Hakutulokset

  1. G

    onko teistä normaalia että 23-vuotias asuu vielä kotona

    Mun serkku asuu kotona, täyttää ens kuus 27. Ei ammattia, ei tee kotitöitä ja leipäkin tehdään valmiiksi. Myös sen pikkuveli 22wee asuu kotona, se nyt sentään edes opiskelee
  2. G

    kääntäiskö joku ruotsiksi:

    Joku?
  3. G

    kääntäiskö joku ruotsiksi:

    No miten olis: Tuote oli tarjouksessa hintaan 2.5e, ostaessasi minkä tahansa muun tuotteen sivuilta 1-2
  4. G

    kääntäiskö joku ruotsiksi:

    tarjoushinta 2.50e/kpl oli per mikä tahansa muu tuote sivuilta...
  5. G

    gymstick vai kahvakuula?

    ne kahvakuulat on tosi painavia. Jostain saattaa löytyä 6kg painoja mut luulen et kevyin on 8kg. Ja ovat tosikalliita. Ukko treenailee niillä.
  6. G

    Mihin vanhentunut passi laitetaan? Roskiin henkilötietojen "tuhoamisen" jälkeen?

    mä vein pollariasemalle. Siihen asti homehtui (pari vuotta :saint: ) kaapissa
  7. G

    Annoin ekaa kertaa tytölle mehua ja suklaata

    aivan törkee aloitus. Laitappa itsellesi nyt bannia :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :saint: :xmas:
  8. G

    Tahtoo lapsettomuus aiheisiin kerhoihin!

    Reilu vuosi yritystä takana ja nyt odotellaan aikaa perhesuunnittelun lääkärille, verikokeet kaikki oli ok. Endometrioosia "epäillään". Taitaa mennä viel vuos ennen kuinon mitään mahkuja vauvaan... |O |O |O |O
  9. G

    tahtoo laihdutusaiheisiin kerhoihin

    Pistäkää yksäriä tulemaan :) Täällä urakka alkanut pari viikkoa sitten ja edessä olisi tiputettavaa monta kummentä kiloa. Vertaistuki olisi tarpeeseen....!
  10. G

    Hei apua te jotka tiedätte lävistyskoruista ja mihin ne on tarkoitettu!!

    muutamasta eurosta 10 euroon uutena
  11. G

    Tahtoo kerhoihin! pistäkää yksäriä

    Tahtoo laihdutus ja lapsettomuuteen liittyviin kerhoihin! Esim Vielä Norsu Laihduttajat 2010 Yksinäiset... Isosta pieneksi Endottaret Wicca Mielenterveys Kiiitoooos! :flower: :saint: :saint:
  12. G

    Hei apua te jotka tiedätte lävistyskoruista ja mihin ne on tarkoitettu!!

    ylin on huulikoru, sit napakoru ja kielikoru
  13. G

    Se on sitten meilläkin- kertokaapa viisaammat neuvoja

    en mäkään muista ku ehkä kerran kaks oksentanu kakarana. Ja ku oli töis vattatautia liikkeellä niin mua vaan oksetti hirveesti (mut ei tullu oksu) ja paska lensi
  14. G

    G: No mitä käsisaippuaa teillä on vessassa?

    Avonia on ollu 5 vuotta käytössä
  15. G

    Pihit ihmiset

    Jep. Jääkaappi kuluttaa tosi vähän viikon aikana, ja itseasias kun sen laittaa taas päälle ja se hyrryttää ittensä kylmäksi niin on +-0
  16. G

    Kuvitteelinen tilanne " olet vierailla isommalla hädällä, eikä ole wc paperia "

    Mä käärin siteen paperiin ja sitten siihen siteen paperiin ja vein sen keittiön roskikseen, koska se tyhjätään lähes joka päivä
  17. G

    Mun mielestä lapsettomuus hoidot on ihan turhaa

    Siis tosi hyvä asia. Heti maanantaina soitan ja poistun jonosta. Mut hei tosi outoo, mä en oo pariin kuukauteen stressannu yhtään mistään, enkä siltikään oo raskautunu? Niin tai siis ehkä mä oon vaan luullu et mä en stressaa ja siks en oo raskautunu |O |O |O |O |O |O |O :kieh: :saint:
  18. G

    kukana ihana tietää mikä leffa kyseessä?

    oi kiitos just tuo... :)

Yhteistyössä