Hakutulokset

  1. L

    Mikä vika pannukakku taikinassa?

    Eli teen taikinan ohjeella: 2 munaa 5 dl maitoo 2 dl jauhoa 0,5 dl sokeria 0,5 tl suolaa 0,5 dl öljyä Paistan sitä uunipellillä 225 asteessa 25 min ja pannukakku on silti raakaa sisältä ja alkaa olla jo palanutta päältä. Eli mikä tässä taikinassa on vialla, kun se ei paistu?
  2. L

    Ei pääse facebookkiin?

    Onko muilla samaa? Sanoo vaan et "Palvelin osoitteessa Tervetuloa Facebookiin vastaa pyyntöihin liian hitaasti."
  3. L

    Primperan imetyksen tukena, toimiko?

    Sain imetyksen tueksi Primperanit kun maitoa ei tule riittävästi. Olen nyt ottanut noita 3kpl/pv tasaisin väliajoin ja yhteensä olen syönyt 6 tablettia. En ole juurikaan eroa huomannut, ehkä ihan pikkusen enemmän maitoa on tullut. Eli oletko syönyt noita Primperania, ovatko auttaneet...
  4. L

    Primperan imetyksen tukena, toimiko?

    Sain imetyksen tueksi Primperanit kun maitoa ei tule riittävästi. Olen nyt ottanut noita 3kpl/pv tasaisin väliajoin ja yhteensä olen syönyt 6 tablettia. En ole juurikaan eroa huomannut, ehkä ihan pikkusen enemmän maitoa on tullut. Eli oletko syönyt noita Primperania, ovatko auttaneet...
  5. L

    Miten saan raskaustodistuksen?

    Eli nyt on viikkoja 13+0 ja haluaisin raskaustodistuksen, jotta voin laittaa asuntohakemukset menemään. Miten saan tuon raskaustodistuksen, riittääkö jos soittelen neuvolaan ja pyydän kirjoittamaan sellaisen?
  6. L

    Apuva

    Voisko joku teha mulle alaviivan, kun en nyt paase kirjautumaan facebookkiin kun osote on alaviivalla ja ubuntussa on englanniks taa nappis enka saa vaihdettua, niin ei ole tuota alaviivaa :D Kiitos!
  7. L

    Edullisin yksityinen gynekologi Joensuussa?

    Eli pitäisi päästä gynelle niin missähän olisi edullisin käydä?
  8. L

    Raskauskeiju.fi tilaamisesta asiaa

    Eli tilasin sunnuntaina raskauskeiju.fi sivulta testejä ja maksoinkin ne verkkopankissa suoraan ja kun se palasi sieltä verkkopankista, tuli vaan ilmotus raskauskeijun sivulla että ostoskori tyhjä ja minkäänlaista toimitusvahvistusta tai mitään ei ole tullut (eikä siis testejä). Onko kellään...
  9. L

    Positiivinen testi muuttuu negatiiviseksi 2 päivän aikana

    Eli olisiko kellään kokemusta, että olisi silti raskaana, kun tein 18. päivä positiivisen testin ja tänä aamuna saman merkkinen testi olikin negatiivinen. Onko mahdollista että olisi silti raskaana?
  10. L

    Haamutesti kahtenä eri päivänä??

    Hei, Eli tein torstaina ensimmäisen heikon haamutestin illalla ja tänä aamuna tein uudestaan testin aamupissasta ja sama tulos, eli heikko viiva mikä näkyy hyvässä valossa. Molemmilla kerroilla haamut testiajan sisällä. Testinä s-marketin halpis testit. Nyt on menossa kp39 (29-35)...

Yhteistyössä