Hakutulokset

  1. M

    lapsen nielu-ja kitarisaleikkauksen jälkeen...

    meillä 10v tytön nielurisat leikattiin keskiviikko aamulla, ja ainaskaan vielä ei ruokaa mee alas. Söiköhän eilen neljänneksen perunaa ja vähän kastiketta + vähän jugurttia ja maitoa ja yhden kinder suklaamunan. Just äsken heräsi ja kurkkuun sattuu, lääkkeet kitusiin ja nyt juo jäävettä ja...
  2. M

    Vinkkejä Thaimaahan

    Tultiin sieltä joulupäivänä kotiin. Oltiin 2 viikkoa Katalla. Lapsien kanssa ihana kohde. Meidän 9v tyttö tykkäsi todella paljon siellä olosta. Ja paikka koettiin turvalliseksi.
  3. M

    Kissojen sopeutumisesta toisiinsa...

    Painaltavat välillä ympäri kämpää hurjaa vauhtia. Välillä pentu jahtaa isoa kissaa ja kohta mennään toiste päin :laugh: Vauhti on tosi hurjaa, välillä tuntuu että niitä on paljon enemmän kuin vain kaksi =)
  4. M

    Kissojen sopeutumisesta toisiinsa...

    ....mitens teillä on pentu ja aikuinen kissa sopeutuneet toisiinsa?? Meille tuli viime sunnuntaina kissanpentu ja tuo vanha (12v) burmaneiti oli todella vihainen. Se murisi, sähisi ja raivosi :( Ekat päivät oli tosi kamalia, kissoja ei voinut päästää yhtään samaan tilaan. Nyt sentään jo voivat...
  5. M

    pyöräilykausi on sitten avattu

    Öö ttota, pitäiskö mun tunnustaa että toi reipas fillarointi jäi tuohon yhteen kertaan :ashamed: :ashamed: Ja muutenkin liikunta unohtui kesän ajaksi :ashamed: Mutta nyt olen reilun kuukauden ollut ahkera ja reipas. Olen käynyt kuntosalilla erilaisissa jumpissa n. 2-4 kertaa viikossa...
  6. M

    Mitä ruokaa teillä tänään on?

    Paistan siskonmakkaroita ja keitän perunoita, lisäksi vokkaan vihanneksia
  7. M

    Tulin just leffasta ja kyllä se Mamma Mia on ihana

    Mä kävin myös kattoo sinkkuelämää. Molemmat on hyviä, mutta kyllä mä enemmän tykkäsin tästä Mamma Miasta. Mamma Miassa oli niin ihanan positiivinen iloinen fiilis, leffan jälkeen olo oli hyvässä olossa leijuva.
  8. M

    Tulin just leffasta ja kyllä se Mamma Mia on ihana

    ton kung fu pandan meidän 8v tytön kanssa. Ja kovasti siitä tykkäsivät. =) :flower: Siis onhan toi Mamma Mia ihan hömppä leffa, mutta ihanalla tavalla hömppä. :flower:
  9. M

    Tulin just leffasta ja kyllä se Mamma Mia on ihana

    joo se on pakko saada omaksi =)
  10. M

    Tulin just leffasta ja kyllä se Mamma Mia on ihana

    Suosittelen kaikille lämpimästi :flower: Leffasta ku tulee ulos niin suu on korvasta korvaan virneessä ja naurulihakset on kipeinä =)
  11. M

    G: ketä vielä hereillä?

    Toista 12h tunnin yövuoroa kitkuttelen, ja aamulla koittaa 2 viikon vapaa |O aamulla töistä suoraan lähden ajamaan mökille, matkaa on n. 170 kilsaa. Toivottavasti pysyn matkan ajan hereillä |O |O
  12. M

    Yötyöläisiä?

    :wave: |O Täällä ollaan myös, tosin onneksi kohta kotiin lähdössä. Vielä ens yöksi tuun töihin ja sit on 2 viikkoa vapaata B)
  13. M

    Mitä sellaista olet tehnyt tänään mitä ehkä kukaan muu ei täällä ole?

    Kiillottelin varpaankynnet semmoisella hiomisjutulla ja öljyllä B)
  14. M

    mun mielestä crockist on niin yäk :(

    Mä olisin ostanut itelleni croksit, mutta mulla toi yks joriininjuuri (varvas) tunkeutuu sieltä kärjestä pihalle :D Ja se ei tunnu kivalle :(
  15. M

    vielä olis kaks yötä töitä ja sit 2vk vapaata.

    torstaiaamuna lähden töistä suoraan ajamaan n170km mökille. Tyttö on ollut siellä mummin ja sen miehen kanssa viikon verran. Mies pääsee tulemaan vasta perjantai aamuna. Meillä on peräti ens viikko yhteistä lomaa :flower: :)
  16. M

    Vatsatauti on kamalaa...

    ...mulla eilen aamulla kun tulin yövuorosta kotiin iski vatsataudin. Koko päivä meni ravatessa sängyn ja vessan väliä :( No onneks nyt on jo ohi, pikkuhiljaa voi jotain alkaa syömään.
  17. M

    Jesh, taas on yks duunipäivä lusittu.

    Mä tulin vasta yövuoroon ja huomenna olis vielä yöhuki. Sit onkin vapaata useampi päivä, vasta sunnuntaina aamuun töihin B)
  18. M

    Meneekö kukaan muu tänään vielä töihin?

    Niin ja huomenna tuun yövuoroon klo 19 B)
  19. M

    8 vuotiaalle tytölle hyvä kirjakerho???

    Meidän samanikäinen tyttö liittyi sisters clubiin ja on kovasti sen kirjoista tykännyt. Ovat vähän ison tytön kirjoja =)
  20. M

    Miten vietätte juhannusta jos sattuukin sadesää?

    Peesaan tätä myös :wave:

Yhteistyössä