Hakutulokset

  1. T

    Suksivalikoima katsastettu, on nuo kyllä TÖRKEÄN hintaisia. :o

    ja mä ku oon yhdestä suksiparista koittanut päästä eroon mutte ei kelpaa kellekään :O
  2. T

    Lahjoitan sukset ja nyt te jotka olette LÄHETTÄNEET sukset kertokaa kulut mitä maksoi!

    hitsi ku noista tiedä.. no ehdin tonne kirppikselle laittaa jo 21e kuluiksi.saisi pois kulkemasta ennen muutton rysäystä.
  3. T

    Lahjoitan sukset ja nyt te jotka olette LÄHETTÄNEET sukset kertokaa kulut mitä maksoi!

    eli varmaan 20e sitten piisaa että varmasti sillä saa..
  4. T

    Lahjoitan sukset ja nyt te jotka olette LÄHETTÄNEET sukset kertokaa kulut mitä maksoi!

    matkahuoltoa meinasin ja 150 sentin sukset missä monot ja porkat. jotain osviittaa nyt joku kiitos mitä on maksanut ja minkä pituiset laitoitte meneen?
  5. T

    Lahjoitan sukset ja nyt te jotka olette LÄHETTÄNEET sukset kertokaa kulut mitä maksoi!

    vain siis jotka ovat lähettäneet sukset kertokaa mitä maksoitte suksien lähetyksestä jotta saan suoraa noin oikean hinnan ei tarvi omista maksaa jos joku ottaa!
  6. T

    Tylsää ja krapula B-)

    miten sun entinen on asin ottanut? onko ero riitaisa vai sopuisa lapsia ajatellen ? sulla ainakaan elämä tylsää ole:popcorn:
  7. T

    Tylsää ja krapula B-)

    no mä vähän ajattelin että viimeksi aloittajan juttuja lukeneena asiat oli kummasti ja nyt ne on vielä enemän kummallisemin xD
  8. T

    Tylsää ja krapula B-)

    siis kuinka nopeasti nykyään saa avioeron :O
  9. T

    Onko teistä liikaa jos pyytää hellokitty jumppamatosta jotain 10?

    joo just tuo on kyseessä.. onkohan 15e tuosta liikaa jos postit tulee kanssa päälle sen 8.5
  10. T

    Onko teistä liikaa jos pyytää hellokitty jumppamatosta jotain 10?

    en oo ehtiny myymään kun vasta hinnoittelen että mitä siitä voi pyydellä kun uutena oli sen 50 luokkaa ja tuossa on muutama ylimääräinen jutska ostettuna lisäosina.
  11. T

    Onko teistä liikaa jos pyytää hellokitty jumppamatosta jotain 10?

    ok hyvä tietää kokeilla meneekö=)
  12. T

    Onko teistä liikaa jos pyytää hellokitty jumppamatosta jotain 10?

    niin ja samalla lego dublon isosta maatilasta missä kaikki palat tallessa ja muutenkin siisti jotain 10-15e välistä?
  13. T

    Onko teistä liikaa jos pyytää hellokitty jumppamatosta jotain 10?

    siisti,ehjä,uutena maksoi 50e,vaaleanpunainen hellokitty jutska kuvilla mitkä roikkuu niissä kaarissa. mietin et onko törky hinta jos postit tulee oleen kuitenkin sen 8.5e tuohon päälle:|
  14. T

    Miten voin auttaa poikaa yskä niin kauhea..

    Mä oon antanut ylisuosituksen ilman tulosta ja viitti koko arsenaalia tunkea tulee vain entistä pahoinvoimampi pian =( Pitää kattoo jos nyt saisi nukahtamaan että miten yö menee jos vaikka kysäsis sitten aamulla lekurista mitä kannattaa tehdä jos ei ole yhtään helpottanut.
  15. T

    Miten voin auttaa poikaa yskä niin kauhea..

    Jostain syystä ei ole laskenut,eilen tuli koulusta ja oli kipeä ja aamulla oli ettei mitään kun kouluun lähti =(
  16. T

    Miten voin auttaa poikaa yskä niin kauhea..

    Joo no nyt luin tyhmänä tuota keuhkokuume sivua ja hitto nähdä taas että ei pitäisi lukea.. ollut väsymys, ruokahaluttomuus, lihassärkyä vatsakipu ja pahoinvointi.tuon kuumeen ja yskän lisäksi.. ja tuolla oli noita oireita.parempi olla googlailematta enää yhtään mitään tarvi koko yötä miettiä...
  17. T

    Miten voin auttaa poikaa yskä niin kauhea..

    kokeillaan tuota.
  18. T

    Miten voin auttaa poikaa yskä niin kauhea..

    Miten keuhkoputkentulehdus "oireilee"? kuume ollut eilisestä iltapäivästä tuossa 39 kieppeillä eikä laskenut ole vielä kuumelääkkeillä.kuumat juotavat yms myös käytössä.
  19. T

    Miten voin auttaa poikaa yskä niin kauhea..

    Olen noita kokeillut ja kosteaa koittanut pitää oli suihkussa tuossa hetki sitten ja meinannut saada happea oksensi limaa aikalailla.. sillä tuota yskänlääke juttua mietin että olisko mistään sellaiseta apua kun normi lääkkeettömät konstit loppuu.. ja miten muuten esim keuhkokuumeen voi...

Yhteistyössä