Hakutulokset

  1. P

    1,5v - 2v. uhma

    Onko teillä muilla lapsilla jonkin sortin uhma käyttäytymistä? Meillä poika nyt himpun päälle 1,5v. ja voi tsiisus jotta ottaa välillä koville. Joidenkin asioiden suhteen oma pinna voisi ehkä olla pidempi, mutta.. Meillä siis pojan toimesta lentelee tavarat, kiukun yhteydessä hakataan päätä...
  2. P

    Teutonia timmy 2010 rattaista.. ja takuusta..

    Tietääkös joku, jotta mitä koskee takuu rattaissa? Meillä siis viime elokuussa (2010) ostetut Teutonia Timmy rattaat 2010 mallia, ja niissä 2-vuoden takuu. Sitä pehmustetta työntöaisassa ei varmaan kata, jos menee rikki. Kattoluukkuunkin tuli halkeamia/reikiä jo melkeen ensipakkasilla...
  3. P

    siis mikä tauti tää on (lapsella). Flunssako vain??

    Meidän 1,5-vuotiaalla alkoi sunnuntaina kaamea räkätauti, joka on vaan päivä päivä muuttunut pahemmaksi. Maanantaina käytiin tietysti heti lekurissa, kun meillä noita korvatulehduksiakin ollut lähes joka flunssan yhteydessä, korvat oli ok. (korvatulehduksen antibiootti loppu tiistaina) Nyt...
  4. P

    Muuttofirmoja, autoja?

    Mistä helv. voisin etsiä (lisää) muuttoautoja/firmoja välille Joensuu-Helsinki, ajankohtana jo ens kuun eka viikonloppu. kolmion tavarat kyseessä, joten kuorma-autohan sen täytyy olla. Joitakin muuttofirmoja löytynyt netistä, mutta oliskohan jossain isompaakin listaa kys. om. firmoista.
  5. P

    Lapsen vaatetuksesta..

    Auttakaa nyt tyhmää! Mittarissa on nolla astetta niin mitä sitä laittaa vk puvun alle.. Tarhassa olivat eilen sanoneet että villapukua alle, mut ei kai nyt vielä.. Lapsi siis 11kk ja ei kävele vielä :) :attn::attn:
  6. P

    Tuleeko mulle "sakko" maksua...?

    Tänään olisi hammaslääkäri 9.10, mutta nenä on niin tukossa ja hengitystiet kanssa sekä lämpöä 37,5 astetta, että mikäli nyt kahdeksalta perun sen niin joudunkohan mä maksamaan sen "sakko" maksun peruuttamattomasta käynnistä?? Kun periaatteessahan se olis sit pitäny peruuttaa jo perjantaina mut...
  7. P

    ihottumasta..

    Siis millasta on vaippaihottuma? Pää lyö tyhjää ja googlestakaan ei löydy :/ Pojalla ollu tuo takapuoli tulisen punainen jo reilu viikon, rasvailtu ja talkkia laitettu on juu mutta nyt sit muutama päivä sitten ilmesty näppylöitä ja nyt ne näppylät näyttää "puhjenneilta", eli on siis sellanen...
  8. P

    Lampaan talja...

    Voiko sitä pestä miten? Kyseessä siis aito lampaantalja. Kissan perkele kävi kusasee taljalle ja nyt ois "pakko" saada se puhtaaksi.. :headwall:
  9. P

    kuvaton.com

    Siis muistanko nyt ihan väärin, mut eikös kuvaton.com:ssa oo mahdollista ladata omia kuvia/jakaa sieltä? Ainakin minä oon niin tehny, mut nyt yritin kovin mennä kys.om. saitille ja tuli vaan tällanen; http://kuvaton.com/?l=fi (This Site is Hacked By Kuvanauta)
  10. P

    huuto.net ja tietämätön..

    Aina kun oon vaan ostanu huuto.net:in kautta, mutta nyt kutkuttas laittaa sinne vaikka ja mitä myyntiin, niin voisko joku vähän havainnollistaa nuista postikuluista, miten menee kun en oikeen saa selkoa postin sivuilta (linkkikin kelpaa), ja mihin tai minkälaisiin paketteihin ootte pakkaillu...
  11. P

    Intercityn perhevaunu

    onko kokemuksia otsikon kys.om. vaunussa matkustelussa? Tänne jäi nyt vähän epäselväks, ku pyydettiin paikka mihin mahtuu rattaat niin mahtuukos ne sinne sissänkin työntämällä, ilman et tarvii kasaan taittaa (hankalat laittaa nippuun)? ja siis onko niitä mahdollista pitää sellasinaan siellä...
  12. P

    ristiäisistä..

    Pystyykö ristiäisiä pitämään toisella paikkakunnalla?
  13. P

    siis voi oikeesti...

    Iltalehti; "jo 12 Michael Jacksonin kuolemasta murtunutta fania on surmannut itsensä" Siis mikä ihmisiä vaivaa?
  14. P

    mist mie löydän..

    Oon ihan hukassa, mistä löydän sen keskustelun missä oli salasana kirppis kerhoon. Jäseneks olen hyväksytty, mut en muista koko salasanaa eikä tuosta haustakaan ole hyötyä :/ tai sit en osaa käyttää sitä.
  15. P

    miksi en pääse?

    Siis mulla ei toimi nyt jostain kumman syystä YV:t Sama juttu kun yritän laittaa tai lukea omia YV viestejä, niin tulee vaan että "et ole kirjautunut sisään" ja kyllä mie vaan täällä nimimerkillä kuitenkin kirjottelen :(
  16. P

    tylsyys iski taas, joten ARVATAANKO?

    VAIKKAPA TOISTEN KOIRIEN ROTUJA :)Tässä meidän poika arvailujen kohteeksi.. http://www.aijaa.com/v.php?i=4235595.jpg *muoks* sen verran helpotusta, että pojusta löytyy kahta eri rotua :D
  17. P

    millä sais helpoiten pohjaan palaneen maidon kattilasta?

    Maitopohjanen kalakeitto näköjään tarttunut pohjaan kiinni, eikä oikeen ideoita satele miulla :ashamed: joskus testasin pyykinpesuaineen kiehautusta, toimihan se mutta se katku on aivan kamala! varsinkin näin raskauden aikaan, ei kiitos ylimääräsille pahoille hajuille..
  18. P

    nikotiini valmisteet

    Kun tuo tupakkilakko on taas alkanut vähän lipsuilee, niin onko ehdoton ei myös tupakan korvaustuotteille kuten nicotinell yms... Kun minulla esim. tuollaisia nicotinell 2mg imeskelytabletteja jotka aikoinaan pitivät tupakanhimon tosi hyvin poissa.. mutta lueskellessani ohjeita sanotaan niissä...
  19. P

    ELÄIMELLISTÄ ODOTUSTA

    Heippa, olis kiva tietää kuinka monella odottavalla on kotonaan eläimellistä menoa, mitä eläimiä, kuinka monta, minkä ikäisiä miten "koulutettu" ja miten pärjäätte niiden kanssa yms.. Täällä mennään alkuraskauksilla vasta ja kotona jaloissa pörräävät sekarotuiset hännänheiluttajat (retu...

Yhteistyössä