Hakutulokset

  1. P

    kirppislöytöjä pinoon

    Ihania vanhoja kahvipurkkeja 3 kpl a´ 2€ :) -Mellukirppis, Helsinki
  2. P

    Mitä tekisit jos?

    Saattaisin suuttua ;)
  3. P

    Meni pankin palvelumaksut ja nyt en saa huutonetin tilausta maksettua!

    Tuskin se pankin palvelumaksu montaa kymppiä on, joten aika tiukilla ollut noin muutenkin ap ;)
  4. P

    Pissanäyte labraan...

    Riippuen tietty mitä siitä virtsasta katsotaan, joistain suosittelee että virtsa on ollut rakossa vähintään sen 2-4 tuntia.. Itsestä aina helpompi ottaa (tällä hetkellä neuvolasta) purnukat ja putkilot mukaan ja palauttaa labraan myöhemmin...
  5. P

    Teillä joiden isot pojat 4-5v

    Meillä 4v. pelkää yleisiä vessoja kuollakseen ja HALUAISI aina potan jos on pakko käydä. Minä äitinä en todellakaan anna sitä pottaa, vaan se on pöntöllä käytävä jos on hätä.. Kyllä se kammo siitä ohimenee (eikä todellakaan oo niin paha kuin esim. vuos sitten).. Mitä sitä turhaan paapomaan...
  6. P

    Milloin lapsi oppi pyöräilemään?

    Meillä 4v. poika ajaa sujuvasti ilman appareita ja kohta 3v. tyttö appareiden kera..
  7. P

    Yhden illan jutusta vakava suhde?

    Meidänkin suhde alkoi "yhestä illasta", siitä on nyt 10-vuotta (olin välissä toisessa suhteessa, mutta koko ajan oli tää "ilta" mielessä) ja nyt ollaan yhdessä onnellisesti ja vauvakin tulossa <3
  8. P

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    dragonfly77 osanottoni :hug: Jäänyt täällä kirjoittelu vähemmäksi, koulussa oli ennen kesälomaa hirmu kiirus ja kesäloman alettua lapsetkin jäivät päiväkodista kotiin joten.. ei oo aikaa :D Ultrassa käytiin torstaina ja kaikki oli hyvin, isännän elkein istuskeli selkää vasten :D Nt oli...
  9. P

    haalistunut raskaustesti rv 7+2

    Kokeile tehdä aamusta :) Mulla ollut kokoajan "haamua", silti nyt menossa rv 13+3 ja kaikki hyvin :) Tietty jos hirmusti huolettaa, niin aina voi varata ajan varhaisultraan...
  10. P

    Miten nainen voi painaa yli 60 kiloa? :O

    Hyvin :D Terveisin; Elämän elävä esimerkki
  11. P

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Pikaisesti kuulumisia; Neuvolassa käyty eilen 12.5, ja ihana neuvolatätimme ultrasi vatsan päältä, kun olin niin huolissani että jahka siellä edes mitään on :D Ja olihan siellä, vastasi kuulemma viikkoja hyvin ja pieni sydän sykki vimmatusti :heart: Tänään tuli "iso" pulma, kun viimeinen...
  12. P

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hei pitkästä aikaa, täällä olen silti tiiviisti seuraillut taustalla, laiska vaan kirjoittamaan. Maanantain neuvolaa odotellaan jännityksellä, mitähän se meidän "oma" neuvolatäti mahtaa tuumata perheen lisäyksestä :D Ja aion kyllä toivoa, että voitaisiin edes yrittää kuunnella sydänääniä...
  13. P

    Hankala raskauspahoinvointi,vinkkejä?

    Tuttava antoi itselleni vinkin (mulla alkoi siis pahoinvointi heti herättyä ja kesti iltaan saakka, thänk kaad vaan muutama viikko!) Mutta siis kuiva näkkäri ja lasi vettä illalla yöpöydälle, ja aamulla ne huiviin...
  14. P

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Oh, täällä kolmas (jolle voi saarnata, ei auta). Ens alkuun näytti ja mielikin tuntui siltä, että nyt voisin OIKEASTI lopettaa; eih.. Edelleen palaa noin 5 päivässä (mikä on kylläkin iso suoritus alkuun nähden), oikeasti haluaisin lopettaa, tosi paljon, en vaan tiedä miten.. :( Miten muuten...
  15. P

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Täällä päivitykset jäänyt hiukan vähemmälle, niiin väsyttää koulupäivien jälkeen.. Aamuisin oksettaa, en muistanutkaan että tää oli vaan oksettamista, nukkumista ja kiukkuumista (miehen sanoin) :D Mulla on eka neuvola 12.5 ja toinen 10.6 (varasivat molemmat kerralla, Helsingissä ainakin kaks...
  16. P

    Haamuviiva vai positiivinen?

    Täällä myös samaiset testit näyttänyt plussaa, niinkuin moni muukin testi :D päiväpissasta vähän haaleampi viiva kuin aamusta, mutta onnea sinulle !
  17. P

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    :headwall: yök! Nyt se etova olo sitten alkoi, ja närästys! Närästystä ei oo ikuna ollut alkuraskaudesta, paitsi nyt ja koskaan muutoin ei närästä. Närästää ja oksettaa, vuoron perään, kiva :D Muutenkin jotenkin niin masentava ilma, kiukuttaa ja suututtaa, ei parane puhua kenellekään kotona...
  18. P

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Nioliina Täällä "entinen" tupakoitsija myös, ennen meni aski päivässä ja nyt kun plussasi, niin ei mulla silti riittänyt itsehillintä lopettaa ihan täysin. Vaikka mielipiteitä asia nostaakin pystyyn, niin silti sorrun siihen yhteen tupakkaan päivässä :( Ja haluaisin niin paljon lopettaa, niin...
  19. P

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Tiiä häntä mistä johtunee, raskaudesta vai keväästä mutta tänä(kin) aamuna olin ylhäällä viideltä, kun ei todellakaan olisi tarvinnut nousta kuin vasta pari tuntia myöhemmin, niin rasittavaa! Lapset on isällään ja itsellä kiireetön aamu, niin ei ei vaan nukuta! Ja niin alkaa kyrsimään tää joka...

Yhteistyössä