Hakutulokset

  1. S

    Virtsan takasinvirtaus

    Onko täällä ketään jonka lapsella on todettu jonkuasteinen virtsan takaisinvirtaus ongelma? Onko suvussa muita joilla se on todettu? Minkä ikäisenä todettiin? Meillä poika sairastui ensimmäiseen virtsatulehdukseen 3viikon ikäisenä ja sen jälkeen todettiin oikealla puolella 4 ja vasemmalla 2...
  2. S

    Osaatteko olla hiljaa?

    Mulla kaksoset kuoli kohtuun viikolla 14 ja synnytys viikolla 16. Asuin silloin avopuolisoni kanssa kaukana kaikista sukulaisista ja ystävistä melkein kaikille olin kyllä jo kerennyt kertoa ja olihan siinä sitten tuskaa kertoa miten kävi :( Se oli todella yksinäistä ja rankkaa aikaa...
  3. S

    onko meitä täällä paljonkin?

    Mulla ksksos pojat kuoli kohtuun rv14 synnytin rv 16. Nyt uudelleen raskaan ja toivotaan parasta :)
  4. S

    Tiedättekö miksi tuli km?

    Mä sain keskenmenon luultavasti istukan villusten (siis ne pomut mitkä suodattaa ravinnon sun muut jutut mun verestä sikiölle) kehityshäiriön takia ja sit viellä toisella pojista oli kalvokiinnokkeinen napanuora, kyseessä siis oli kaksosraskaus. Sikiöitä ei voitu tutkia totaalisen autolyysin...
  5. S

    Miksi kiusataan ....

    Mulla ei ollu mitään vuotoa eikä mitään muutakaan ennakoivaa keskemenoon viittaavaa, mut niin vain kävi et menin neuvolaan rutiini käynnille eikä sydän ääniä enää kuulunutkaan. Seuraavana päivänä ultraan jossa varmistui että kasos pojat olivat kuolleet kohtuun noin viikkoa aikasemmin. Nyt olen...
  6. S

    kyselenpä vaan...

    Mulle kävi aikanaan kans noin. Päätös jonka tein silloin ol totaalisen väärä :) Erosin sen aikaisesta poikakverista ja aloin sit sen parhaan kaverin kans. Onnea kesti noin puoli vuotta jonka jälkeen tulin katuma päälle ja palasin takasin exäni luo ja oltiin yhessä sit muutama vuosi jonka jälkeen...

Yhteistyössä