Hakutulokset

  1. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Pikaisesti tulin kertomaan että meidän "Hermanni" saapui maailmaan :heart: Suloinen TYTTÖVAUVA syntyi vihdoin ja viimein käynnistyksen jälkeen sectiolla 7.1 :heart: :heart: Painoa oli 3740 g ja pituutta 49 cm. Eilen vihdoin päästiin kotiin harjoittelemaan äitinä ja isinä olemista...
  2. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Imetystyynystä Mulla on se tuolla odottamassa. En oo ite rintaruokinassa käyttäny (ekaa kun odotan) mut oon tykänny käyttää kun oon veljenpoikia pullosyöttäny. Sain itselle siinä paljon rennomman asennon. Ja paljon onnea Elayne :heart: Vauhdilla saitte prinsessan maailmaan :heart: Tää...
  3. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Kävi tänään äitipolilla tarkastukses ja huomen aamulla saadaan mennä takas; käynnistävät sen nyt sittenkin :D Nyt saatiin oikea painoarvio Hermannille; 4 kiloa :whistle: Ja mun verenpaineetkin oli noussu niin korkeelle, et ei enää turhia odotella. Toivottavasti nyt käynnistyis nopeesti ettei...
  4. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Voi ihanaa taas lisää vaaveja :heart: :flower: Paljon onnea!! Kyllä tuo syntyneiden lista kasvaa ja kasvaa :D Tää tuli tänne Poksumaan!! Tänään on vihdoin se päivä jota on odotettu huhtikuun lopusta lähtien :D Vielä ei kyllä oo yhtään lähdön tunnelmaa... suppareita tulee välillä ja...
  5. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Ihanaa uutta vuotta kaikille pallomasuille ja vauvan jo saaneille :D Täälläkin eilen vihdoin saatiin kokea miltä tuntuu oikeat supistukset, mutta olo rauhoittui yön aikana. Kunhan nyt menee vaan ens vuoden puolelle :D Tanjuska77 ja todella levoton Hermanni 39+3
  6. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Täällä vielä yhtenä palana :wave: Olo on sellainen et ei tunnu kyllä synnytys olevankaan lähipäivinä tiedossa :D Verenpaineet on laskenu normaalille tasolle ja pissasta kadonnu leukkarit ja proteiinit ! Ihan luottavaisin mielin tähtään ens vuoden puolelle *koputtaa puuta* Tänään oli...
  7. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Paljon onnea kaikille pienokaisen saaneille :heart: :heart: Pitkään aikaan en oo jaksanu täällä käydäkkään. Huhhuh... joulusta on vaan selvitty yhtenä kappaleena :D No ei täällä kyllä olotilassa siitä pelkoa oo ollutkaan että vielä olis syntymässä, mutta verenpainetta ja virtsanäytteitä...
  8. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Paljon onnea Enie ja jaksuja tuplarumbassa :hug: Isot kaverit siltä tuli :heart:
  9. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Vooi paljon onnea anni77 :heart: :heart: Hyvä meidän tammivauvat; näin sitä ostaan putkahdella maailmaan :heart: Ja Väpä; oli pistäny kyllä niiiin ihanan kuvan :heart:
  10. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Niin joo jotain oli vielä mielessä... Meillä tuleva isukki lauantaina myönsi että sitä pikkuisen jännittää tuleva :hug: Ihana :heart: Oli todella ihanan puhdistava olo kun sai juteltua asiasta, todettiin että meitä odottaa ihana, ihmeellinen uus elämä :heart: Meillä kun isukki ei paljon...
  11. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Enien kuulumisia kaipaillaan täälläkin *pitää peukkuja pystyssä* (.) Vihdoin ja viimein oli neuvola-aika kolmen piinaavan viikon jälkeen... RV 37+1 PAINEET 143/95 (!!!) PISSA puhdas HEMPPA 138 SF 36 TARJONTA RT SYKE + (oli niiin kauhee meno päällä et syke vaihteli laidasta laitaan...
  12. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Paljon onnea Väpä08:n koko perheelle :heart: :flower: :heart: :flower: :hug: Mä kans aivan säikähdin et hui; näitä vaavi-ilmoituksia voi pikkuhiljaa ruveta tulemaan useamminkin =) Ihanaa :heart: Tanjuska77 ja Hermanni 34+2
  13. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Neuvolakuulumisia: Hermanni oli vihdoin ja viimein hokannu tän jutun idean ja kääntyny pää alaspäin :heart: Ihana kulta :heart: Ja suuri kiitos varmaan kuuluu mun viimeviikkoiselle mahataudille; terkkari nauroi et oon punnannu pöntöllä niin hurjasti et se on tiputtanu jo itsensä niin alas...
  14. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Tulin poksumaan vaan :heart: Ootte kirjoitellu niin paljon et pitää oikein varata aikaa lukemiseen kun en oo pitkään aikaan käyny :ashamed: Viimeviikkoa vietin iloisesti mahataudissa; molemmista päistä tursus etten tienny kuinkapäin vessas olisin ollu :x Nyt elämä rupee voittamaan ja...
  15. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Tämä mamma jäi nyt lääkärin luvalla kotiin =) Ihanan helpottunut olo kun ei tarvi murehtia töitä, huomenna meen vielä opastamaan mun sijaista mut se onkin ihan kivaa. Loma olis kuitenkin alkanu jo kolmen viikon päästä ja töissä ne jaksoikin ihmetellä et kuinka oon pystynyt olla näinkin kauan...
  16. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    No tulihan se käsi kipeeksi eilisen piikin jäljiltä :/ Yöllä heräsin kipuun kun käänsin kylkeä pistetylle kyljelle; nyt on kädessä olo niinkuin olis ollu pahempaakin punttitreeniä tekemäs vaan vasemmalla kädellä :D Ja pitäis päästä viel iltavuoroon töihin.... seksistä Täältäkin tosiaan...
  17. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Täällä käytiin kans tänään sika-piikillä :wave: Ei oo vielä mitään oireita tullu, varoiksi pisti vasempaan jos käsi kipeytyy mutta eipä oo... Ihana seurata iltaisin (ja eilen koulutuksessa) kun Hermanni potkii ja sätkii niin kovasti et masu heilahtelee :D Iltaisin telkkari sijaan...
  18. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa :wave: En oo jaksanu kirjoitella kun ei oo ollu mitään tähdellistä asiaa; no eipä sitä kyllä oo vieläkään :laugh: (.) Äsken kävin neuvolassa ja siellä kaikki ihan ok. - Painoa oli tullut +315g /viikko - paineet 116/66 - hemppa oli pompasahtanut 143...
  19. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Hurjan paljon onnea, voimia ja menestystä Hipkukan perheelle ja pienen pienille vaaveille :hug: Täytyi tosiaan itsekkin moneen kertaan lukea tuo otsikko että olenko ihan oikeasti tammivauvoihin menossa :D Omaa napaa..... ei voi muuta sanoa ku VOI PERKELEEN PERÄPUKAMAT!!! Toivottavasti...
  20. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Voi aaaapuaaaa ku tänne oli tullut tekstiä :laugh: Laiskiainen meni harppoen läpi :ashamed: Nyt on täällä vaunut saatu ostettua :heart: Vaunulasta tarttui mukaan tällaiset yhdistelmät; http://img.photobucket.com/albums/v635/herzijaronsku/vaunut.jpg Ja tietty piti ostaa vielä ihana...

Yhteistyössä