Hakutulokset

  1. H

    Meidän pieni tänään vuoden <3

    Vielä tänään sinä painat varovasti jalkasi lattialle ja tunnustelet kestääkö se askeliesi painon. Vielä tänään tarraat kiinni käteeni ja liikut hitaasti samaan tahtiin kanssani. Mutta riemastuneessa ilmeessäsi on jo lupaus huomisesta: Minä menen, minä juoksen, minä lennän eteenpäin...
  2. H

    Osaakohan tätä edes käyttää enään :o

    Tosi sekavalta vaikuttaa :O Tännehän on näköjään tullut uusia hymiöitäkin :cool:
  3. H

    Huomenna me vihdoin muutetaan! :)

    Nokka kohti Kokkolaa ja menoksi :) Miehen työn perässä muutetaan. Onhan tää pakkaaminen ollut aikamoista sähläämistä lasten kanssa. Ei kyllä tuu yhtään ikävä pakkaamista eikä muuttolaatikoita, tätä tavaraa on aivan liikaa :D Siellä meitä odottaa ihanan ISO omakotitalo rauhallisella...
  4. H

    meidän lasten lempivideo *linkki*

    http://www.youtube.com/watch?v=XQcVllWpwGs&feature=player_embedded "äiti laita taas se video missä ne vauvat on ihan hassuja" :D
  5. H

    Alkaa mennä hermot tuon 2-vuotiaan kanssa

    Joka ikisestä asiasta kamala vääntö |O Laitetaanko ulos kumpparit vai lenkkarit, ei osaa valita ja ne mitkä mä valitsen on tietenkin väärät. Haluaako syödä leipää vai jogurttia, no poika valitsee leivän, annan leivän joka ei käy vaan haluaakin jogurttia. Kaikki on MINÄ ITSE, EN HALUA, HALUANPAS...
  6. H

    Meidän pirpana tänään 1v <3

    Synnyin vuosi sitten - kauan kauan sitten! Maitohetkiä satamäärin, aina meni jotain väärin, kaiken nurinkurin käänsin ja itkuakin väänsin. Mutt' tuskin nuhteita mä sain vaan suukkoja kiloittain. Hassut temput, hullut temput monenlaiset kenkuttelut toistuu päivittäin ja hyväilyt ja...
  7. H

    Hyvää ystävänpäivää!

  8. H

    Miks tää heittää mut koko ajan pihalle?

    onko tässä koneessa vika vai mikä on? :kieh:
  9. H

    Huhhuh, ristiäiset ohi!

    Fanni Iida Aurora tuli tytölle nimeksi :heart:
  10. H

    Ei ihan onnistunut se mun vieroitus palstasta...

    :snotty: pakko käydä aina kurkkimassa ja kommentoimassa :kieh:
  11. H

    taas asiaa nimestä :D

    Olisko Inga ihan tymä nimi? muoks. mä tulinki siihen tulokseen, ettei se sovi meille.
  12. H

    Keksikääs meidän vauvalle nimi.

    Violan,Onnin ja Helmin pikkusiskolle olis nimi hakusessa. Niiin vaikeeta tämä keksiminen joka kerta :D Ehdottakaa ihan mitä vaan, jos sieltä löytyis edes joku sopiva nimi. Mä lähden nyt tästä koneelta mutta myöhemmin tuun teidän ehdotuksia katsomaan :wave:
  13. H

    kotona ollaan <3

    vihdoinkin vauva pääsi kotiin :heart:
  14. H

    Mä ajattelin nyt tosissaan jättää tämän palstailun.

    :wave: :wave: ehkä mä vielä joskus palaan :D
  15. H

    Onnellista uutta vuotta 2010!

    "Niin paljon mahtui taas vuoteen tähän, jota on jäljellä enää ihan vähän. Sä enkelin siivin uuteen vuoteen kulje ja keskiyöllä toivoen silmäsi hetkeks sulje. Anna kauniiden toiveiden sua uudelle vuodelle kantaa ja seikkailumielellä katso, mitä se sulle antaa!" Entistä parempaa uutta...
  16. H

    Tänään on SE päivä..

    kun 2 kilon 'maaginen raja' meni rikki B) Äitin pieni, se on alkanut syömään kunnolla :heart:
  17. H

    Meille syntyi pienen pieni tyttö.

    23.12 aamulla n. klo 05.30 meni vedet. Lähdettiin siinä ajelemaan kohti sairaalaa ja 06.05 meidät kirjattiin sisälle sairaalaan. Päästiin saman tien synnytyssaliin, mulla oli jo tosi kovat kivut. 15 minuuttia sairaalaan tulon jälkeen meille syntyi pienen pieni tyttö, 1850g ja 40cm :heart...
  18. H

    eilen kaupassa...

    .
  19. H

    Mä toivotan jo nyt..

    kaikille palstalaisille oikein rauhallista ja hyvää joulua! ? En luultavasti käy enää palstalla ennen tammikuuta :) :wave:
  20. H

    Voi tuota tyttöä :S

    Äsken halaili siskoaan tuossa lattialla. Sisko ei oikeen tykännyt johon tyttö tuumas: "sää oot mun rakas paskapää" :o :o :o Hetken kesti ennenku tajusin, että tänään naapurin lapsi sano veljelleen samalla lailla, mihin tyttö jo sillon kommentoi jotain :D

Yhteistyössä