Hakutulokset

  1. M

    Vauvalla angiina?

    Kiitosta. Tämä riittääkin siihen että roudaan hänet huomenna kokeisiin. :) Sillä se selviää. Lääkäri sanoi ettei tartu alle 1 vuotiaisiin, mutta hoitaja oli eri mieltä. Totesi kuitenkin, että onhan hän lääkäri joten uskotaan häntä. Minä en. Onneksi vauvalle on vakuutus niin ei tartte jonotella...
  2. M

    Vauvalla angiina?

    Kertokaahan te viisaammat, voiko vauva sairastua angiinaan? Tästä tuntuisi olevan kahta mielipidettä. Itse potenut jo 6 viikkoa kyseistä tautia ja nyt on vauva kuumeessa. Eivät edes testanneet lääkärissä 10 kk vauvaani. :(
  3. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Minä kävinkin jo tuonne uuteen pinoon kirjoittelemassa.. :) On ollut "hieman" kiire näiden kahden lapsosen kanssa, niin en ole koneelle edes päässytkään viimeiseen kuukauteen. Olihan se odotettavissa kun yksin olen, mut kyllä alkaa väsyttää. Meillä ei pikku-mies kanssa ole meinannu...
  4. M

    Tammivauvat 2010

    Heips (.) Täällä on ollut vähän kiirettä yksin näiden kahden veitikan kanssa, vaikka isompi onkin jo 7v. Pikku-mies ei meinais millään olla tissistä/äidistä erossa tai alkaa ihan kauhee huuto. Täällä alkaa pientä väsymystä jo havaitsemaan kun ei ehdi mitään tehdä. Rintareppua kokeilin yks...
  5. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    mussu Meidän pikku-mies nukkuin ensin 4-5 tunnin unia, mut nyt 3 viimeisenä yönä se on kans siirtynyt Austraalian aikaan :laugh: Tiukun äiti Sullahan on vauva tullut vauhdilla :laugh: , siinä on kätilöille tullut kiire ottaa koppia! ;) rontt1 kokeile rintakumia, on tosi mahtava! Vauva...
  6. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Moikka Tulin pitkästä aikaa käymään ja vallan pillitän kotona kun oon niin onnellinen meidän kaikkien puolesta. Ihania vauvatarinoita. :D Minävaa ja pikku-mies 14 päivää
  7. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    elämänperhonen Keski-Suomen KS, eli siellä kannattaa varoa kyseistä "rastafaa" :laugh: Ei mullekaan tullut ikinä pieneen mieleenikään, että voisi sattua vastaavanlainen tilanne. Mutta tasan ei käy onnenlahjat, näinkin voi joskus mennä. Valitusta mietin, mutta eihän se kätilön vika sitten ollut...
  8. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    mulish niinpä.. jos se on hänen mielipiteensä että mitä luomumpi sen parempi, niin minun mielestä jos minä haluan puudutteen niin sit mun pitää se saada. Ymmärtäisin jos todella olis joku este, mutta täytyy sanoa että jos olis ollut eka synnytys nii olis saattanut jäädä viimeiseksi. Suurimmaksi...
  9. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    No niin, jos ehtis sairaalakertomusta näpytellä tähän väliin. ei pelkosynnyttäjille... Eli 1.1 illalla meni osa limatulppaa, 3.1 illalla/yöllä luulin että valuu lapsivettä kun oli niin kirkasta ja runsasta v.vuotoa. 4.1 aamulla sitten äippäpolille aamulla tarkastettavaksi. Kaikki oli...
  10. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Heippa kaikille :wave: Tulin ihan pikaisesti ilmoittamaan, että meille syntyi pikkumies 5.1.2010 laskettuna päivänä klo 04.07. Strategiset mitat herralla oli 3880/50/36 :D Ollaan oltu sairaalassa aika monta päivää keltaisuuden ja sivuäänien takia, mutta kaikki on nyt kunnossa ja...
  11. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Soitin äippäpolille ja ne sanoi et ihan normaalia on. Ja jos ei huomenen puolella osoita mitään merkkejä et loppuis ni sit pitää alkaa miettimään. On se tää yhenlaista säätämistä. *raapii päätään*
  12. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Naps verta tulee sen verran kun menkat olis just alkamassa, eli kyl sitä tulee enemmän kuin pari tippaa ja kirkkaan punaista on, eikä rusehtavaa. Kaikki oli ultrassa tänään ihan ok, mut sit ku pääsin kotio niin huomasin että verta tulee. Äskenkin ku pissalla kävin, ni tuli vähän hyytymääkin...
  13. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    pinkgreen joo meikäkin vois jo ostaa sellasen soda stream "vodkamakerin" :laugh: sannis täälläkin käy puhelin kuumana. :headwall: (.) Täällä tulee vieläkin verta ton aamuisen sisätutkimuksen jälkeen.. Onkohan tää vielä ihan normaalia, kun on kuitenkin kirkasta (eli tuoretta)? Aika...
  14. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Tica Hassua, että otit puheeks. Mietin eilen ihan samaa asiaa. Itselläni tuli työpaikasta homeastma, joka ei ole ollut kun muutaman vuoden vasta. Sen kanssa eläminen on siis vieläkin vähän opettelua ja mietin miten se käyttäytyy synnytystilanteessa..? Mulla astma on muuten käyttäytynyt suht...
  15. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Mimonmami ihanaa, onnea vaavista! Voi kun itse malttais vielä odottaa. :) :heart: pippur1 ei noin saa tehdä! :laugh: Hyvät yöt kaikille!
  16. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Kirsi-Aliina1 tervetuloa joukkoon! (.) Mä niin iloitsin tosta limatulpasta kunnes luin ettei se tarkoita vielä mitään, voi mennä päivä tai vaikka 2 viikkoo. :( Tänään on supistanut vaan kerran kunnolla ja pari kevyempää. Ei siis tänään ainakaan.. No nyt tekeen mokkapaloja ku esikoinen...
  17. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    mussu heh.. juuri näin. Niin kuin joku sanoikin, että ensin pelkää kuolevansa ja sitten pelkää ettei kuolekaan. Kuulin tuon synnytystuskista ja kaverin isä oli noin kuvaillut krapulaa.
  18. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    mussu eh... siitä ku oot olemassa! :laugh: :heart: Piti kirjoittaa, että onnea hömpölle! [b]
  19. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea mussulle! :flower: valf voih miten jännää! :heart: vauvan kotiutumisvaatteista: Otin puolipotkarin, sidottavan paidan, potkarin, sukat, collegetakin, lapaset, kevyemmän pipon, kypärämyssy, tossut ja tietty toppahaalarin. Otin varuiks vähän enempi ni on valinnanvaraa. Ja...
  20. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Huiskahäntä Siis mulla oli eilen kans ihan tollainen samanainen outo flunssapäivä. Koko päivän kolotti ja särki joka paikkaan. Sit alkoi palelemaan ja makasin peiton alla ihan kuolleena useamman tunnin. Sit join nesteitä ja menin illalla saunaan niin tuli parempi olo, mutta silti väsytti koko...

Yhteistyössä