Hakutulokset

  1. pöksy

    Onko tää ihan yleistä vai onko poika nopea oppimaan?

    nuorempi oppi 7kk ja vanhempi 9kk eli mikä ny on sit yleistä?
  2. pöksy

    Lauantaitiimi

    moi! kävin tänään puntarissa ja näytti 75.9 jees! :D eli 600g oli tippunu viimmeviikosta. vaikka eilen tuli repsahdettua ja syötyä hampurilainen. ajattelin et sallin sen ittelle ja herkuttelen oikein tunteella mut kuinkas kävikään oli ihan palanu pihvi ja juusto oli niin ohut että. nooh mut...
  3. pöksy

    Hoi!Pulloruokkiat!

    mä oon kokenu molemmat. ja molemmat tavat on yhtä väsyttäviä. (lapset kun kummatkin heräilly vauvana 2 tunnin välein syömään) kumpaakaan tapaa en ylistä enkä väheksy.
  4. pöksy

    Onko sauvakäveliöitä?

    hei. mihinkä asti sauvat pitäis olla et ne olis oikean kokoisia? ja tip top missä päin pohjanmaata vaikutat? ite seinäjokinen.
  5. pöksy

    Lauantaitiimi

    heips. mäkin voisin liityä. lauantai ku on se päivä et koko viikon on ollu pisteillä ja lauantai on se herkku päivä niin lauantai aamustahan se paino on alimmillaan ;) eli mulla lähtöpaino 79.6kg ja nyt kahden viikon päästä tuosta se on 76.5 eli 3.1kg on tippunut 2 viikossa. ja tavoite on 65-68
  6. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    sanuli: juu mä oon kans monta kertaa laihduttanu niin että kilot pitääs heti lähtee ja jos ei lähe niin luovutan. mut nyt oon tosiaan sillä asenteella et pääasia et jotain lähtee et ei tuu lisää! ja et ei oo kiire minnekkään. nyt mulla tosiaan oli viikko pudotus -500g mikä seki on tosi hyvin...
  7. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    sanuli: kuinka se paasto on sujunu? voi kun mekin päästäis ukko kullan kans jonnekki ns. lomalle. ees jonnekki kylpylään päiväksi tai pariksi. kyl käy vaavia kateeksi! hitto mulla meni tää viikonloppu vähä pyllylleen mut katotaa ny kuinka kävi. meillä oli töis häät lauantaina ja sielä tuli...
  8. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    sanuli: hyvä et joku muukiin on "ahmia" itse olen kans. jos karkki pussinki ostaa kaikki pitää syödä kerralla. mulla on nyt muutamana päivänä ollu ihan hirvee karkin himo, eikä ole talttunut sitten millään. eilen ostin sit sisu askin ja niitä söin pitkin iltaa, ajattelin et ei oo niin...
  9. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    sanuli: joo se on hyvin mahdollista että pää on sit koko aika kipee jos meinaat ruveta sille paastolle. itselläni on heti pää kipee jos ei muista syödä esim. aamu palaa. hitto mäki jaksoin eile pyöräillä oikein 7km. jippii, kyl siinäki vaan hiki tuli vaikka kuitenki aika lyhyt matka noin...
  10. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    sanuli: ollaan miehen kans suunniteltu et mentäis tanssi kurssille. siinä sais molemmat vähä liikuntaa, ja vähän olla kahestaanki. se on 1-2 kertaa viikossa. jos paastoaminen tarkoittaa sitä ettei syö mitään juo pelkästään niin olen paastonnut viikon verran. mut en kyllä omasta halustani vaan...
  11. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    sanuli: tosi hyvähän se vaan on et liikuntakärpänen on puraissut oikein kunnolla ;) mä oon viissiin hätistäny sen tiehensä ku se on mua yrittäny purra :laugh: sulla on hyvä kun sinulla on lenkki kavereita ja ns. aikaa itsellesi! meillä ei sitä paljon tuppaa olemaan. molemmat ku mennään 8.00...
  12. pöksy

    asiakaspalvelijat.. Vittumaisimmat asiakkaat?

    mun mielestä vittuimaisimpia asiakkaita on juuri ne asiakaspalvelijat! jotka joutuu kuunteleen ns. tavallisten ihmisten vattuilua päivät pitkät mut odotas ku tämä kyseinen saa vaikka vähä viinaa ja lähtee baariin niin siinä on baarimikolla oltava hyvät hermot!!! ku tämä asiakas palvelijahan...
  13. pöksy

    Miksi mies ei tule...?

    eikös sitä voi olla tiedostamatontaki stressiä, ja masennustahan kukaan ei haluaisi myöntää. mut luulen kyllä että ongelma on nyt miehen päässä. yrittäkää jutella asiasta.
  14. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    heip. mul on kohta viikko takana ja 2kg jo lähtenyt :o :D jes. vaavi08 sulla on kyl tooosi ihanat työoltavat näillä helteillä ku mulla oli hiki vaikka en muuta ku kuppeja ja kattiloita kanna. eli olen ravintolassa töissä. missä on kyllä sinänsä jo itsestään niin kuuma kun kaikki lämpö...
  15. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    muuten noita kevyitä herkkuja löytyy painonvartioiden sivuilta. siellä on kaiken näköisiä ohjeita. mulle ainakin toimi se tosi hyvin että tosiaan näin itseni videolla. tuntu että joka paikka vaan roikkui yök :$ mä oon kyl sellanen ihminen et ku otan itteeni niskasta kiinni niin otan sit...
  16. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    ei mul kyl juuri oo noita kevyitä ohjeita. :/ itse kun syön noilla pisteillä niin syön sit vaik rasvasempiaki ruokia mut sit syön loppu illan vaikka salaattia tai jotain kasvis keittoa. viimmeksi tiputin pisteillä jotain 6kg/3vk eli aika hyvin. itse aina vähän säästelen noita pisteitä ja sit...
  17. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    eilen aloitin. ja pisteillä ajattelin kokeilla. ja liikuntaa pitäis ruveta harrastamaan. olen niin hirveän laiska etten jaksa liikkua minnekkään varmaan tämä paino osa syynä kun ei huvita tehdä mitään kun on niin "raskasta" tällä painolla. kuinkas itse olet ajatellu aloitella painon pudottamista?
  18. pöksy

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    eli painonvartioiden pisteillä kans aloitettu laihis eilen. motivaatio on kova tällä hetkellä kun ällöttää ku katselee itsestä otettuja kuvia. -15 olis tarkoitus mut -10 kin on jo hyvä tulos! eli alkupaino: 80kg pituus 166cm. ajattelin kans punnita itseni aina alku viikosta ja ensviikon...
  19. pöksy

    -15kg onko ketään tsemppaamaan?

    eli ensimmäisen lapsen jälkeen jäi raskaudesta n.12kg lihoinkin raskauden aikana 23kg aika hurja määrä! nyt sitten sain kimmokkeen lähteä niitä tiputteleen kun näin itsestäni kuvatun video pätkän ja oikein rupes ällöttämään! ei sitä näe itseään samalla lailla kun kamera sut näkee. nyt mitat siis...
  20. pöksy

    työpaikka galluppia...

    työnantajallani on täyspäiväisiä 3 ja osa aikaisia 2. miehelläni ei ole työntekijoitä mutta yksi kumppani löytyy. hänellä siis oma firma

Yhteistyössä