Hakutulokset

  1. F

    Järvenpää :)

    Heippa! Järvenpäästä tai lähiseudulta etsiskelen uusia tuttavuuksia 4 vuotiaan pojan kanssa kahvitteluun, ulkoiluun jne. :) Itse olen 23 vuotias sosiaalinen ja huumorintajuinen tapaus. Järvenpäässä asuttu vasta n.kuukausi, jotenka olis kiva löytää uusia kavereita täältä päästä. :)
  2. F

    Raasepori + lähiseutulaiset äipät :)

    Moikka! Täällä ois 21v äiti ja 2,5 poika vailla uusia kavereita! :) Luonteeltani olen iloinen,huumorintajuinen ja sosiaalinen. Vielä ollaan tässä kotona, joten päivisinkin paljon aikaa käydä vaikka kahvilla,puistossa yms. :)
  3. F

    Oulu!:)

    Moikka! Olen 20 v yh-äiti muuttamassa poikani kanssa (15 kk) etelästä ouluun ja olisi todella kiva saada sieltä päin uusia tuttavuuksia kahville, kaupungille jne.:) olen itse sosiaalinen,avoin ja iloinen ihminen! Otahan yhteyttä!:)
  4. F

    Salo-Karjaa-Lohja-Hki väli! :)

    Moikka! Täällä 19v äiti kaipailisi uusia ystäviä :) Olen iloinen ja sosiaalinen ihminen ja olisi ihana löytää uusia tuttavuuksia muista äideistä! Minulla on 8kk poika, ja asustelemme kahdestaan. Meistä on kiva käydä kahvittelemassa ja kaupoissa, kirppareilla, retkillä jne. :) Iällä ei ole...

Yhteistyössä