Hakutulokset

  1. A

    Auttaako korvikkeen antaminen??

    Oliko se tiheän imun kausi just 3 kk kohdassa? Voisihan se olla sellaistakin, kun ihan alkuun likka nukkuikin jopa 7 tuntia putkeen. Taidankin vielä odottaa viikona ja oikein tsempata noitten yöherätysten kanssa, pysyen itse hereillä ja röyhyttää kunnolla yms. ja kattoa sitten miltä se näyttää...
  2. A

    Auttaako korvikkeen antaminen??

    Meijän likka on kolme kk vanha, ja imetän vielä koko ajan. Yöt menee tällä hetkellä aika huonosti, herää vähintään 4 kertaa yössä syömään tissiä. Päivällä imetysväli on n.3 tuntia. Illalla tankkaa useammin.Mietin että pitäiskö alkaa antamaan illalla korviketta, jos yö menis vähän paremmin. Onko...
  3. A

    aromaterapia, akupainanta yms.. "luonnonkeinot"

    Hei. Osaan suositella homeopatiaa ja aromaterapiaa, ekan lapsen synnytyksessä käytin molempia. Kivunlievitystä en tarvinnut muuten lainkaan. Nyt olen menossa tämän kakkosen kanssa jalkapohjahierontaan ja akupunktiota ne tarjoaa muutenkin sairaalassa, että molempia tulen varmasti myös käyttämään...
  4. A

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Minun kirjoittamisesta onkin aikaa..johtuen ihan siitä syystä etten enää vain muistanut salasanaani mun sähköpostiin :ashamed: Raskauden oireita... Silloin tällöin olen käynyt täällä lukemassa mutta yleensä aikaa koneella onvähän.. ton esikoisen kanssa pysytään kiireisinä. Mulla onkin laskettu...
  5. A

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Viime viikolla pääsin minäkin sinne ultraan ja pieni sydän siellä tykytti. Kuun lopulla ne vasta varmistaa sen lasketunajan. Nyt siis mennään jossain 8+ tienoilla. Yökötystä on täälläkin, viime raskaudessa yökkäilin koko raskausajan. Onhan noi hajuaistit niin paljon herkemmät nyt.. Ja nyt jo...
  6. A

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    :hug: minulta myös kaikille huonoja uutisia saaneille.Toivottavasti pääsette pian uudestaan plussaamaan! Onko muilla alkanut jo muisti tekemään tepposia.. mähän olin torstaina menossa ultraan ja kun sinne pääsin niin ne sanoivat siellä että lääkäri ei oo paikalla. Kiroilin ja ihmettelin että...
  7. A

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Heippa kaikille!Löysin teidät täältä surffaillessani..näköjään muillakin samoja oireita kuin minulle, sen takia mä täällä koneen ääressä aikaani vietänkin kun ällöttää koko ajan. Tässä samalla napostelen koko ajan jotain,se on ainoa joka auttaa oloon.Laskettuaika on 10.2, varmasti tiedän...

Yhteistyössä