Hakutulokset

  1. H

    öö mitähä tää nyt on?

    Mulla alkoi vuotoa mana ja oli melko vähäistä ja kun luulin niiden olevan normaalit e pilleri kierron jälkeen kuten yleensä on nii nyt ne kestikin vain tuon päivän.Mistähän tuo johtuu?Olisinko kenties raskaana?ollut aika epävakaa kierto viime aikoina kun aloitin uudet pillerit nimeä en nyt...
  2. H

    KIINNITTYMISVUOTO reilu vko sit, EIKÄ PLUSSAA VIELÄKÄÄ!!HELP

    omg sama juttu mulla! :o Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen mutta tänään tein testin p ja negaa näytti.Olisi pitänyt kai odottaa vielä testin tekoa en tiedä sitten. :o ?Testi oli lähi apteekin oma.
  3. H

    Voimakkaat alavatsakivut?

    Jos minua tarkoitit, niin kyllä on tehnyt kummasti viime päivinä mieli suolakeksiä ja niitä on mennytkin jo ihan kivasti alas. =) Kaipa sitä joutaa pian neuvolaan kyselemään jos olen niin ja jos olen laskenut oikein niin ekalla viikolla.Se kyllä selittäisi kun maha on niin paisuneen näköinen...
  4. H

    Voimakkaat alavatsakivut?

    minulla kans alkanut kovia alavatsakipuja ja kouristuksia aivan kuin menkkojen aluissa mutta kouristukset ovat kuin joku painaisi "neulalla" vatsan sisällä.ne alkoivat menkkojen jälkeen menkat alkoivat kiertoa aiemmin kuin tavallisesti..makaamaan ei pysty juuri ollenkaan ainakaan kovi kauaa ja...

Yhteistyössä