Hakutulokset

  1. V

    2009 Joulutontut!!!!

    Koivukäpy, voi ku ikävä kuulla, että pienellä on tollanen vaiva :( Paljon toipumista sinne!!! Täällä kans noita masuvaivoja ollu ku maitoa tulee liiankin kanssa, ihan suihkuamalla, ja sitten tyttö vetää sitä henkeen ja hotkii ja saa ilmaa massuun :( Vaiva esiintyy lähinnä öisin, päivällä...
  2. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Meillä tuo kakkii lähes joka syötön yhteydessä kunnon satsit ja välillä on ihan mahdoton nähdä onko siellä pissaa mukana ku kakkaa on niin paljon ja seki on sellasta kirkkaan keltasta:D Toki vaipan painostakin voi jotain päätellä, pissavaippa tietty painaa usein enemmän...
  3. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Ihanaa kuulla, että en ole yksin murheineni, vaikka tietenkään murheita ei kellekään muillekaan toivo =) Tyttö siis on hyvinkin tyytyväinen ja uni maistuu hyvin, joten kai mun pitää vaan luottaa siihen, että saa tarpeeksi ruokaa :o
  4. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Mäkin voisin vähän kuulumisiani päivitellä :heart: Eli jouluaattona päästiin kotiin tyttösen kanssa :heart: Hyvin on tähän saakka mennyt, tyttö nukkuu hyvin ja syökin toivottavasti tarpeeksi. Siitä mä olenkin kantanut murhetta, kun mun mielestä tyttö imee tosi lyhyitä aikoja välillä, voi...
  5. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Tulin vain ilmoittamaan, että saimme maailman ihanimman joululahjan 22.12.2009 klo 03.52, kun meille syntyi pieni tyttö. Mitat 3080g ja 49cm, py 35cm. Synnytyskivut oli jotain ihan valtaisia, en ois ikinä voinu pienessä mielessäkään uskoa, miten paljon synnytys voi sattua, mutta ehdottomasti...
  6. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Kaikki kotimaiset juustot on turvallisia, koska ne on valmistettu pastöroidusta maidosta (ihan lakisääteisesti), eli Valiota ja Arla-Ingmania kehiin vaan ihan huoletta :)
  7. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Täällä kans edelleen yhtenä kappaleena. Neuvolassa käyty tänään ja siellä muuten kaikki ok, paitsi et pissassa on edelleen proteiinia, mitä nyt on ollu melkei joka käynnillä :ashamed: Tosin vain yhden plussan verran, mutta on kuitenkin, eli huomenna toistamiseen labraan pissanäytille...
  8. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Ei sinne synnyttämään tarvita äitiyskortin lisäksi mitään henkkareita, eihän ne ketään sieltä voi pois ajaa synnyttämästä kuitenkaan. :) Tarvittaessahan sitä voi synnyttää vaikka toisella puolella Suomea (tai vaikka maailmaa), jos sattuu olemaan reissussa, eikä ne tietenkään voi käännyttää...
  9. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Täällä kans ollaan edelleen yhtenä kappaleena, luulen et oon viimenen joka täällä jakautuu! :kieh: Kohtu kyllä supistelee, mutta ei kipeästi. Tänään oli tarkotus lähteä joululahjoja viemään anoppilaan, vaan kuinkas kävikään: autosta irtos rengas keskellä ohitustietä :kieh: Hieman hirvitti ku...
  10. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Kaneli87, lapsivesi on normaalisti tosiaan joko väritöntä tai haaleanpunertavaa, joten hyvin mahdollista, että sultakin on lapsivettä lorahtanut. Kannattaa ehkä kuitenkin raahautua sinne äitipolille tarkistuttamaan tilanne :) Myös valkovuoto muuttuu ennen synnytystä vetiseksi ja mulla ainakin...
  11. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Jessie, et oo todellakaan ainut joka vielä kärvistelee, täälläki vaa odotellaan et alkais ne supparit jo :kieh: Victoria, hyvä etten sentää oo ainoo jolla on noita uniongelmia, vaikka tietenkään en sellasia kellekään erityisesti toivo :hug: Tänään nlassa ei mitään maata mullistavaa...
  12. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Täällä kans vielä kärvistellään ja odotellaan et tonttu antais jo jotain merkkejä ulostulosta...vaan ei mitään :kieh: Tänään on nla, saa nähä onko MITÄÄN tapahtunu. Sunnuntaina tuli muutama kipee suppari ja maanantaina koulussa tytöt oli ihan ihmeissään ku mun maha oli tippunu puol metriä alas...
  13. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Diiselikissa: Täällä yks kohtalotoveri! Herään kans joskus aamuyöllä ja pyörin ja hyörin aikani enkä yleensä saa unta enää. Ja mikä ihme siinä on, että pitää alkaa vatvomaan kaikkia "kivoja" asioita mielessä siihen aikaan yöstä ku kaikki asiat näyttää niin "valosalle". Ja samoilla...
  14. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Täällä kanssa hikkaillaan todella usein! Voi olla hyvin kolmekin kertaa päivässä. Kipeetä se ei mulla tee, hassun tuntusta vaan lähinnä. Tää tonttu on kans aika-ajoin hyvin hiljanen, ei kyllä joka tunti tuu kymmentä liikettä, mut sit illalla nukkumaanmennessä kauheet bileet :laugh: JA...
  15. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Kaikille suuret halit ja onnittelut nyyteistä :heart: Killi, älä missään nimessä itseäsi syytä siitä, että imetys ei vielä onnistu. On täysin normaalia, että alkuun imetyksessä voi olla vaikeuksia :hug: Varmasti se lähtee siitä sujumaan, anna aikaa itsellesi =) Täällä odotellaan, että...
  16. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea kaikille vauvautuneille!!! :heart: Itte juuri neuvolasta tulin ja tässä vähän saldoa: rv 36+5 Pissassa prot + RR 123/86, 125/85 Paino +210g/vko sf 28,5cm syke +140 Liikkeet ++ RT II Vauva oli laskeutunu lähtökuoppiinsa ja terkka veikkas, että kauheen kauaa ei välttis...
  17. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Moikka pitkästä aikaa :) Tulin tota tekstarijuttua kommentoimaan, itse löysin netistä tälläsen, jota ajattelin käyttää: Syntyi tähdenlennosta, horsmankukasta hennosta, taivaan sateenkaaresta, isän ja äidin haaveesta. Tyttö/poika g/cm. Voi olla jonkun mielestä tylsä ja tavallinen...
  18. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    EricaH: Suomessahan maito pastöroidaan lakisääteisesti, eli käytännösä kaikkia kotimaisia tuorejuustoja (ja homejuustoja?) voi syödä, kuten just Valion tuotteita. Ja käsittääkseni myös ulkomaisia, mikäli ne kuumentaa ennen käyttöä, tästä en mee kyllä päätäni pantiksi pistämään, mutta mua ainaki...
  19. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    pöh, tuli koko teksti paksulla, vaikkei tarkotus ollu :kieh:
  20. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    [b]liikkeistä: täällä kans vähän sama juttu, eli välillä on kova mylläys menossa ja sit voi olla pitkäkin aika, ettei tunnu mitään. Nythän toki alkaa vauvalla olla tilakin vähissä, mikä luonnollisesti vähentää liikkeitä. Kyl niitä silti pitäs se 10 kpl/h tuntea, paitsi tietysti jos vauva nukkuu.

Yhteistyössä