Hakutulokset

  1. M

    minkä pitusia tein vuoden ikäiset on ollu?

    Meidän poika oli 77,2 cm
  2. M

    Pyydän apua budjetin tekemiseen! Jossain on vikaa kun 3400? ei riitä!

    Kuntoilusta nyt ei kannata tinkiä, ainakaan jos salilla tykkää käydä. Vaihtakaa mieluummin vaikka toinen auto julkisiin tai polkupyörään, niin säästyy rahaa bensoista ja vakuutuksista yms.
  3. M

    Kissojen ruuista kysymys kissaihmisille

    Royal Caninin raksuja sekä raakaa possun ja naudan sydäntä, kieltä, possunsuikaleita ja toisinaan seitiä. Jos oikein laiskottaa, niin saavat Latzia hyytelössä.
  4. M

    Pandemian aikana imetyksen tärkeys vauvalle korostuu

    Saakohan vielä 11 kk:n ikäinen vauva suojaa äidinmaidosta? Olis kai aika jo lopetella, mut jos näin on, niin ei kai tässä oo mitään kiirettä vielä vieroittaa.
  5. M

    Miten aikaisin maha voi laskeutua?

    Mulla laskeutui rv 25. Tästä eteenpäin raskaus oli kyllä tuskaa, mutta lapsi syntyi viikon la:n jälkeen.
  6. M

    rv 36+3 ja sf-mitta "vain" 29,5cm?

    Mulla oli mitta viimeiset pari kuukautta alakäyrän alapuolella ja kauhea huoli siitä, ettei vauva kasva. Kuitenkin oli ihan keskikokoinen, 50 cm ja 3500 g syntyessään, joten ihan turhaa oli huoli.
  7. M

    Kuinka vaikeaa voi olla tulla raskaaksi??

    Meillä meni 2,5 vuotta. Olin jonkin verran alipainoinen ja lääkärin neuvo oli lisää painoa ja vähemmän liikuntaa! Kymmenen kiloa se lopulta vaati.
  8. M

    Erittäin aikainen aamupahoinvointi???

    On aivan mahdollista. Minulla alkoi pahoinvointi viikolla 3+2 ja parin päivän kuluttua olo oli jo niin sietämätön, että tein raskaustestin, ja haalea plussa sieltä tuli.

Yhteistyössä