Hakutulokset

  1. S

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Melina :'( :hug: :hug: Tsemppihalit myös kaikille sairastupalaisille! :hug: Mun mies on monta kertaa sanonut, että ultrassa vasta raskaus alkoi kunnolla konkretisoitua, varsinkin, kun kuuli sydänäänet ensimmäistä kertaa. Ja on onneks nytkin tulossa np-ultraan ja oli mukana...
  2. S

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Täällä ollaan, mutten ole varmaan kuukauteen ehtinyt palstoille. Väsymys on ollut tosi voimakasta ja päälle vielä iski yli kaksi viikkoa kestänyt flunssa... erka: Mulla on ollut tällä viikolla ihan samanlaista vaivaa alaselässä. Pitkään jos on paikallaan...
  3. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Heissan! Pikainen ilmoitus vaan eli tänään on ultrattu ja sieltä löytyi pikkuinen ihan oikeasta paikasta ja sykekin näkyi :heart: Kylläpä kivi vierähti sydämeltä. On ollut niin erilainen alku kun ekasta, että pelotti, ettei kaikki ole kunnossa. Alkavat kyllä kohta töissä ihmetelllä kun...
  4. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Rhiannonille iso :hug: ja osanotto! Kannattaa pyytää tarkistamaan lääkärissä, että munajohdin on auki. Ne voi kuulemma joskus mennä tukkoon synnytyksen jälkeen ja pitää "huuhdella" auki. Kuulin, että olis yleisin syy kohdunulkoiseen raskauteen synnyttäneillä... (siitä ei ole kyllä tietoa...
  5. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Mulla teki mieli hirveästi suolakurkkuja ja oliiveja ekassa raskaudessa ja poika tuli :heart: Nyt himoitsen kananmunaa! Tosin välillä pahanolon kourissa ajatuskin yökötyttää ja välillä himo... (mennyt ainakin 10kpl paketti parissa viikossa :o )
  6. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Heipä hei! Melita Mulla on ihan samanlainen olo, ihan kuin ois tosiaan appelsiini kohdun tilalla. Äkkiä se alkaa tuntumaan. Mulla oli toissapäivänä ihan selkeä supistus. Taisin istua pitkään vähän huonossa asennossa, joten aikaisin voi myös tulla noitakin. Toivottavasti ei ollut merkki...
  7. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Viivija Vagner, voi ei! :hug: :hug: Jaksamista teidän perheelle! Martta78 Soittelin maanantaina kahteen paikkaan (molemmat pääkaupunkiseudulla), toisessa olis tullut maksamaan kaikkineen melkein 170 euroa!! Toisessa noin 100-130 euroa (riippuen lääkäristä). Kelakorvaus on kaiketi pari...
  8. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Herran jestas kun tuli pitkä, sorry! Huomaa, ettei ole viikkoon ehtinyt avautua :laugh:
  9. S

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Heissan kaikille pitkästä aikaa! Ensin työkiireet ja sitten flunssa ovat pitäneet reilun viikon poissa palstoilta, mutta vihdoin ehdin tännekin käväisemään (esikoinen kyllä varmaan kohta roikkuu kädessä...). Olitte ehtineet kirjoitella niin paljon, etten enää muista mihin piti...
  10. S

    ALKURASKAUS JA SIKAROKOTE

    Hain rokotteen ja maanantaina (rv 4+0) ja mitään todistusta en tarvinnut. Vähän epäröi antaa, kun ei ollut vielä ollut neuvolakäyntiä sen vuoksi, että jos menisi kesken ettei syytettäisi rokotetta. Sain siis kuitenkin juttelutuokion jälkeen. Käsivarsi oli kipeä kolme päivää, muita oireita ei...
  11. S

    Muita elokuista odottavia?

    Täällä lisää elokuisia! Mullakin on la 2.8. ja plussasin tosi aikaisin eli 3+3 (digitaalisella testillä) ja varmistelin 4+1 "tavallisella" luiskatestillä ja oli kyllä selvä plussa, mutta ei mitenkään hirveän voimakas. Täytynee vielä huomenna testailla mitä näyttää :D annala Testasin tuon...
  12. S

    Jo plussanneet,muistatteko...?

    JKVY Ehkä muistatkin, että mulla oli tosi voimakkaitakin kipuja yhtenä päivänä (noin dpo10) ja edelleenkin välillä menkkajomotuksia ja alaselkä ollut kipeän tuntuinen. Vihlaisuja löytyy, mutta repäisykipuja ei ole ollut. (Tein eilen aamulla toisen testin ja edelleen oli plussa :D )
  13. S

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Heissan kaikille! Selmiina Paljon onnea plussasta! :heart: Meillä onki la:t lähekkäin eli mullakin on 2.8. Huomenna tulee viikko plussasta, joten kaiketi tässä täytyy alkaa vähitellen uskoa, että voisi siirtyä tuonne odotuspuolelle... Oikein paljon plussatuulia tänne päin! :whistle...
  14. S

    voihan, ovistestit vs. r-testit.. r-testi eilen haamu tänään o-testi plussa.

    Oon testaillut ovista noilla prisman testeillä ja mulla on tullut tosi hailu viiva ennen ovista yhtenä päivänä ja sitten vain ovikseen aikaan vahva viivaa. Joten tosi hyvältä kuullostaa! Varovaiset onnittelut täältäkin :heart:
  15. S

    ALKURASKAUS JA SIKAROKOTE

    Minäkin plussasin viime viikolla ja nyt huomenna saisin rokotteen. Alun perin oli ajatellut, etten sitä alkuraskauden aikana ottaisi, mutta olen nyt kuitenkin tullut siihen tulokseen, että se on parempi vaihtoehto kuin sairastua ja joutua alkuraskauden aikana lääkekuurille (ja muistaakseni...
  16. S

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Onnea Zirppa! :heart: Tosi selvä plussa! KS09 Vielä siitä sylkitestistä raskaustestinä, kokeilin eilen huvikseni mitä sen näyttää ja antoi tosi voimakkaan saniaiskuvion, paljon voimakkaamman kuin oviksen aikoihin. Eli näyttäis se toimivan raskaustestinä, mutta tosiaan vasta samoihin aikoihin...
  17. S

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Kiitos Laura-vm86 ja Mahdotontako! Jos ei ala ensi viikolla menkkoja kuulumaan, niin alan ehkä vähitellen uskoa, että pienokainen tuolla olisi kasvamassa, toivottavasti oikeassa paikassa. Esikoisesta kun ei ollut mitään alavatsakipuja tai edes menkkajomotuksia, niin siksikin nämä tietysti...
  18. S

    päänsärky raskausoireena?

    Plussasin eilen ja päänsärkyä on ollut jo parin päivän ajan. Ei mitään hirmu kovaa, mutta jatkuvasti vähäsen. Eli voipi olla raskausoire :)
  19. S

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Kiitos onnitteluista! Vaikkakin edelleen epäilen, että jotain häikkää on... Soitin neuvolaan, mutta siellä ei osattua sanoa, muuta kuin että pitäisi varata aika lääkäriin. No, tietenkään en enää tälle päivälle saanut, mutta en vielä ens viikollekaan, kun lääkärit on kiinni influenssan...
  20. S

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Ansku-82 Onpa hyviä uutisia! Onnea! KS09 Voi, kun nyt maanantaina asia selviäisi johonkin suuntaan. Jokin syyhän tuohon pahoinvointiinkin on oltava! ON: Kävin sitten eilen hakemassa sen testin päivällä, otin Clearbluen digitaalisen, kun ajattelin, että siitä näkee myös vähän sitä...

Yhteistyössä