Hakutulokset

  1. E

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Heipä hei :) Joskos nyt sitten tän taaperopuolen pinonkin korkkais... Elikkäs. Mulle vois tietoihin päivittää iäksi 31 (vaikka eipä tollasella luvulla varmaan paljon tartteis huudella : /) ja pojan nimeksi Oliver :heart: Tänään oli sitten 1 vee juhlat. Mukavasti meni juhliminen, vaikka...
  2. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Tuttia meillä syödään lähinnä vaan nukkumaan mentäessä. Kauppa- ym. reissuilla on toki myös mukana ja toimiikin hyvin itkunvaimentimena ;) Päikkäreitä meillä nukutaan kahdet. Ajankohta hieman vaihtelee, mutta kahdet on ja pysyy vielä. Joskus saattaa jättää jälkimmäiset pois, mutta silloin on...
  3. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Täälläpä onkin hiljaista nykyään... Tulinpa kommentoimaan mahdollista tapaamista. Eli osallistutaan Oliverin kanssa mielelläään, jos ajankohta ja paikka on vaan sopiva. Viikonlopullehan se kai menee??!? Aika iso osa mammoista taitaakin olla jo työelämässä... Mutta, mutta. Meille tuli juuri...
  4. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    HIP ja HEI! Täällä ollaan edelleen. Taustailtuakaan ei juuri ole tullut. Kiirettä piisaa... Tukia pitkin täällä kävellään ahkerasti, mut ei edelleenkään "pelkoa", että kävelemään vielä lähdettäis. Isänsä poika on vallan meidän jätkä. Kotona siis hoitovapaalla meillä tuo isä ja itse töissä...
  5. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Osaankohan mä näitä uudistuneita sivuja (kamalat!) käyttää ollenkaan?! Salasanakin piti tilata uudestaan kun ei vanhalla sisään päässyt. Ihan pikaisesti täältä välistä huutelen kuulumisia. Eli työt ovat mulla alkaneet. 2 viikkoa jo oltu. Mukava päästä töihin vaikka kyllä on arki aikamoista...
  6. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Schnappy79 Eli mun treenaamiset on siis vielä aika pienet :o . Mut kaipa se sovitettua saadaan. Ja niin kauan ja toki vain siten, että hyvältä tuntuu! Valkolilja kyselit pottailusta. Mä vannoin jo kuuuuuuukausia sitten, et alotetaan het ku Oliver pystyssä pysyy. Noh, ei olla vielä keretty...
  7. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    taaperotx5 Varsinainen luikero tuo Julius :heart: Luikeroisesta puheenollen. Meillä nyt ihan viikon sisällä alkanut poika nousemaan tukea vasten ja eipä sitten meinaa lattialla viihtyäkkään. Jotain vasten täytyy koko ajan koittaa nousta, ja seuraukset on usein myös sen mukaiset :/ ...
  8. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Hui :o . Saa kyllä tosiaan olla varovainen liikkuvaisten mukeloiden kanssa! Kotiakin täytyy alkaa käydä kontilleen läpi =). Meillä ollaan juuri vasta opittu matalaa tukea vasten seisomaan, eli ei rattaissa/vaunuissa yritä seisomaan. Kiinni täytyy kuitenkin niissäkin pitää kun yli laidan meinaa...
  9. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Jospas tännekin nyt piiitkästä aikaa taas kirjottelisin. Täällä kesä sujunut mukavasti ja pian alkaakin sitten jo työt :o. Toisaalta ihan kiva palata töihin. Mä kun meinaan kyllästyä kotona olemiseen, kun ei juur mihkään tuu ilman autoa liikuttua. Miehellä auto päivisin, ei sen puoleen...
  10. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    misiwi Musta kaupan sosevalikoima on aivan ihanteellinen! Tosin meillä niitä muutamia ostettu vaan varalle, muuten kyllä olen tehnyt soseet itse. Eli pakastan edelleen jääpalamuotteihin ja pussitan kasviksittain... porkkanapalat omaan pussiin, kukkakaalit omaan jne. Lihaa olen keittänyt ja ne...
  11. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Heissuli vei... Tänään käytiin puolivuotisneuvolassa ja mukavasti kasvua tullut. Kasvu tosin tasoittunut, mutta varaa onkin tuolla pallerolla ;) Hampaita ei vieläkään näkyvissä. Eikä kyllä juuri kuolaakaan. No, kai ne sieltä joskus tulla tupsahtaa. Syöttötuoli käytiin eilen hakemassa...
  12. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Kuolaaminen Mä en oikeen ymmärrä :o. Meillä kuoaaminen loppu kun seinään! Ja hampaita siis EI ole tullut. Jo ajat sitten suussa näkyi joku ihmeellinen valkoinen pilkku, mutta se puhkesikin ja oli jotain möhnää sisällä. Näitä on ollut jo useampia. Ehdin jo silloin ensimmäistä kertaa luulla, että...
  13. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Taaperotx5 Kuulostaa kyllä helpolta vaikka tosiaan taatusti hulinaa riittää :). Mä nyt koitan tätä kuumeilua saada kuriin. Ei taida täällä isäntä lämmetä... PEITTOGALLUP Meillä Oliver nukkuu peiton alla ihan normaalisti. Joskus aamulla ihmettelen kamalaa ähinää ja siellä se on kokonaan...
  14. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Huomenia :) Kiva kuulla muidenkin vauvakuumeesta ja kokemuksista :). Zera Saattaa olla että täälläkin tosta ikärajasta vähän höllätään ;) Vauvan hekotusgallup Meillä myös sitä enemmän hekotellaan, mitä rajumpaa on. Tosin usein saa kamalan hekotuksen päälle jo se, että äiti nauraa. Ja...
  15. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    tupuna22 Meillä myös se taloudellinen puoli kauniisti sanottuna kusee :/ . Mut ei tätä oikeen osaa järjellä ajatella.... nimim. katselee jo kaksostenrattaita ja peilailee sivuprofiiliaan vatsa ulos pullautettuna :headwall:
  16. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Meillä poitsu juo useimmiten sellaisen 160 ml kerrallaan. Siis silloin kun ottaa pelkkää maitoa. Ruuan kanssa menee 50-100 ml. Velli maistuu ja sitä meneekin ihan hujauksessa koko 200 ml :o Vauvakuume Siis tää ei oo mahdollista! Mun kuume sen kun kasvaa vaan :ashamed: . Justa sain myytyä...
  17. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    No nii... tuli sit ainakin selkeesti toi kuva :whistle: :whistle: :whistle: ;)
  18. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Syöttötuolia pitäisi täälläkin alkaa ostamaan. Edellinen ehdittiin tuossa jo aikaisemmin myydä :/ . Mä haluaisin kovasti mustan tai tummanruskean Tripp Trappin, mut hinta riipii niin pahasti. Kun ei se pelkkä tuoli vaan ne pehmusteet, vauvasetti.... Huhhuh! Luultavimmin päädytään tämmöiseen...
  19. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Hei taas! Pääsiäinen tuli ja meni. Vain kilot jäi... :p Meillä käytetään pääasiassa nyt kokoa 68 vaikkakin se on aikas iso. Kuitenkin koko 62 on liian pieni... Mutta kuten ollut puhetta, aika paljon on variaatiota eri valmistajien välillä kokoluokituksissa. Soseita meillä syödään...
  20. E

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Tanjamaa Toivottavasti ultrassa selviää vain hyviä uutisia! Meillä keskimmäisellä myös sydämessä sivuääni. Johtuu tosin sairastetusta kawasakin taudista. Välillä tuntuu, että mitä pahaa sitä on tehnyt ansaitakseen nää taudit (kawasaki + nyt Oliverilla kysta päässä... ja tietty raskausdiabetekset...

Yhteistyössä