Hakutulokset

  1. Riiviötär

    Huutiksesta...

    Saako näitä enää edes kysyä... Mistä sen Huuto.net selaimen sai ladattua...???
  2. Riiviötär

    Kotiäitiys loppusuoralla

    Tammikuussa päättyy kuuden vuoden kotona olo. Pojat alottaa perhepäivähoidossa, ja mun pitäs töihin lähtee... Kuin mä sopeudun... tai pojat... Nuo on olleet vaan kotona mun kanssa...
  3. Riiviötär

    Tää äiti oppi taas uutta lapsistaan...

    Tein tossa kaalilaatikkoa :p oikeen kunnon satsin. Aattelin, että syön sitä ainaki pari päivää... Empä sitte syökään :ashamed: , kun 3v, 5v ja 11v muksut tyhjensi koko vuoan... Noi ei oo ikinä aikasemmin koskenukaan kaaliruokiin. Mikä ihme niitä vaivaa???
  4. Riiviötär

    Huutisapua!!!

    Yritin tuossa ilmottaa vaatetta huutikseen. Kuvan kohdalla rupeekin sitten vaan huutamaan, et kuvan täytyy olle jpg- tai gif-muodossa. Mitä h.....vettiä toi on, ku kuvan ominaisuuksissa näkyy muotona jpeg, ihan niinku aina ennenki, en siis oo muutellu asetuksia mitenkään.. Onko ongelma...
  5. Riiviötär

    Kakkukynttilöistä kysyisin...

    Onko olemassa nettisivuu, mistä sais tilattuu kirjainkynttilöitä kakkuun??? Meijän kylällä on valmiita paketteja, missä aina joku tietty nimi, mut ei just sitä minkä tarviis. Eli ois saatava yksitellen. Jos tiiätte sivustoo, ni auttakaa akkaa, pliis!!!
  6. Riiviötär

    Katjuza!!! Laitoin yytä!!!

    Noista kokin vaatteista vaa..
  7. Riiviötär

    Nyt apua, ja nopeesti!!!

    Voiko huuto.netistä kadota tuotteet myynnistä ihan noin vaan????? Mä kattelin tota mun huutolistaa, ja sieltä on yks tavara kadonnu aamun jälkeen!!! Ja oli viel sellanen, jota oli jo huudettu!!! Auttakaa nyt tyhmää!!!
  8. Riiviötär

    Ringleader ja Rakkapanuu!!!

    Teil taitaa olla yy-kansiot täynnä!!! Ainaki tää väittää niin!!
  9. Riiviötär

    Minäkö riippuvainen....

    Meillä löi salama sunnuntaina modeemin ja keskusyksikön hajalle. Mä ku jouduin oleen kaks iltaa ilman nettii, ni mä meinasin seota. Oonko mä ainoo, joka on ihan riippuvainen tietokoneesta ja netistä???
  10. Riiviötär

    Perskules... Auto-ongelma...

    Isäntä tuli kotiin äsken ja löi mulle 400 euron kustannusarvion kouraan... Mun auto on hajalla.... Mitä mä nyt teen??? Ei muuten, mut lähimpään kauppaan on 14km, ja ukko on muuttamassa pois, ni tietty se vie sit oman auton mukanaan....
  11. Riiviötär

    Huuto.net ja kuvat...

    Miten huuto.nettiin pystyy linkittämään kuvia tekstiin???
  12. Riiviötär

    Voiko lapsi enää onnellisempi olla?

    Ostettiin pojalle uus fillari tänään. http://www.aijaa.com/v.php?i=731023.jpg
  13. Riiviötär

    Maicu!!!

    Enpä nyt sit taida vastata yyhyn, ku en ees löydä niitä!!! Pääsin viimesimmän viestin lukemaan, mut en siihen pystyny vastaamaan :kieh: Mut onneks tää ongelma taitaa olla kaikilla, etten oo ihan tumpula näiden kans...
  14. Riiviötär

    Mistä y-viesteihin?????

    Mistä mä löydän mulle tulleet vanhat y-viestit??????

Yhteistyössä