Hakutulokset

  1. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Heippa kaikille piiitkästä aikaa! Kirjoittelin silloin alku- ja keskiraskauden aikoihin tänne, mutta sitten iski passivoituminen... :ashamed: Toivottavasti saan vielä palata joukkoonne! :) Olen lueskellut paljon viimeaikaisia kirjoituksia ja enemmistö onkin jo saanut tuhisevan nyyttinsä...
  2. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Kylläpä onkin ehtinyt vierähtää paljon aikaa edellisestä kirjoituksesta... :ashamed: Nyt yritän ryhdistäytyä! Onnittelut kaikille hyviä ultra- ja neuvolauutisia saaneille! :flower: Meillä oli np-ultra 11 päivää sitten ja siellä oli kaikki oikein hyvin! :heart: Niskaturvotusta oli vain 0.3...
  3. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Heippa kaikille! Ja heti omaan napaan: Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti ja siellä vierähti 1 h 45 min! :) Oli kyllä tosi ihana terveydenhoitaja, nuori, mukava ja tosi puhelias. Otti tosi kivasti myös miehen koko ajan huomioon eikä sillä tuntunut olevan mihinkään kiire. Sydänäänetkin...
  4. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Kyllä on nopeasti mennyt taas aika, en voi uskoa että ollaan jo elokuussa! Raskausviikot sen sijaan tuntuu matelevan!? En millään malttaisi odottaa ensi torstaista np-ultraa... Kiitos kaikille yt-neuvotteluasiaa kommentoineille! Katselin vielä, mitä työsopimuslaissa asiasta tarkkaan ottaen...
  5. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Ihania ultrakuulumisia monella! :flower: =) Toivottavasti meilläkin ensi viikolla! Jännittää kyllä kovasti... tehilla, minulla on myös melkoinen massuturvotus. Olin siinä luulossa, että ei raskauden pitäisi vielä tässä vaiheessa (10+2) näkyä ja luulin, että nyt on tullut vaan lomalla...
  6. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Suruvalittelut pmmj:lle... :( Ihan kauheaa... Voimia ja jaksamista! :hug:
  7. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Heippa! Pääsiskös mukaan tähän pinoon? :wave: Tänään tuli 10. viikko täyteen ja laskettu aika on 24.2.2010. Esikoista odotellaan innolla ja jännityksellä! Näillä näkymin synnärinä Jorvi. Vointi on ollut hyvä tähän asti, lukuunottamatta jokunen viikko sitten loppunutta (toivottavasti!)...

Yhteistyössä