Hakutulokset

  1. C

    Ystäviä Tampereelta

    Saanko liittyä seuraan? Oon kyllä tosin Helsingistä mutta yhdyn tunteeseen Lapsen kanssa enimmäkseen hengataan ja ollaan. Onks mitään sähköpostii mihin teille vois kirjoitella?
  2. C

    Yksinäisyys

    Hei Erilainen äiti! Laitoin sulle viestiä. :) yv:tä. Asun itte Helsingissä, mutta eikai se Espoo niin kaukana ole, ettei voisi tutustua?
  3. C

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Täällä yksi mamma ilmoittautuu mukaan :) Asun Helsingissä. Itselläni on kaksi lasta, toinen 9v ja toinen 2v. Asutaan Junaradan varrella pohjois Helsingissä. olis kiva tutustua muihin äiteihin jolla olis mahdollisuuksien mukaan saman ikäsiä lapsia :) itse olen viikolla töissä mut viikonloput on...
  4. C

    Uusia ystäviä Helsingistä:)

    Heippa! Oon 29v äiti Helsingistä ja lapset on kovin eri-ikäisiä. vanhempi lapsista 9v ja nuorempi 2v. Kaipailisin kavereita ja uusia ystäviä elämäämme. Jos olet itse samassa tilanteessa ja haluaisit tutustua niin laita vain viestiä:)
  5. C

    Ystävää yksinäiselle espoosta?

    Moi! Oon Helsingistä mut olis kiva tutustua jos sua ei välimatka haittaa. Itte oon kahden lapsi äiti. Laita yv:tä jos vielä kaipailee uusia ystäviä ;)
  6. C

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Moikka! Olisi kiva tutusta itse oon kahden lapsen äiti Helsingistä! Asutaan pohjois Helsingissä. Laita yv:tä jos vielä kaipaat tekemistä:)
  7. C

    Äiti seuraa pääkaupunkiseudulta?:)

    Oon 22-vuotias 2,5vuotiaan tytön äiti helsingistä ja kaipailen seuraa muista saman ikäisten lapsien äideistä puistoon, kahville tai ihan minne vaan vaihtamaan ajatuksia äityydestä!

Yhteistyössä