Hakutulokset

  1. V

    Mitäs palstalle? :)

    Taas pitkästä pitkästä aikaa :)
  2. V

    mä en tiedä miten mä selviän tästä

    Sinä lapseni - vielä syntymätön myös syntymättä jäänet... Oli tulosi onni arvaamaton - ja nyt huudan ikävääni. Vain hetkisen olit minun - vain hetken keväisen. Miksi ikuisuus kutsui Sinut, taimen vasta itäneen? Sillä eikö itselläni olis lähtöön suurempi syy? Olen nähnyt liikaa jo varhain...
  3. V

    :'(

    :'( :'( :'(
  4. V

    <3

    Meilläpä onkin salaisuus, vatsassa elämä ihan uus. Piilossa pysyy vielä kauan, heinäkuussa saamme vauvan. :heart: :heart:
  5. V

    tyttö sai itkupotkuraivarit keskellä yötä :/

    tyttö nousee istumaan sängyssään (kello yöllä n. puoli 3) E: mennää leittii Ä: Nyt on vielä yö. Ei nyt voi mennä leikkimään E: leittii Ä: nyt pitää nukkua. Tuu tänne äitin viereen nukkumaan E: ei paapaa. Ä: katoppa isikin nukkuu ja Lumia nukkuu E: äiti ei nuttuu Ä: äiti nukkuis heti...
  6. V

    JES!!!!!!!!!!

    meillä tytöllä (nyt 1v 1kk) on ollut pian viikon ihan kuiva yövaippa :o illalla ennenkuin mennään nukkumaan käy aina potalla. aamulla tyttö monesti itse sanoo: titta tuee (pissa tulee) ja menee potalle.
  7. V

    Esikoinen lopettelee tuossa puolituntia kestävää itkupotkuraivariansa

    E:"kova nano" (jano) Ä:"tuu tänne nii äiti antaa vettä" E:"ei tettä, kavvia" (tettä=vettä kavvia=kahvia) Ä:"ei pikku tytöt juo kahvia" E:"joo juo" Ä:"ei juo, tuuppa nyt nii äiti antaa vettä" E:"KAVVIA" (kahvia) Ä:"no haluukko sää tätä vettä?" E:"EI TETTÄ, KAVVIA" tuola se on...
  8. V

    Mulla menee pian hermot tuon tytön kanssa!

    Elea 1v on tänään: -heitti aamupalansa lattialle, käveli ruokien päältä ja lähti juoksemaan olohuoneeseen perässään ihanat jäljet -kaatanu vesiämpärin jolla olin pesemässä aamupala-sotkuja lattialta -heittäny hammasharjat vessanpyttyyn -oli ottanu vaipan pois ja pissannu olohuoneen...
  9. V

    mistähän se johtuu...

    että tuo isompi tyttö saa AINA kaupan kassalla raivarin!? :kieh:
  10. V

    mä painun nyt nukkumaan..

    lämpimien peittojen alle tuon ukon kainaloon :heart: huomenna mökki kutsuu jospa sitä uskaltais käydä tälle kesää edes kerran uimassa! =)Öitä :wave:
  11. V

    Miten maissinaksun sais pörrömatosta helposti irti?

    annoin tuolle hulivilille maissinaksun että olis edes hetken rauhassa.. käänsin selkäni ja tyttö tulee pyytämään saman tien lisää. mä ihmettelin miten se oli sen niin äkkiä syöny "tänne vein" tyttö sano ja osotti pörrömattoa mihin oli liiskannut sen :headwall: olisko ideoita millä tuon sais...
  12. V

    Ei hyvää päivää! :D

    E: Elea 1v Ä: minä E:"äitiiii" Ä:"no mitä?" hetken hiljaisuus... Ä:"Elea, missä oot?" E:"täällä oon" Ä:"missä täällä?" E:"täällä" *tulee vessaharjan kanssa olohuoneeseen...* Ä:"mitä oot tehny?" E:"tätä näin" *pyörittelee vessaharjaa* Ä:"näytäppä mitä oot tehny"...
  13. V

    Pesinpäs tänään kännykkäni pesukoneessa :S

    Kun joku oli sen sinne ystävällisesti kiikuttanut :headwall: välillä tuo 1 vuotias on liiankin avulias :whistle:
  14. V

    mä oon niin onnellinen <3

    täytyy vaan todeta, että mulla on kyllä maailman paras mies <3niin rakas ja niin oma :heart: mä rakastan niiiiiiiiiiin paljon 1 vuotiasta termiittiä :heart: vaikka päivät pitkät tekee pahojaan, levittelee kengät ympäri asuntoa, kaataa lelut maahan ja tuo niitä minne sattuu, on se silti niin...
  15. V

    Ihanaa, tuo meidän rinsessa on rauhottunu!

    Ne mahavaivat on jääny ihan itestään jonnekki :o Nyt pääsee jo 11 nukkumaan ja yö menee 1-2 heräämisellä :) Kannatti vissiin sillon purkautua palstalle :laugh: Ja tuo isompi tirppa haluaa jopa pitää vauvaa sylissä, eikä oo enään juurikaan mustasukkainen :) Ihanaa tämä elämä!!
  16. V

    Mitä sitä vois leipoa?

    Mikä olis joku hyvä piirakka minkä vois äkkiä tekasta? :)
  17. V

    Voi että oon fiiliksissä!

    synnytyksestä n. 3 vk ja oon nyt saman painoinen ku ennen raskautta! voi että miten sitä ihminen voikin olla näin mielissään! :D
  18. V

    Mikähän noilla lapsilla on?!

    Molemmat nukkunu kohta 1,5 tuntia yhtä aikaa :o Ja tuolla vauvalla jääny mahavaivat jonnekkin! :o Eilenkin nukahti jo 10 kun yleensä valvoo 1-2 ja itkee suoraa huutoa. Kaiken huipuksi herättiin kaikki tänään vasta puoli 10. Kannatti vissiin tänne palstalle vähän purkautua niin johan lähti...
  19. V

    huhhuh, ristiäiset vihdoin ohi

    meidän tyttö sai nimekseen Lumia Olga Alina :heart:
  20. V

    Haluaisko joku tulla vähäks aikaa meille ?

    hoitamaan noita nuhasia lapsia. samalla sais flunssan kotiin vietäväks ;) molemmat nukkunu tänään yhtä aikaa 3 tuntia putkeen :o sain onneks itekkin nukuttua 2 tuntia jaksaa paljo paremmin kun tuo vauvaki nukahti eilen jo 12 ja heräs vaan 3 kertaa yöllä ku yleensä tunnin parin välein:o...

Yhteistyössä