Hakutulokset

  1. K

    Peppukiitäjien vanhemmat! Kysymys..

    Meillä ei tyttö ollut peppukiitäjä, mutta meni pitkään kuin mittarimato eteenpäin. Myöhemmin oppi konttaa ja 1v4kk kävelee. Tietysti ymmärrän että huoli on helposti kova omasta lapsesta. Itsekkin ehdittiin käyttää tyttöö jo lääkärissä kun ei uskottu että on normaalia ettei 1v3kk vielä kävele...
  2. K

    vaikea masennus ja hoitoon pääsy

    Viellä haluaisin lisätä tähän että elä missän nimessä ala missään vaiheessa syytämään itseäsi puolisosi masennuksesta, teoista tai ettet ole toiminut riitävän hyvin saadaksenne apua. Tai jostakin muusta asiasta. Puolisoni kun yritti itsemurhaa niin puolisoni perhe tuomitsi minut täysin. Olin...
  3. K

    soviteltu päiväraha!!??

    Mulla oli viime syksynä ja kannattaa lasketuttaa etukäteen mitä sieltä liitosta saa. Eli liito makso mulle sen rahan sen mukaan mitä olin saanut palkkaa silloin kun olin niitä liiton päiviä kerännyt ja silloin olin koulun työharjoittelussa ja sain palkkaa n. 1200e. Eli nyt kun palkka oli...
  4. K

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    Mulle työkaveri sanoi kun puhuttiin että olen saanut 19- vuotiaana lapsen: -Teille kävi sitten niinkuin vanhanaikaisesti.
  5. K

    Minua heitettiin kivillä :(

    Ei ole todellakaan normaalia heitellä toisia. Mietin vaan jos on loukkaantunut kun menit toisen kukka penkkiä laittaa kun ei osaanut ja erimielisyyttä oli ilmeisesti tullut niistä reunuskivistäkin. Eli jos aliarvioit sukulaisesi taitoja (pidit juoksupoikana ja halusit itse loistaa taitonesi)...
  6. K

    Helsinkiläiset

    reittiopaalla on kätevä hakea. Siis googleen hakusanaksi reittiopas ja sit valitset sen hkl reittiopaan. muuta bussi 50 ainakin näin ammusta näytti menevän.
  7. K

    KOHTA NE OPETTAJIEN LOMAT TAAS ALKAVAT!

    ja anoppi joka erityis opettaja pääsee elääkkeelle alle 60-v. en muista tarkkaa ikää. Ja vähän jo pelottaa kun on aika moinen temperamenttikas energia pakkaus. Ei paljoo ajattele miltä muista tuntuu. Pelottaa mitä se keksii sit tekemisen puutteessaan. Meille viikoksi lomaillee ja sit ku ollaan...
  8. K

    Työssäkäyvillä äideillä lepposta kauppailua !!!

    Tiedän ettei näitä pitäis ees lukee, mutta oon just ollu yön töissä, ja hyvä kun ehti wc koko yönä. Labra työtä teen. Ja kännykkä on koko ajan mukana ja jos soi niin on lähdettävä vaikka ois just ehtinyt saada kahvin kuppiin. Ja on vastuulista työtä jossa pitää olla kokoajan ajatukset mukana...
  9. K

    Taas se aika, kun ylioppilaita muistetaan

    itse kun valmistuin toista kertaa ammattikoulusta niin suvun aloitteesta järjestettiin pienet juhlat.

Yhteistyössä