Hakutulokset

  1. O

    vasu keskustelu tai mikä lie(päiväkoti/eskari)

    siis ööh tuleeko se eskari mukaan sinne keskusteluun??tästä ei kyl ollu mitään puhetta ja kuvittelin et ei tuu vai kysytäänkö noi eriksee joskus lapselta??
  2. O

    vasu keskustelu tai mikä lie(päiväkoti/eskari)

    no eipä oo mitää vihkoja näkyny!!eli ihan hyvillä mielin voi siis mennä eikä tarvi panikoida =D
  3. O

    vasu keskustelu tai mikä lie(päiväkoti/eskari)

    eli mitä tuolla sit niinku keskustellaan??aika olis perjantaina ja koskaa oo missää tollasis ollu ja täten en myöskää tiedä muuta ku et lapsesta ilmeisesti puhutaan,mut liittyykö tää kouluunmenoon vai??tietäs henkisesti varautua :ashamed:
  4. O

    ompeluapua

    joo tosta sain sovellettua oikeen kokosii kehyksii kaavan!!tost kehyksie laittamisest oonki paljo lukenu..toiset suosittelee nahkaa ja entä sit kantsiiko laittaa liimaa?
  5. O

    ompeluapua

    ostin noita kukkaron kehyksiä ja nyt kun aloin hakemaan ohjetta ni eipä löydy ja vapaal kädel piirtämisest ei tuu yhtikäs mitää :'( tähänkö tää ny sit kaatu vai löytyykö netistä tulostettavaa kaavaa tai oisko kellään et vois lähettää mul vaik sähköpostii????aivan kaikki muutkin vinkit ym otetaan...
  6. O

    Mummo-sarja palaa ruutuun!

    :heart: =) niin huippu sarja...kuopuksen kaa katottu dvd:ltä ja naurettu vedet silmis :laugh: :laugh:
  7. O

    Salkkareista

    ei vaan iiris oli käyny saunas rikkomas peilin mil vetässy haavan ottaansa!!
  8. O

    Mitä teidän perheenne tekee nyt?

    mies töissä,pojat 4v10kk ja 2v5kk riehuvat huoneessaan ja mä odotan kaveria ja sitä ukkoa et pääsen lähtee partylite kutsuille :D ukko saa ruokkia pojat ku tulee :kieh:
  9. O

    Saako "synnytyskertomuksen" sairaalasta itselleen?

    kyl mä oon saanu molemmist....tosin kuopuksen kertomukses mul o kaiken maailman allergiat ja lääkityksiä ym ym ym....todellisuudes puolet siit o jonku muu synnytyksest ja pieni murto-osa omastani :laugh: |O
  10. O

    Kysymystä teille jolla on kissoja

    2 kissaa ei yhtään laatikkoa ja menevät ja tulevat miten tahtoo :whistle: vanhempi kissa viettää kyl enimmäksee päivät sisäl ja yöt ulkona(talvel yöt sisällä ja tarpeen tullen osaa pyytää ulos niin et varmaa joku herää)pienempi ei osaa maukua ja istua nököttää vaa ove takana ja venaa et joku...
  11. O

    Hmph. (naapurin kissa)

    älä ala ruokii naapurin kissaa tai jää teille |O siis meiän naapurin mummu kehu et hän ruokkinu jotai kissaa 6kk ja nyt ei lähe pois...joo miksköhän nii no soitti eläinrankkuri hakee |O |O anteeks vaa,mut mua ärsyttää ihmiset ketkä alkaa ruokii kissoja+koiriakin
  12. O

    Naimissa, mutta eri osoitteet?

    kyl mun kaveri saa vaik asuvat erillää,mut naimisis :D lasten isä ei saa koska vaa toinen voi saada asumistukea jos asumuserossa!
  13. O

    kolmen lapsen yh ja uusi suhde?

    mä tunnen,mut ei siitä sen enempää ettei mua tunnisteta ja ruveta kutsuu juorukelloks :laugh:
  14. O

    Mitä puuhailitte viimeiset päivät, ennen synnytystä :)

    esikoisest leivoin ja siivosin....kesken niitte piti sit lähtee synnyttää ja sairaalas viel vuorokausi enne ku synty |O :heart: :saint: :D kuopuksest hoitelin esikoista ja sellast normi eloa muutenki :laugh:
  15. O

    TUUKKA vai ELIAS pojalle nimeksi?

    tuukka elias ehdottomasti :heart:
  16. O

    Siis kuka haluaa tällaiset vaunut!?

    aivan ihanat...ottasin heti jos meil viel vauva tulis :heart: :D
  17. O

    99,90 maksoi lapsen talvikengät. Minkähintaisia / minkämerkkisiä talvikenkiä te olette ostaneet lapsillenne?

    esikoisel lassiet 5?(uudet)ja kuopuksel lassi tecit 29.90? =)
  18. O

    täytekakun täytettä? Vinkkejä, lapsellekkin (pienelle sopivia) mutta myös aikuisille maistuvia.

    mä oon erehtyny 2krt ostaa kaupan pohjan ja homees ku avannu...ikinu en enää osta |O
  19. O

    Päivän ratoksi: PUTKIAIVOTESTI!

    13.305

Yhteistyössä