Hakutulokset

  1. P

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa piiiitkästä aikaa! :wave: Sydämmelliset onnittelut kaikille vauvautuneille :heart: Kylläpä vauva-arki onkin vienyt mukanaan...en ole yhtään käynyt lukemassa satti sitten kirjoittelemassa yli kuukauteen! Sitten yhtenä iltana sanoin miehelleni, että miksi ihmeessä en ole käynyt...
  2. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Onpas palstalla hiljaista... Kaikki joulutohinoissa...vai synnyttämässä?!? ;) Minky onnittelut vauvasta! :flower: Ja samoin Madrex5!!! :flower: Madrex5 erittäin paljon voimia ikävän sietoon ja huolen kanssa elämiseen! :hug: Me päästiin tänään kotiin! Ihanaa on - onnellisia mutta...
  3. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Pikaisesti ilmoittelen kuulumisia :wave: Meidän Pikku A päätti tulla maailmaan ajoissa!!! Lapsivesi meni tiistaiaamuna (rv 35+6) ja samana päivänä leikattiin. Eli Pikku A syntyi 21.12. ja painoa hänellä oli 3070g ja pituutta 47cm. :heart: Kaikki meni hyvin ja Pikku A on saanut olla...
  4. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Jännää ajatella, että Madrex4 on siellä tositoimissa parhaillaan - tsempit sinne, ajatuksissa olet! :) Kun olet toipunut, kerrothan sektiosta, kiinnostaa yhtä lailla kuin alatiesynnytyskin. Minemi totta, samassa veneessä ollaan. Ei auta kuin odotella, eipä tässä mitään voi... Meilläkin on...
  5. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Hui sentään, kun täällä alkaa yhdellä jos toisella tapahtua!!! :O Karkki81 pahoittelut, että taas tuli sektiopäätös! Itsekin olen jo miettinyt (käsittämätöntä kuinka kaikki noinkin kaukainen jo pyörii mielessä), että jos nyt sektioon päädytään, niin toivottavasti ei sitten enää toisella...
  6. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Wou Emeliina onpa jännät paikat! Onneksi viikot ovat jo noin hyvät, ettei käynnistyskään olis paha... Onnea ja tsemppiä huomiselle! :) Tulin tänne lähinnä vaan ihmettelemään, että olisko Pikku A sittenkin pyörähtänyt ympäri...?! Nyt nimittäin tulee niin kovasti osumaa ylävatsaan, että jos...
  7. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Pakkasmaanantaita vaan kaikille :wave: Kiitos tsempeistä perätilan suhteen :) Huomenna on lääkärineuvola ja todennäköisesti laittaa sitten lähetteen siihen synnytystapa-arvioon. En ainakaan ole huomannut mitään kääntymistä / muutoksia liikkeiden suunnassa, joten eiköhän siellä yhä...
  8. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Täpläkäs tulethan sitten heti kertomaan mitä perjantaina kävi!? :attn: Ihan pikkaisen kiinnostaa kaikki perätilaan liittyvä...ensimmäinen raskaus kun on kyseessä ja Pikku A koko ajan on perätilassa viihtynyt :confused: Pippuri ja Pikku A 34+0 POKS =)
  9. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Sparkle kiitos pinosta :flower: Erika76 paljon onnea prinssistä!!! :flower: Täällä on ollut ihan hurja (positiivisella tavalla) viikko takana :p Jäin töistä pois perjantaina, nyt ylityövapailla jne, 11.12. alkaa virallisesti äippäloma. Viime viikko olikin sitten äärettömän kiireistä...
  10. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Jeccika Missä olet??? Aiemmin kirjoittelit aika tiheästi... Onhan kaikki hyvin???
  11. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Lumista lauantaita! :xmas: Tyttötrio todella käsittämättömiä verenpainelukemia! Toivottavasti kohentuvat, voisi kuvitella että olo ei kovin hyvältä tunnu. Tsemppiä! :) emeliina otappa rauhallisesti, että pääset ens vuoden puolelle! Toi on niin helppo sanoa, mutta olen tässä huomannut että...
  12. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    :heart: 32+0 POKS! :heart: Pippuri & Pikku A
  13. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    :flower::flower::flower:Onnea Savara!!! :flower::flower::flower: Flip Kiitos linkeistä. Olen alkanut pikku hiljaa lueskelemaan aiheesta, ettei sitten tule kaikki ihan yllätyksenä. Pienimuotoista asennoitumista siihen, ettei kaikki mene "alkuperäisen suunnitelman" mukaan... Mäkin olen...
  14. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Viikonalkua kaikille :wave: Taffo82 Todella kurjaa, että pelkoosi ei reagoida. Mielestäni asioista pitäisi todellakin puhua jo nyt, kun vielä on aikaa ajatella ja kypsytellä tulevaa. Tsemppiä! Sairaalakassia en ole vielä pakannut. Olin ihan puulla päähän lyöty, kun neuvolan vau-kirjassa...
  15. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Niin...jos vähän kertoisin missä tässä raskaudessa mennään, kun eilen tuli vaanpitkä tarina ajasta ennen raskautta :laugh: Eli viikkoja olis nyt 30+6, huomenna siis poksuu! Ja laskettu aika 19.1. Raskaus on sujunu periaatteessa oikein hyvin. Alkuun ei ollu mitään pahoinvointeja, paitsi...
  16. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Heippa tammikuiset! :wave: Täällä yksi hidas hämäläinen liittyisi vielä joukkoon. Esikoista odotan ja äärettömän onnellisena ja iloisena siitä, että lapsen saaminen vihdoin on näin lähellä :heart: Olen elämässäni seurustellut useamman pitkän parisuhteen, mutta vasta nyt tunnen, että...
  17. P

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Voi ei Leiska :hug: Mulla sitten todettiinkin endometrioosi viikko sitten eikä mitään pistoshoitoa voida aloitaa, eikä muutenkaan kannata jatkaa raskauden yrittämistä :'( :'( :'( Tähystysleikkaukseen eli laparoskopiaan joudun! Oikeassa munasarjassa on endometrioosikysta, joka pitää...
  18. P

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heippa pitkästä aikaa! En tiedä pitäiskö mun lopettaa tässä ketjussa kirjoittelu, kun on noita hoitoja apuna. Jos nyt tän kierron vielä roikun mukana. Tänään olis sitten kp 1. Uutta Puregon-reseptiä kiikutin apteekkiin tänään. Lääkärille pitäis mahdollisimman pian päästä että saa tietää...
  19. P

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heippa pitkästä aikaa! Mulla on kp3 ja yk8 alkoi. Viimeksi kerroin et kokeilin clomeja. Ne nyt ei näyttäny olevan mun juttu vaan lääkäri ehdotti hormonipistoksia. Saadaan sitten se ovulaatio aikaiseks! Meillä on yritystä kestänyt viime helmikuusta asti ja nähtävästi meille tuli...
  20. P

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heip! Mulle vois päivittää kp 5/40-42. :attn: Kolmannen clomifenin nappasin naamaan tänään... Ens pe gynekologille katsastamaan ovatko vauhdittaneet/normalisoineet mun elimistön toimintaa! Toivottavasti :)

Yhteistyössä