootte saanu :heart: Nti.: Täällä yx kohtalotoveri. Paino noussu liki 20 kiloa ja vasta rv35+5 menossa(3 edellisessä raskaudessa tullu n.10 kiloa) tää turvotus on ihan hirveetä ja jalat...
  19. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea Kuuttikselle ja koko perheelle pikku-prinsessasta!! :heart:
  20. H

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Meinas vallan unohtua kommentit Hypylle: Pistää ihan vihaksi toi teidän lääkärin käytös!! Ei auta ketään jos äiti stressaa, miettii ja itkee päivät pitkät. Vauva kärsii tilanteesta ihan yhtä paljon kuin sinäkin. Olet yhtä tärkeä kun kaikki muutkin odottavat äidit ja ansaitset hyvän kohtelun...

Yhteistyössä