Hakutulokset

  1. H

    Milloin olette tunteneet sikiön liikkeet?

    Minä tunsin rv 15 vaikka on ensimmäinen raskaus kyseessä, ja vaikka istukka on kiinnittynyt eteen. Yleensähän istukan kiinnittyminen eteen tarkoittaa sitä, että liikkeet alkavat tuntua myöhemmin, kuin jos se olisi kiinnittynyt taakse.
  2. H

    Gallup - Raskauden oireet

    15+0 tähän mennessä olleet oireet [0] Aamupahoinvointi [5] Pahoinvointi muulloin kuin aamulla (lisäsin itse tämän kohdan) [8] Isommat, herkemmät rinnat [8] Uupumus [2] Ruoansulatushäiriöt [0] Närästys [0] Peräpukamat [5] Ruokahimot [0] Selkäkipu [4] Virtsaaminen (paljon!) [8]...
  3. H

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Enpä ole pitkään aikaan mitään kirjoittanut. Mutta osallistumpa näihin uusimpiin keskustelunaiheisiin nyt tässä aikani kuluksi. Hammaslääkärissä olisi varmasti syytä käydä, jos vaan saisi aikaiseksi. Koetan ottaa yhteyttä lääkäriin ja varailla aikaa. Tai sitten jää varaamatta. Perhepetiä...
  4. H

    "kuinka" teitte vauvan? :)

    Me emme tienneet ovulaation ajankohtaa. PCO:n takia minulla oli käytössä clomit ja ovuloimista tarkkailtiin huolellisesti kolmen kierron ajan ultraamalla ja verikokeilla. Silloin siis tiesin tarkan ovuloimisajankohdan. Enpä tullut raskaaksi. Sitten tuli neljäs clomi-kierto, jossa en käynyt...
  5. H

    Onko keskenmenoon/tuulimunaan/rypäleraskauteen/kohdunulkoiseen jotain "ennemerkkejä" ?

    Ei tuossa vaiheessa raskautta tuon kummempia raskausoireita tarvitse ollakaan. Minullakin oli viikolla 5 ainoina oireina rintojen aristus ja koon kasvu sekä menkkajuilinnat, ei mitään muuta. Kaikki oli hyvin ja on edelleenkin tämän raskauden kanssa.
  6. H

    Mahan kasvaminen ja sen "tunteminen"

    Minä aloin tuntea masua kädellä tunnustelemalla siinä 10+0 tienoilla. Muutamaa päivää myöhemmin olin jo huomaavinani peilistä jonkunlaista kohoumaa alavatsan kohdalla. Aloin 12. viikolla huomata että maha on "turvoksissa" (en tajunnut että se oli ihan oikea mammamasu) kunnes huomasin rv 12+1...
  7. H

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Se ei näy siksi koska olit laittanut kuvan osoitteen tällaisessa muodossa: http://http://www.aijaa.com/v.php?i=6725505.jpg eli siinähän on http:// kahteen kertaan.
  8. H

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Hei taas! Mukava huomata että täällä mammailut näyttävät edistyvän hyvin itse kullakin. Minulla meni ultrassa oikein mukavasti, vauvalla oli kaikki hyvin. Kävin tänään neuvolalääkärillä ensimmäistä kertaa. Näyttää siltä, että kaikki asiat ovat aivan täydellisellä mallilla sekä mammalla että...
  9. H

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Minä en ole pitkään aikaan mitään kirjoitellut tänne... Oli mukavaa - kun satuin nyt lueskelemaan tätä keskustelua - huomata että Vadelmaunelma on plussannut! Mahtava juttu! Minä muistan kyllä sinut sieltä vauvakuumeilupuolelta, jossa jutusteltiin samassa pinossa. Minulla on menossa nyt 11+4...
  10. H

    Kuvia plussatesteistä

    Tältä näyttivät minun testieni tulokset. :) KP:t ovat noin suuret koska kierto oli pitkä ja ovulaatio oli vasta kp 25.
  11. H

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    [X] Tissit kipeät (tosin kipu on jo selvästi vähentynyt) [X ] Tissit kasvaneet [ ] Tuskin kasvaneet, mutta vähän turvoksissa? [ ] Ei kasvua [ ] Ei kipeät
  12. H

    Clomifen

    Kerronpa oman tuoreen kokemukseni clomeista. Sain clomit käyttöön PCO:n ja käytännössä täyden ovuloimattomuuden takia, 4 kiertoa, pienin annostus. Tulos: ovuloin oikein hienosti joka kierrossa, yksi follikkeli näkyi aina ultrassa ja muutama muukin rakkula oli hieman kasvanut, mutteivat olleet...
  13. H

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    pikkumangusti paljon onnea vauvelista!
  14. H

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Olen jo aiemminkin ilmoittautunut ja jonkun verran jutellutkin mutta en näe vielä nimeäni listassa. Eli 25.3. Hlemmur--esikoinen--28--OYS
  15. H

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset HEINÄKUUSSA*

    Niin eikse olis ihan hyvä idea jos on kolmekymppiset ekertalaiset -pino ja kolmekymppiset pikkukakkosta odottavat -pino =)
  16. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Synnytys tuntuu tosi kaukaiselta asialta vielä. En ole tosiaan koskaan ennen ollut raskaana joten tämäkin on minulle uusia asia. Mutta olen aina ollut (joo, myös synnytysvideoita tv:stä katsottuani ja lukuisten mammakavereiden kauhujuttuja kuultuani) sitä mieltä, että haluan synnyttää luomusti...
  17. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Vastaan vähän galluppeihin... Yrityskierto josta tärppäsi oli 11. Iso osa kierroista oli ovuloimattomia, pisimmillään jotain 80-päiväisiä, koska minulla on PCO. Sain lopulta clomit avukseni ja aloin ovuloida, ja plussa tuli siitä vihoviimeisestä clomikierrosta, sen jälkeen olisi pitänyt...
  18. H

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset HEINÄKUUSSA*

    Minä mietin ihan samaa kuin Keltakaneli.
  19. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Mahtuisinko mukaan tähän keskusteluun? Olen tuolla kolmekymppisten ekakertalaistenkin ketjussa mutta haluaisin jutella myös täällä, jossa kaikki ovat suunnilleen samassa vaiheessa raskautta menossa :). Ensimmäistä kertaa elämässäni olen raskaana, ikää on 28 v ja sairaalana olisi OYS...
  20. H

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset HEINÄKUUSSA*

    Kvart över kiitos listalle lisäämisestä mutta nimi meni väärin, ei ole Hlemmus vaan Hlemmur :)

Yhteistyössä