Hakutulokset

  1. T

    Savolaisia linjoilla?

    Ihan muuten vaan kyselen :wave:
  2. T

    Kertokaapa semmonen radiokanava joka omistaa...

    enemmän kuin 10 levyä joita ne sitten soittaa koko helkkarin päivän vaihdetaan vaan järjestystä kerran tunnissa. Olen netin kautta yrittänyt etsiä semmosta vaihtelevaa kanavaa että vois vaikka tässä pakatessa kuunnella mutta ei helkkari samat kappaleet soi tunnista toiseen :headwall:
  3. T

    Sopiva hinta pulpetista ( esim 80? )

    niin mikähän olis se sopiva hinta että sais pois nurkista kun pakko saada tilat tyhjäksi.
  4. T

    Mitä voi löytyä lapsen vaipasta ?

    niin mitähän sieltä oikeesti voi löytyä ? :whistle:
  5. T

    Kun laittaa asunnon myyntiin ja itse

    on se joka myy niin minnekkä kannattaa niitä ilmotuksia laittaa siis nettipaikkoja kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan :flower:
  6. T

    Mitäs muistoksi lapselle

    vuosien yhteinen aika nyt päättyy mitenkähän muistaisin ... monta lahjaa olen ostanut muistoksi mutta kun te olette vanhempia mitä tai mikä olisi hoitajan antamana parhaita muistoja lapselle.
  7. T

    Millon suru oikeesti helpottaa

    tänään tasan 2kk rakkaan ihmisen kuolemasta ja nyt jo aamusta on heittäny rankemman kuorman kannettavaksi...kyyneleillä ei loppua. Ihmettelin jo kun hautajaiset ja kaikki hoidin kaikki meni hyvin... ja elämä jatkuu mutta nyt tulee taas semmonen ihan pöhko esim. kaupassa ostan ja lähetän...
  8. T

    Missä saa nopeitten myytyä

    muuton alta pois tavaraa ? huutis vai plussan markkinat ? syöttötuolia pulpetti uuninluukkuja jne
  9. T

    KALPA voitti !!!!!!!!

    :D jee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leppis :whistle:
  10. T

    Läheisen ihmisen kuolema ja tyhjyys

    milloin iskee se että tämä oli tässä ja nyt. Olen viikon valvonut ja tänään hän viimein pääsi lepoon (siis eilen aamulla). Milloin se iskee kun kaikki kaatuu. Nyt vaan on semmonen olo että vois vaan jatkaa tätä valvomista. Enää ei odoteta sitä soittoa jota odotin koko ajan. Nyt vois nukkua...
  11. T

    Mussiikkia ihmiset

    Elvis - My Way http://www.youtube.com/watch?v=4HhAcvlCPb4&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-1-HM
  12. T

    Koululaisten pakkasrajat

    Onko muissa kouluissa tytöillä ja pojilla eri pakkasrajat ulkoliikunnassa ?
  13. T

    Mussiikkia naiset....

    kun päättyy tää muisto vain jää... http://www.youtube.com/watch?v=-cuuS96gLj4&feature=PlayList&p=A139EEE809D2725E&playnext=1&playnext_from=PL&index=10
  14. T

    Utelen hoitosopimuksen kirjoittamisesta

    tuli mieleen kun tuota ketjua luin pph ja ei aamupalaa jne niin miten yleistä on että hoito aloitetaan ilman kirjallista sopimusta ? Ja onko silloin ollut kunnallinen tai yksityinen hoitaja kun ilman sopimusta on hoito aloitettu ? Kun itse on aina tehnyt sopimuksen ennen hoidon alkamista...
  15. T

    LAIHDUTTAJAT 2010 huom!

    Käykääs päivittämässä tietojanne. Ja jos joku sortunut niin reippaasti takasin kannustettavaksi.
  16. T

    Miksi lapset eivät enää leiki itse ?

    siis onko nykyään aina niin että aikuinen istuu lattialla ja leikki ja lapsi vieressä osallistuu ( katsoo ) miten aikuinen laittaa nukelle vaatteet ja tekee ruokaa. Tai ajelee autolla ja rakentaa legoilla. Minne on hävinnyt se mielikuvitus ja oma itse leikkisen ilo ? Minne on lapset...
  17. T

    Tuli hellassa ja potut

    kiehumassa :xmas: kaikkea se joulu teettää ;)
  18. T

    Paras valkosipuliperunoiden ohjeesi

    onhan niitä kirjat väärällään mutta nyt haen sitä parasta =) kiitos!
  19. T

    Musaa !!!

    Ja ei mitään kökköä KIITOS :flower: Ja se kökkö käsittää ??? ja ?? oottelen :saint:
  20. T

    APUJA miten päin lasta laitetaan sormeen

    metalli ihoa vasten tai pehmike ihoa vasten kiitos :flower:

Yhteistyössä