Hakutulokset

  1. A

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Onneksi tulee muuttovalmis talo, niin ei tarvi viettää yh elämää ja murehtia milloin valmistuu...
  2. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Moi. Meille syntyi tyttö eilen, 30.11 klo 9.55, mitat 3510g ja 49,5cm, rv 38+3. Su aamuna lorahti lapsivettä, ma aamuyöstä alkoi supparit, helppo ja nopea synnytys, alapääkin selvisi ehjänä.
  3. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Tää lähtee käymään vielä tänään synnärillä. Yöllä pari kertaa holahti "jotain" housuun, niin että pöksyt märät, sitten tajusin laittaa kunnon siteen ja aamulla (tai no voiko 10.30 enää aamuksi sanoa) kun heräsin niin tuntui vielä isompi holahdus ja äkkiä vessaan ja side oli ihan vaaleanpunainen...
  4. A

    Lahden seudun odottajat

    Raskauskiloista... Minäkin olin jo valmiiksi ylipainoisen lukemissa ennen raskautta ja tottakai se on kokoajan ahdistanut, varsinkin kun esikoisesta vaaka näytti +23kg synnyttämään mennessä, no silloin normipainon ylärajalla ennen raskautta. Nyt on 38+0 viikot ja painoa tullut 12,5kg lisää, eli...
  5. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Neuvolapäivä: 37+6 Rr 132/80 Paino +300g/vko Pissa -/- Sf 35cm (esikko 37+3 35cm ja 38+3 32cm) Syke ok, samoiten liikkeet, mutta selvästi tuo vauvan iltajumppa on vähentynyt, joten käski terkka seurailla iltaisin liikkeitä ja laskemaan niitä. Valitin puristavasta ylävatsakivusta, jota...
  6. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Pinjaaa!! Ootkos sie kouvolassa asustellut joskus silloin, kun Nuutti oli pieni?? Kun jotenkin tuntuis siltä, että tunnen sut... Terv. ansku jonka esikois tytön isä paljon saabbeja harrasteli(/ee) Viime yö meni pyörien ja heräillen jatkuvasti. Nytkään ei oo hyvä olla mitenkään päin, vauva...
  7. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    37+0 :heart: Sain esikoisesta epiduraalin, ei vienyt tuntoa (eikä sen kuuluisikaan viedä tuntoa), puoli-istuvassa ponnistin, olin kokoajan sängyssä, koska ilokaasu sai mut niin sekaisin/pahoinvoivaksi etten tajunnut mistään mitään kunnolla/uskaltanut liikkua mihinkään. Nyt onkin toiveissa...
  8. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Neuvolassa käyty aamulla, kaikki ok, noh painoa ois tietty voinut vähemmänkin tulla, mut........ :kieh: about kilo viikossa. Pissa puhdas, paineet 126/83, hb 122, sf 34cm. Tuossa kai nuo tärkeimmät. Viikon päästä taas uudestaan. Huomenna poksuu ja vauva täysiaikainen, uskomattoman nopeesti...
  9. A

    Lahden seudun odottajat

    Pitää hakea erikseen kelalta jälkikäteen.
  10. A

    Lahden seudun odottajat

    Voisko siihen hintaan vaikuttaa sekin, että Hemo on kuitenkin tuollainen ketjuun kuuluva iso paikka ja sitten taas tuollainen pieni yksityinen voi pitää hinnat alempina, kun ei tuossa yksityisen hinnassa paljoa muuta voi olla kuin itse se lääkärin palkkio, Hemossa hinnat taitaa olla yli 200...
  11. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onnea Jisse!! :heart: Kukas on seuraava sitten?? :) Tää sais nyt pysyä masussa vielä sellaiset vajaa 1,5 vkoa niin ehtii lapsenvahdit palautua Lapista, muuten menee melko vaikiaksi asiat. Mutta tuskin tää täältä ennen laskettua aikaa tulee, kunhan toiveita vaan elättelen. Mut eipä tässä...
  12. A

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Mä saan aika vapaasti päättää pintamateriaalit, no se kyllä tuli selväksi, että mitään kovin kuviollista/kirjavaa tapettia mies ei kyllä halua mihinkään, mutta noin niinkuin muuten suht vapaat kädet, toki hänkin kyllä osallistuu valintoihin, meidän pitäis huomenna viim. saada edustajalta...
  13. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onnea Leppis!!!! :heart: Ihanaa, nyt niitä vauvoja alkaa pikkuhiljaa tulemaan... Kun vaan omakin tajuaisi sen :laugh: pinnasänky laitettiin tänään valmiiksi lakanoita myöten, aamusekstailut ei aiheuttanut niinkuin yhtään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, tosin olikin sellai pika-akti...
  14. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Firesunilla tsempit huomiselle! =) Mä yritän muistaa ottaa synnärille työkännykän mukaan, kun työnantaja maksaa puhelinlaskut niin sillä viitsii surfata netissäkin, joten tulen kyllä sitten heti piakkoin ilmoittelemaan, kun vauva syntynyt, tosin sitä uutista saa varmaan odotella tuonne...
  15. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Mä pakkailin vauvalle bodyn, sukkahousut, velourpuvun, semmoisen pörröhaalarin, kypärämyssy, hattu, tumput ja villasukat, haalarissa on käännettävät hihan- ja lahkeensuut. Meillä on tytölle nimi päätetty (tyttöveikkaus saatu), jos onkin poika, niin sitten alkaakin vääntö nimestä... Yleensä...
  16. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onkohan Myräkkä jo tositoimissa/nyytti sylissä??? :heart: Niin ja poks vaan täältä, 36+0 :heart: Meidän sairaalassa saa vapaasti osastolla vierailla vauvan isä/muu tukihenkilö jollei isää, ja sitten vauvan sisarukset. Muita ei päästetä. Me on nyt meinattu, että mies olisi ihan...
  17. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Tänään oli neuvolalääkäri, ja ei niin mitään tapahtunut alapäässä, kiinni, kiinteä ja 3cm jäljellä. Alan siis henkisesti valmistautua siihen, ettei tämä ennen laskettua aikaa synny. Kaikki ok, verenpaineet ne vaan paranee kerta kerralta, sf keskikäyrän tuntumassa 32cm, syke 160. Ei vaan tehnyt...
  18. A

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Meilläpä onkin huomenna talopakettitoimitus, heti aamusta tontille riennettävä kameran kera. Nykyiseltä kämpältä tontille ajaa noin 5min, joten on siellä tullut käytyä paljonkin, varsinkin kun mies autteli noissa routaeristeiden ja täyttöjen kanssa maansiirtourakoitsijaa. Nyt sitten alkaakin kai...
  19. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Meilläpä onkin tänään jouluruokaa tiedossa, kinkku on uunissa :laugh: kun ei yhtiäkään pikkujouluja nyt tuu vietettyä niin pietään sitten omat pikkujoulut sapuskan merkeissä, laatikot ihan saarioisten äitien tekeleitä. Jos oon sairaalassa jouluna, niin onpahan sitten saanut ees kerran...
  20. A

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    No jos on kovin iso toppahaalari niin tuntuu, että kaukalo on yhtä haalaria :laugh: Niin joo joku tais kysyä, että onko menkkamaiset kivut suppareita, niin mulla synnytyssupistukset alkoi just noilla menkkamaisilla alavatsa ja selkäsäryillä, ja siitä sitten pikkuhiljaa pahenivat. Nytkin oon...

Yhteistyössä