Hakutulokset

  1. V

    Mitäs palstalle? :)

    Taas pitkästä pitkästä aikaa :)
  2. V

    mä en tiedä miten mä selviän tästä

    oon nyt kolmannella kuulla. Laskettu onkin aikaisemmin, kuin ensin luultiin.
  3. V

    mä en tiedä miten mä selviän tästä

    Nyt on pakko mennä huolehtimaan lapsista. En mä varmaan pysty nauttimaan tästä raskaudesta ennenkuin tämä vauva on syntynyt. Hereillä ollessa on koko ajan huoli tulevasta. Nyt on kyllä ihan pakko mennä kattomaan mitä lapset touhuaa. Tuun varmaan vielä purkautumaan tänne, etten mä vaan yksin...
  4. V

    :'(

    juu, toinen jaksoi. Onneksi edes toinen
  5. V

    mä en tiedä miten mä selviän tästä

    Sinä lapseni - vielä syntymätön myös syntymättä jäänet... Oli tulosi onni arvaamaton - ja nyt huudan ikävääni. Vain hetkisen olit minun - vain hetken keväisen. Miksi ikuisuus kutsui Sinut, taimen vasta itäneen? Sillä eikö itselläni olis lähtöön suurempi syy? Olen nähnyt liikaa jo varhain...
  6. V

    :'(

    mistä sä arvasit? Mä odotin kaksosia joista vaan toinen jaksoi :'( Viime perjantai oli elämäni kauhein päivä :'(
  7. V

    :'(

    :'( :'( :'(
  8. V

    Jossittelu Gallup..

    1. luultavasti olis metsästämässä monta viikkoa :D 2. mies 3. ei tuu nyt mieleen 4. jossain ihanassa hotellissa omassa rauhassa! 5. kiitos!
  9. V

    <3

    Meilläpä onkin salaisuus, vatsassa elämä ihan uus. Piilossa pysyy vielä kauan, heinäkuussa saamme vauvan. :heart: :heart:
  10. V

    HUIJATTIINKOHAN mua? Paljonko maksaisit tästä

    paljos ap maksoit tuosta?
  11. V

    G:Synnytyksen kesto ja kuinka mones?

    :D toivottavasti tuo ei oo ennustus.. :D
  12. V

    G:Synnytyksen kesto ja kuinka mones?

    eka 2h 15min toka 1h 10min
  13. V

    Päivän ruokakysely

    kinkkukiusausta ja jälkkäriks mansikkakiisseliä :p illalla pizzaa tai tortilloja
  14. V

    tyttö sai itkupotkuraivarit keskellä yötä :/

    tyttö nousee istumaan sängyssään (kello yöllä n. puoli 3) E: mennää leittii Ä: Nyt on vielä yö. Ei nyt voi mennä leikkimään E: leittii Ä: nyt pitää nukkua. Tuu tänne äitin viereen nukkumaan E: ei paapaa. Ä: katoppa isikin nukkuu ja Lumia nukkuu E: äiti ei nuttuu Ä: äiti nukkuis heti...
  15. V

    Mitähän sitä nytkin tekisi, jos tätä palstaa ei olisi?

    mä olisin luultavasti jollain muulla palstalla tai marisisin miehelle tylsyyttä :whistle:
  16. V

    APUA, mistä voin saada tietää jos miehelle on käynyt jotain??

    toivotaan että miehestä on jotain kuulunu :hug:
  17. V

    <3 (sisältää pari kuvaa)

    sulosia tyttösiä :heart:
  18. V

    Pikkusisko sai tänään nimen

    onnittelut nimestä! :flower: =)

Yhteistyössä