Hakutulokset

  1. P

    rakas poikani tänään 6v

    :heart:
  2. P

    kiva syntymäpäivä

    tänään tuli 30v täyteen ja pienempi pojista oksentaa ja on ripulissa :'(
  3. P

    hop lopissa käyneet

    tarkotus olisi mennä sinne ens viikolla että kummoinen paikka se on? pystyykö 2.8 vuotias meneen siellä mukana?
  4. P

    kauanko oksennustauti yleensä kestää

    meillä ei sitä ole lapsilla ollut muuta kun rotavirus ja nyt isompi poika oksensi viime yönä pari kertaa ja nyt näyttää olevan jo kunnossa, et onko se noin lyhyt? ajattelin vaan kun poika sai just eilen toisen influenssapiikin että voiko siitä tulla jotakin tollasta? hyvä vaan jos...
  5. P

    mistä cars-kylpytakkeja?

    hobby hallissa oli, mut ei saanut enään ja poika toivoo sitä kovin joulupukilta
  6. P

    mitäs nyt on liikkeellä?

    pojalle nousi eilen illalla kuume ja mitään muuta ei ole kuin pää kuulma kipeä.onko jotakin tommosta tautia liikkeellä?
  7. P

    kysymys kaks plussan kerhoista

    eli miten ne siis toimii??? mulla on yhteen kerhoon salasana, mut koitan mennä keskusteluun ni siihen tulee teksti että vaatii salasanan......
  8. P

    viikko sitten....

    .....päätin miehen kanssa lopettaa sauhuttelun ja hyvin on mennyt...mies syö nikotiinipurkkia, mutta itse lopetin ihan ilman mitään......
  9. P

    minkä ikäisenä lähtenyt eka hammas?

    mulla poika 5v ja nyt lähti eka hammas pois....olin ihan ihmeissäni kun oletin että noin nuorelta ei vielä lähde :hug:
  10. P

    vesirokosta

    kauan siinä on kuumetta? meillä pojalla nousi kova kuume sunnuntaina ja vieläkin on kuumetta ja näppyjä tulee?
  11. P

    pojalla 2v vesirokko ja nyt kieltäyty kokonaan juomasta

    aamulla vielä joi ihan hyvin, mutta nyt illalla ei me millään yhtään mitään alas...kuumetta on lääkkeistä huolimatta reilut 38 astetta.....
  12. P

    meijän pikkumies tänään 2v

    äkkiä se aika menee....
  13. P

    antakaa hyviä vinkkejä

    huomenna olis pojan 5-vuotislastenkutsut ja tarvisin kipeästi hyviä leikkejä sinne...jos jollain olis ideoita ni kertokaa
  14. P

    forssalaiset

    hyvää vappua kaikille!!! edellinen ketju tippu joten aloitan nyt uuden =)
  15. P

    kuinka huutiksen kähteen voi...

    esim. linkittää tänne? täällä on joskus ollut jotakin aloituksia että vaikka tiistain huutispino, mutta en yhtään tie miten mä pääsisin niihin mukaan kun eilen laittelin sinne tavaraa myyntiin
  16. P

    pissan takaisinvirtaus

    onko muitten lapsilla todettu? meillä pojalla 1,2vuotta on se ollut puolisen vuotta ja estolääkettä syödään iltasin
  17. P

    putket korviin

    elikkäs miten se tapahtuu? meijän pojalle 4v mietitään niitä ja ens kuussa olis aika korvalääkärille olis kiva kuulla etukäteen kokemuksia
  18. P

    tultiin jo tälle osastolle

    elikkäs poika täytti eilen vuoden joten siirryttiin sitten tänne puolelle vuosi on kyllä mennyt nopeesti. meillä poika ei vielä kävele, mutta hyvin kävelee tukien ja sohvaa kävelee ees taas tänään neuvolassa oli mitat 10,6kg ja 76cm
  19. P

    meilikavereita 02 tai 05 syntyneiden lapsien äideistä

    jos sulla on lapsi vm 02 tai 05 niin kirjoittelehan yv:tä niin otan yhteyttä. itselläni on kaks poikaa. olen itse vm. -78 pojat on molemmat syntyneet toukokuussa vaan kolme vuotta ikäeroo.
  20. P

    ehkäisykapseleista

    eli onko joku jolle on laitettu? mä olen suunnitellut niitä koska olen tosi huono muistamaan ottaa pillerit., mut mulle on sanottu, et vois olla hirveesti välivuotoja :)

Yhteistyössä