Hakutulokset

  1. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Moni on jo käynyt rakenneultrassa. Itsellä se menee viikolle 22+. Mutta hoitsu sanoi ettei mitään paniikkia. Itseä vähä kyllä harmittaa. Neuvolakin vasta viikolla 23, kun edellinen oli viikolla 15. Eli pitkät on välit neuvoloissa :( Meillä tulee olemaan aika jännittävät viikot ennen...
  2. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    merkkaan vaan tän ketjun! jutussa olen mukana.. lukupuolella! kaikki täällä hyvin. viikkoja jo 15, JES! :heart:
  3. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    tervetuloa mukaan SIXKIDS :wave:
  4. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Mistä riskiluvusta te puhutte aina niskaturvotuksen yhteydessä? Ei mulle muuta kerrottu kuin se että turvotusta on 1,4mm. momentti
  5. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Pitkästä aikaa täällä. Paljon tullut tekstiä. Minulla menee ihan hyvin, jos ei nyt tätä väsymystä oteta huomioon. Mutta töistä en väsyn takia ole poissa. Ei minusta mikään syy sairaslomaan. Töissä pungerran edelleen nostellen kaiken mahdollisen. Ratsastanutkin olen pari kertaa viikossa...
  6. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Tupakoinnista ihanan kuulla että en ole ainut joka potee huonoa omaatuntoa asiasta. Ja suurenmoiset hatunnostot tupakoinnin lopettaneille! Minä olen käynyt jo yhdessä ultrassa, viikolla 8+2, ensiviikolla olisi eka neuvola. Onko teillä ollut ultrissa ja neuvoloissa miehet mukana? Tai lapset...
  7. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    merkkaan! hieman meinaa flunssa vaivata. muuten jatkuu samalla väsymyksellä ja huonolla ololla kuin ennekin. neuvolaa odottelen. mahassa ei ole nyt tänään tuntunut juuri mitään liikkeitä, nyt pelkään onko kaikki hyvin.
  8. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    TALVIVAUVA kiva kuulla että tässä isossa joukossa on edes yksi joka hevostelee. Minäkin jätin kerran ratsastuksen väliin. Ja lapset kovasti ihmetteli että mikäs nyt on kun ei äiti nouse ratsaille. Lapsille ei olla vielä siis kerrottu. Miten te muut? joko olette lapsille kertoneet? kuinka...
  9. M

    Päiväkodit auki pe?

    taitaa olla kiinni

Yhteistyössä