Hakutulokset

  1. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Moi! Vaikka en ole mikään ahkera kirjoittelija täällä niin voisin kuitenkin tuonne fb-ryhmään liittyä (enempi tulee fb:ssä käytyä kun täällä) :) annamaril &vuokralainen rv 32+3 (?) (muoks. vaikka mun nikki näkyy etusivulla olevan ihan toinen, eli annamaril)
  2. A

    ***HELMET 2008***

    Onnea vauvaantuneille ja anteeksi kun en ole käynyt ilmoittautumassa (hiukan omatuntoa painaa :/ ) Tosiaan meille syntyi poika 14.2.08 klo 00.52 pikku miehen mitat ol 53cm ja 3780g. synnytyksestä sen verran et menin jo pe kysiin kontrollii ja lääkäri päätti et nyt jään osastolle et...
  3. A

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    tulin pitkä aikaa lukemaan teidän viestäjä, paljon on vauvoja syntynyt joten onnea vauvaantuneille :flower: Tosiaan meille syntyi poika 14.2.08 klo 00.52 pikku miehen mitat ol 53cm ja 3780g. synnytyksestä sen verran et menin jo pe kysiin kontrollii ja lääkäri päätti et nyt jään osastolle...
  4. A

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    kevytmenkolia onhan se kyllä hiukan vanhan aikainen tapa, mutta minusta ainakin hyvä. ei tarvinnut na repiä stressiä että kukahan sieltä tänään tulee käymään jne.. sai vauvan kanssa tutustua ihan rauhassa.. mein juniorilla oli viime viikol kyssin käynnil painoarvio noin 2900g, viikkoja sillo...
  5. A

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    aattelin kommentoida noit vierailuja... itse olen esikoisen kyssissä synnyttäny.. osastolle tosiaan pääsee vain isä ja sisarukset.. poikkeus tapauksia on joissa pääsee sit isovanhemmat.. esim. meil poika tuli maailmaan kiireellisellä sektiolla ja mun vanhemmat oli kuopios ohi kulku matkalla...
  6. A

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    yksi taustailija ilmottautuu, oon päivittäin käyny lukee teidän ajatuksii ja kommenteja.. ja joku taisi kaipailla taustailijoita, ja se pisti sydämeen (siis hyvällä tavalla) joten nytkun on vähän aikaa niin kirjoittelen.. :) onnea kiinille pikku pojasta, yllätyin "äkki"lähdöstäsi mutta...
  7. A

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    kuulumisia kirjoittelen vähän ja samalla nostan pinoa ylöspäin... eilen oli toka neuvola, kuuneltiin sydän äänet.. löyty ne sieltä piilosta kun ei pidetty mitään kiirettä.. suunnilleen siin 140 paikkeel oli syke.. samalla varattiin rakenne ultraan aika mikä olis vk 19 eli syyskuus 25pv...
  8. A

    ONKO TÄÄLLÄ MUITA YKSITYISYRITTÄJÄN/MAATALOUSYRITTÄJÄN VAIMOJA?!?

    mieheni on maatalouslomittaja (koulutukselta maatalousyrittäjä) tääl mein kotikaupungissa... mies o lomittanu muutamaa isäntää (tilaa) ku on pitänyt isyyslomaa tai äiti joka on ollut äitiyslomalla.. ja monesti mies on kaupunki (lomatoimisto) soittanu töihin tilalle ku lapsi on sairastunu ja...
  9. A

    **Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

    tänään oli np-ultra... hupsulle tuntu nähdä pikkuinen todella virkeänä.. kädetkin heilui minkä kerkes.. la on, ainakin itseni mielestä, todella "epävarma"... neuvolan mukaan la on 12.2 ja tänään ultrassa sain 20.2... mutta lääkäri sanoi et varmistetaan la sitten rakenne ultrassa rv18.. (ja koska...
  10. A

    **Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

    eilen oli eka neuvola... terveydenhoitaja laski la:ksi 12.2, joten voisiko tuon muuttaa mutta voi kyl vielä muuttua ultrassa... puhuttii kaikkee edellinen raskaus ja synnytys käytiin läpi ja uuttakin asiaa tuli.. sit osallistun sellaseen raskausmyrkytys juttuu/tutkimukseen, siin yritetään...
  11. A

    **Helmikuun Helmet 2008**

    [b]Piiiju & nelHm: Kiva todella kuullu et on muitakin Kyssiin synnyttämään meneviä.. me asutaan tääl pohjanmaan ja savon rajalla kiuruvedellä... lueskelin et piijullako se on 5.7 neuvola.. niin on minullakin, neuvola täti sanoi et silloin olisi minulla rv 8+0 ja mä oon ihan eri laskuissa...
  12. A

    **Helmikuun Helmet 2008**

    voimia meillevauna :hug: päivät menee onneksi ilman pahoinvoinita.. jokunen ruoka saattaa tehdä yökkäämis refleksin mut menee ohi pian.. ja keittiöön jos menee tulee pahanolon tunne.. ja tuota minun sektio haavaa on ruennut kutittamaan aivan kamalasti ja nipistelemään.. mikähän lie...
  13. A

    **Helmikuun Helmet 2008**

    onpas meitä helmikuun odottajia paljon... :) tänään soitin ekan neuvolan ja se olis rv8 eli ensi viikolla torstaina... viikonloppuna ei oikein ruoka maistunu, tuntu et kaikki tulee ylös ni ei tullu syötyä kyl pahemmmin mitään mehua juotua.. ja tänään on mieliala vaihtunu, onneks kaikki...
  14. A

    vauva ja 2,5 vuotias: tarvitaanko kaksostenrattaita?

    sain vastikään tietää että odotan toista lasta... vauvan syntyessä poika o 2v8kk ja mietin tuplien ostoa.. kävelen paljon päivittäin ja nytkin pojan rattaat on kovassa käytössä.. olishan se varmaan helpompi yhdillä rattailla olla liikenteessä kuin kahdilla tai kantaa vajaata 3vuotiasta ja sit...
  15. A

    **Helmikuun Helmet 2008**

    teipä testin... kaksi viivaa tulla tupsahti niin kuin arvelinki... :) ensi viikolla soittelemaan neuvolaan aikaa.... saapi sit varmistettua lasketun ajan.... juhannusta kaikille
  16. A

    **Helmikuun Helmet 2008**

    edelleenkin menkat on pois... mies ei ota uskoakseen, ku mä koko ajan sanon et ei oo eikä taija tulla... koko ajan saa vessassa ravata, vaikka en juur juo ylimäärästä, kummallista... ja se syöminen, koko ajan pitäs olla jotain, pala kurkkua tai tomaattia korvaa sen tai lasi vettä... en muute...
  17. A

    **Helmikuun Helmet 2008**

    kirjottelen tänne vaikka en oo testiä viel tehny.... :ashamed: 10pv on jo menkat myöhässä, vessassa saa ravata jatkuvaa ja olo on jotenkin "turvonnut".. toinen on tulossa jos onni on myötä :) itseskeni tuossa katselin ja laskeskelin laskureilla et jos on totta ja tärpännyt niin la olis 18.2......
  18. A

    Muita äitejä joka kuumeilee toisesta vauvasta..

    kirjottelempa tähän väliin.... vauvakuume senkun kasvaa... tän kuukauden aikana on kahdelle kaveriperheelle syntyny vauvat, tyttö ja poika.. katselin äsken kuvia netistä niin vauvakuume nousee :ashamed: itseänikin kyllä mietityttää kun esikoinen synty kiirreellisellä sektiolla vaikean...
  19. A

    Muita äitejä joka kuumeilee toisesta vauvasta..

    Onko täällä muita äitejä jotka kuumeilee pikku kakkosesta... itse olen huomannut että vauva kuume alkaa hiipiä tuolta taka vasemmalta salaa... esikoinen täytää 2.6 2vuotta.. jos tätä lukee joka odottaa toista, niin miten ns teit päätöksen että nyt voisi toinen tulla... pelottaa jo näin paljon...
  20. A

    onko "kohtalon tovereita"?

    nolottaa kirjottaa tänne tällästä mut on viime aikoina taas miettiny ja pyöriny asia pienessä päässäni.... mut kuitenkin... mahtaako olla muita ihmisiä jotka on ihastunu/tykästyny/rakastunu henkilöön joka on sukulainen... (esim molempien ukit on veljeksiä, äidit serkuksia)... minä itse olen...

Yhteistyössä