Hakutulokset

  1. pullero-pallero

    Miltä kuulostaa? Voisinko olla raskaana....

    Eli ensinnäkin , mulla ei ole mitään hajua oviksesta. Kierto vaihtelee NOIN 26 päivän ja puolen vuoden välillä. no nyt sitte testailin ovistikuilla kp14 alkaen. ei tullut muuta ku välillä selkeä mutta kuitenkin kontrolliviivaa haaleampi viiva, ja sit se taas katos. Eli se on saattanut ehkä olla...
  2. pullero-pallero

    Patti jalassa?

    En nyt keksinyt mistä muualtakaan kysyisin :) jos joku täällä vaikka tietäis.. Oon kolauttanu sääreni johonkin ja siinä on mustelma sääriluun päällä, ja sen mustelman alla/vieressä on patti, joka on kipeä kun osuu johonkin/kun siihen koskee.. Onkohan ihan normaali homma vai kannattaako käydä...
  3. pullero-pallero

    Yksityiselle tutkimuksiin?

    Lopetin syömästä pillereitä noin 9kk sitten. Menkat ovat sen jälkeen (kuten ennen pillereiden syömistäkin) olleet todella epäsäännölliset. Kierron pituus oli ensin reilut 40 päivää muistaakseni, sitten se lyheni 31 päivään ja nyt en ole edes perillä kiertopäivästä mutta menkat on ollut viimeksi...
  4. pullero-pallero

    Kotikonsteja? Epäsäännöllinen kierto...

    Eli mun kuukautiskierto on nykyään noin 30-100 päivää. Lääkäri sanoo ettei ovulaatiota tule luultavasti ollenkaan/harvoin. En saanut mitään lääkkeitä, koska ne ei kuulemma auta, koska mun menkat on aina ollu tämmöset. Nyt on taas melko pitkä kierto, parina päivänä on tiputellu vähän. Olemme...
  5. pullero-pallero

    Voinko ikinä tulla raskaaksi?? :( **** kuukautiset!

    Eli, söin e-pillereitä pari vuotta. Ennen sitä kuukautiset oli tosi epäsäännölliset. Lopetin pillerit noin puoli vuotta sitten. Pillereitä syödessä kierto oli 28 pvä, lopetettuani noin 40pvä, sitten se lyheni tasaisesti niin että viime kierto oli 31pvä. MUTTA NYT taitaapi olla jo kp 58 eikä...
  6. pullero-pallero

    Herkistä raskaustesteistä!

    Ajattelin että täältä jo plussanneiden keskuudesta löytyis eniten kokemuksia raskaustesteistä :) Eli onko kenelläkään kokemusta raskauskeiju.com:n herkistä testeistä? Entä yleensäkään noista herkistä testeistä? Jos on niin tässä olisi teille kysymys (vaikka yksilöllistä onkin niin kysynpä...
  7. pullero-pallero

    kuukautiskierron alku ja pillereiden lopettaminen?

    Eli jos lopetan pillerit, niin onko kuukautiskierron ensimmäinen päivä silloin sama kuin ensimmäinen pilleritön päivä, vai kuukautisten alkamispäivä?

Yhteistyössä