Hakutulokset

  1. O

    valkoiset leggarit

    Ihan varmasti en jätä. Mulla on oikeus pukeutua ihan mihin haluan (lain sallimissa rajoissa tietenkin.) Ja muuten, minkä kanssa ajattelit leggareita pidettävän, jos ei hameen taikka shortsien kanssa?
  2. O

    valkoiset leggarit

    Hankkii silmälasit jos ei erota leggareeita kalsareista, kiitos.
  3. O

    valkoiset leggarit

    Buhahaa, mäpä käytän leggareita vaikka kuinka ällöäisit. Mutta vain mustia ja ruskeita.
  4. O

    Vauvan nukuttamisesta kysymys?

    Vauvaa(kaan) ei voi pakottaa nukahtamaa, mutta otolliset olosuhteet nukahtamiselle voi ja pitää luoda. Ja noiksi "otollisiksi olosuhteiksi" mä ainakin lasken säännöllisen päivärytmin (ei mitään minuuttiaikataulua vaan esim. puolen tunnin - tunnin heitot) ja turvallisen (kuta kuinkin aina saman)...
  5. O

    Kuinka moni hyväksyy miehelleen naiskavereita?

    Tätä minäkin ihmtettelen.
  6. O

    Mitä tykkäisitte?

    Ai. Millä tavalla?
  7. O

    Onko muita naisia joiden mies käskee laihduttamaan?

    Joo, onhan se hyvä, että voi käydä tällaisen keskustelun: - Haluan, että laihdut 30 kiloa. - Ahaa, miksi? Olen tyytyväinen painooni. - Koska olet ruma ja häpeän ulkonäköäsi. Et sitä paitsi ole ollenkaan niin haluttava kuin kavereiden vaimot. - Mutta rakastatko minua silti, vaikka minulla...
  8. O

    Viimeisin lukemanne kirja

    Hanoi Rocks - All those wasted years. Kirjoittajaa en nyt muista...
  9. O

    2+ mamma menee naimisiin

    Yksinkertaisesti mauton ja typerä juttu. Toisen ihmisen painolle ja ulkonäölle ei ole sopivaa nauraa.
  10. O

    Kuinka moni hyväksyy miehelleen naiskavereita?

    No mun mies on ollut naispuolisen ystävänsä kanssa iltaa istumassa ja myös yötä hänen luonaan ihan useamman kerran meidän yhdessäolon aikana, tää ystävä kun ei asu samassa kaupungissa kuin me. Samoin mä olen ollut oman miespuolisen ystäväni kanssa kahdestaan baari-iltaa viettämässä. Kummassakaan...
  11. O

    Mitä tykkäisitte?

    Saanko kysyä, millä tavalla se sua loukkaisi?
  12. O

    Kaartin jääkärirykmenttiä (vai mikä se nyt oli) uhkailtu

    Radiossa kerrottiin, että Youtubessa on ollut uhkaus, Kaarti massacre. Viisi kapiaista mainittu nimeltä.Tänään uudet alokkaat sisään, asia tutkinnassa, poliisit paikalla. Jäämme odottamaan, paukkuuko taas.
  13. O

    Jippu ja Jussi Lampi

    Onhan hänen isänsäkin kuuluisa opperalaulaja, ei liene haittaa siitäkään levytyssopimuksen saamisessa? No mutta mä tunnen Jussin, ja se on oikeasti mukava ja karismaattinen mies. Panisin ;).
  14. O

    Kuinka moni hyväksyy miehelleen naiskavereita?

    Miten sä voit elää tuollaisessa suhteessa? Eikö sulla ole itsekunnioitusta ja itsenäisyyttä ollenkaan?
  15. O

    Onko muita naisia joiden mies käskee laihduttamaan?

    Minun eksäni käski laihdutaa, tai hän jättää minut. Jätin miehen.
  16. O

    Iso ikäero lapsilla

    No, minulla on yksi lapsi, eikä meillä ainakaan lapselle ole ikinä kaikki tullut kuin manulle illallinen. Lisäksi lapsi on oppinut jakamista ja odottamista hoidossa, ja onhan sillä nyt hyvänen aika kavereitakin. Ei ainoa lapsi (välttämättä) missään umpiossa elä. Ja tosiaan sille isommalle...
  17. O

    Iisa & Aava

    Varsinkin Aava on todella ihana nimi, mutta ei Iisassakaan mitään vikaa ole. Parempi huomattavasti kuin tavis-Iida.
  18. O

    ...

    Kaurapuuro on parempi, koska kananmuna ja kinkkuhässäkkä sisältää enemmän huonolaatuisia rasvoja ja koska lapset tarvitsevat hiilihydraatteja. Voisilmäksi voi laittaa vaikka Keijua, jossa rasvan laatu on hyvää, eikä sitä sokeriakaan tarvitse hirmuisesti laittaa, jos ollenkaan. Itse vaihtaisin...

Yhteistyössä