Hakutulokset

  1. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Olen hengessä mukana teidän kaikkien identtisiä odottavien kanssa! Minä muistan elävästi sen pelon, yöt ennen ultrapäivää olivat aina vähäunisia. Olin varma, että juuri meille käy huonosti, monet sanoivat, että pelkääminen ei auta mitään, mutta koeta siinä sitten olla huolehtimatta. Asiaa tosin...
  2. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei kaikille! Meidän pienokaiset näkivät päivänvalon 28.8. rv 38+5 suunnitellulla sektiolla. Herra A oli 3200g ja 49cm ja herra B 2980g ja 50cm. Painoeroa ei siis juurikaan ollut, B oli aina painoarvioissa hitusen pienempi, mutta kasvoi omilla käyrillään. Meidän odotuksemme meni siis hienosti...
  3. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Pahoitteluni kaikille, joiden tarinoissa ei ole onnellista loppua. :( Itse olen tänne silloin tällöin kirjoitellut ja nyt päätin taasen vähän kuulumisia kertoa. Nyt on meneillään viikot 31+2 ja kaikki on sujunut tähän asti hyvin. Viime ultrassa painoarviot olivat 1446g ja 1406g, vasemman...
  4. S

    XL-vaatteita

    www.shopninka.fi
  5. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Voi Lara, voimia teille! Hiljaiseksi vetää... :'(
  6. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Tänään oli ultra, viikkoja kasassa 24+2. Painoarviot nyt 680g ja 670g. Lapsiveden määrä ok, virtsarakot ok, napavirtaukset ok, joten viitteitä transfuusioon ei ole. :) Kovin on pojat aktiivisia liikkujia. Maha on jo melkoinen ja olokin alkaa olla suht tukala. Mutta ei auta liiemmin valittaa...
  7. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    No ei ainakaan Espoossa ole tuollainen normaalikäytäntö! Meillä siis on sama suonikalvo ja eri vesipussit sikiöillä ja kahden viikon välein np-ultran jälkeen käytiin seurannoissa. Meille sanottiin, että fetofetaali transfuusion kannalta riskialttiimmat viikot ovat juuri rv 20 saakka eli siihen...
  8. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Kiva, kun Päivi kävit tähän aloittamaasi ketjuun kirjoittamassa! Kuulumisia aina odottelen Laralta ja Pupujussikalta, jos on muita samassa tilanteessa olevia, niin kirjoitelkaa rohkeasti. Itselläni oli eilen rakenneultra ja siellä oli kaikki kunnossa, painoarviot nyt 397g ja 384g...
  9. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Pupujussikat, näinhän se on, että liikaa ei pitäisi huolehtia. Pienetpojat, ihanan kannustava kirjoitus sinulta! Enkä se oma asennekin voi ratkaista paljon. Eilen oli ultra, jossa nyt ei arvioiden mukaan juuri painoeroa ollutkaan, toinen oli 350g ja toinen 346g (rv 21+3). Ihmetyttää vain tuo...
  10. S

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Lara ja Pupujussikat, miten teillä menee? Olen tätä ketjua lueskellut, itse odotan identtisiä poikia, olen nyt rv 20+2. Huomenna jälleen ultra, jossa nähdään, onko painoeroa tullut sitten viime ultran, jossa toinen oli 240g ja toinen 200g. Kamala huoli seuraa päivästä toiseen, vaikka olen...

Yhteistyössä