Hakutulokset

  1. Y

    Verhojen ripustamisesta kysyttävää!

    Auttakaa nyt tyhmää kun onko jotain kikkakolmosta millä verhot saa ns. laskeutumaan nätisti? kun olen jo kokeillut vaihtaa nipsujen väliä pitemmäksi ja lyhyemmäksi eikä auttanut.. Häiritsevin juttu verhoissa on ettei tuo reuna "istu" suorassa vaan on tuollanen vempulan näköinen, tiedä miten tätä...
  2. Y

    Chisun Vapaa & Yksin

    Onkos kukaan tutustunut kyseiseen julkasuun? Mitä ootte pitäny? Itse ostin ja tutustuin tänään ja täytyy sanoa että olen aivan myyty :D
  3. Y

    Voi että mua ottaa päähän!! *täysin turhakin vielä*

    Hemmetin hemmetti.. Olen metsästäny ja suorastaan jahdannut kivoja talvisaappaita ja kun mä ne löydän ni eikö ne jumankauta ole loppuunmyyty koko helvatan maasta..anteeksi, ja kiitos :(
  4. Y

    Mitä mieltä olette tosta Aids-is-a-mass-murderer kampanjasta?

    Meneekö liian pitkälle? huomiota ainakin saavat aiheesta se on varma.. täällä lisää asiasta http://www.examiner.com/x-1916-Sex--Relationships-Examiner~y2009m9d4-AIDS-Is-A-Mass-Murderer-European-safer-sex-campaign-depicts-Hitler-Hussein-Stalin-having-sex
  5. Y

    Haarautuvan rakkauden talo!

    Onkos ketään käynyt katsomassa kyseistä elokuvaa? Jos, niin mitä pidit? =)
  6. Y

    On tää kummallista.. *turhis*

    Mulle ei tuu enää postia! Ei edes laskuja!? :o varmaan ainakin puoltoista viikoa aikaa kun tuolta postiluukusta on jotain tippunu.. No niin, tunnustakaa ketä vetää välistä mun postit?
  7. Y

    Ukkonen!!

    Nyt kyllä valot räpsyy ja jyrisee sen verran lupaavasti et tämä tyttö taitaa laittaa koneen kiinni, ei ole ihan vielä kohdalla mutta ei kovin kaukanakaan jipiii :D
  8. Y

    Surullista :(

    Törmäsin uutiseen juuri, ja muistaisin että joku jo postasi hänen sairaudestaan tänään aiemmin :/ http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/arkistot/kulttuuri/2009/06/905349 pahoitteluni jos linkki ei toimi
  9. Y

    Kenelläkään kokemusta eBay:stä?

    Elikkä, onko ketään joka tietäis miten ebay ostamiset toimii? olen pistänyt huutoja/tarjouksia tuotteesta joka on nyt sulkeutunut ja olisiko siitä että olen "voittanut" sen niin tulla joku ilmoitus heti vai voiko olla että myyjä vielä miettii ja ilmoittaa myöhemmin?
  10. Y

    PMMP Puuhevonen

    Mitä mieltä ootte levystä? vai onko täällä jo kaikki kuulleet tarpeeksi lastenlauluja :D

Yhteistyössä