Hakutulokset

  1. K

    Voiko nainen ilman rintoja olla seksikäs?

    Oih ja mä olen niin monesti nähnyt ympärilläni seksikästä. Niin seksikkäitä miehiä kuin naisiakin. Onneksi oma mieskin lukeutuu niihin =)
  2. K

    Voiko nainen ilman rintoja olla seksikäs?

    Olen iloinen että ajattelet näin. Näin ajattelee mm. oma mieheni. Mutta kysehän olikin puhtaasta seksikkyydestä, emmekä kumpikaan pääse Applegatea sen kummemmin katsastamaan livenä.
  3. K

    Voiko nainen ilman rintoja olla seksikäs?

    Kieltämättä kuva kaipas jotakin....
  4. K

    Missä järjestyksessä teillä on nää tapahtuneet? (liittyy synnytykseen)

    Synnytyssupistukset. Vedet onkin sitten meneet vasta kätilön toimesta pöydällä neljästi. Limatulpat ei oo irronneet vieläkään.
  5. K

    Voiko nainen ilman rintoja olla seksikäs?

    Parastahan on kun on molemmat.
  6. K

    Juhlamekko isoa kokoa, mistä?

    Shopninka: Mekot, tunikat, juhlapuvut Täällä myös jotain
  7. K

    Juhlamekko isoa kokoa, mistä?

    Täältä itse ostaisin jos tarvis: mekot & juhla-asut - Misura Oy
  8. K

    vauvan tumput

    Ai jaa, oon ennenkin todennut vastaavissa ketjuissa, että mulla oli sitten jotenkin flegmaattiset lapset, kun ei ne osannut itteensä raapia ekaan kahteen viikkoon.
  9. K

    Miten asutte?

    Ei tarpeeksi väljästi nykyiseen perhekokoon. 220 neliöö/ 2+3+1 etä, mutta eiköhän siihen joskus tule muutos. Kotimme on kuitenkin unelmapaikalla, joten rakentaminen ei houkuta ellei löydy jotain yhtä ihanaa tonttia tilalle. Tää talo on jo aika vanha, 30v, ja tarvis paljon remppaa mut eiköhän se...
  10. K

    Paljonko teillä menee rahaa alkoholiin kuukaudessa?

    Mulla menee keskim. 2 euroa. Miehellä vähän enemmän.
  11. K

    tupakointi raskausaikana.

    Ehkä mäkin uskon sitten, kun joku näyttää lapsen joka on siitä tupakoinnista kärsinyt. Ei vaan vielä ole vastaan tullut. Itse poltin ekassa, tokassa en, kolmannessa vähän, neljännessä en. Ja toka on meillä allergisin lapsi, joka sekään tosin ei koivuallergiaa isommasta asiasta kärsi. Vasta...
  12. K

    Ai kamalaa, mitä mulle tapahtui!

    Kaikkea sitä oppii kun vanhaks elää....
  13. K

    vauvan tumput

    Mihin niitä tarvitaan heinäkuussa?
  14. K

    Ai kamalaa, mitä mulle tapahtui!

    Miten niin rekkaamattomana?
  15. K

    Sheivaako miehenne sääriään?

    Kuolisin nauruun jos tekis niin. Kainaloitaan en anna ajaa ja nalkutan joskus sen ajelluista pusseistakin. Mies miehenä, neidit erikseen.
  16. K

    Parisuhteessa elävät - miten ajelette alapäänne?

    Ajan kerran kuussa yleensä, siitä ne vähitellen kasvaa takas. Välillä kyllä mies toivoo, että EN ajaisi...
  17. K

    Asioita, joiden suosiota et ymmärrä!

    -Muumimukit, siis miten aikuiset ihmiset keräilee jotain tälläisia into piukeena Lady Gagaa mäkin inhoan, mutta Tähkän Latee rakastan.
  18. K

    Jos saisit olla kenen tahansa näköinen, niin kenet valitsisit? (kuvapino!)

    En tajua tota Cameron Diazia, mun mielestä karsee....
  19. K

    Jos saisit olla kenen tahansa näköinen, niin kenet valitsisit? (kuvapino!)

    Nuori Brigitte Bardot http://4.bp.blogspot.com/_4LrdJn-vFqw/TFvxJ8P7-WI/AAAAAAAAAT0/HePQ8Tz1ig4/s1600/brigitte_bardot.jpg

Yhteistyössä