Hakutulokset

  1. S

    syöttötuolin jälkeen mistä tuoli?

    Mistä löytäisi tuolin ruokapöytään, joka on KORKEA ja KÄSINOJALLINEN 2-vuotiaalle. Ja mielellään joku muu kun triptrap.. =)
  2. S

    sf mitasta

    Onko kenelläkään muulla ollut pieni sf mitta? Mulla maanantaina neuvolassa rv 34+6 mitta oli 26cm! Sama mikä viime kerralla 3 viikkoa sitten. Terkka sanoi ettei tarvitse huolestua, koska vauva on perätilassa ja on tosi matalalla..Itseeni kyllä silti vaivaa.
  3. S

    Äitiysvaatteista

    Tietääkö kukaan myydäänkö Lempäälän ideaparkin espritissä äitiysvaatteita?
  4. S

    ultra

    Te jotka olette käyneet Tampereen terveystalossa ultralla niin kertovatko vaavin sukupuolen? Näyttävätkö edes vähän 4D kuvaa? Itse menossa torstaina rakenneultraan sinne =)
  5. S

    Äitiysvaatteista

    Mistä löytyisi paitoja jollain kivalla tekstillä? Tai missä olis esim. varpaan kuvat tossa vatsan kohtaalla. Masutuubeja kyllä olen löytänyt, mut en paitoja.
  6. S

    verikokeiden tuloksista

    Millaisia tuloksia olette saaneet seulonta verikokeista?
  7. S

    Uusi ultra

    Ultrassa käyty! Ja kaikki kunnossa,asukas löytyi :heart: Ihana tunne! Laskettu aika siirtyi kuukaudella eteenpäin.
  8. S

    Uusi ultra

    Huomenna on sitten se jännä päivä. Aamulla uusi ultra, jossa selviää onko tuolla vatsassa asukasta ja millä viikoilla mennään. Jännittää tosi paljon! Toivottavasti kaikki olisi hyvin!
  9. S

    Raskausvk:t+ epäsään. kuukautiskierto

    Mulla on epäsäännöllinen kierto. Viimiset menkat, jotka mulle tuli viime kuussa, tulit tosi aikasin (koskaan ei oo niin aikasin tullut kp26) Meinasivat neuvolassa että olisivat olleet valemenkat. Koska ne olivat myös erilaiset, kuin ennen. Laskettuaika laskettiin sitten edellisten menkkojen...
  10. S

    outoa

    Joo pakkohan se on odottaa se 2 viikkoa! Toivottavasi silloin löytyy asukki. Ei vaan millään pysty odottamaan, meinaa tulla stressi.
  11. S

    outoa

    Eilen olin ekassa ultrassa. Ultra tehtiin koska ei ollut varmaa millä viikoilla olen. Neuvolassa oltiin sitä mieltä että olisin viikolla 9+5 (eilen). Ultraaja sanoi ettei täällä mitään ole,että olen niin alussa, en vielä viikolla kuusikaan. Pelkään että se on tuulimuna. 2 viikon päästä uusi...
  12. S

    kierrosta ja lasketun ajan määrittämisestä

    Mulla vaan oli oudot menkat tossa viime kuussa ja ajattelin et voisin olla pidemmällä..jos odotan ekaan ultraan ja olenkin pidemmällä mitä neuvolassa luullaan. Onpa vaikeaa, mut ehkä se sit selvii ku soitan sinne.
  13. S

    kierrosta ja lasketun ajan määrittämisestä

    Miten laskettu aika määritetään jos kierto vaihtelee? Tiedän kyllä et sitten viimiestään ultrassa se selviää. Mut ennen sitä?
  14. S

    testauksesta

    Kiitos :heart:
  15. S

    testauksesta

    Kiitos paljon! On tämä tunne vaan niin ihanaa. Nyt sit täytys odottaa "varmistusta" Että nähdään onko tuolla vatsassa ketään.
  16. S

    testauksesta

    Kun ei kukaan vastannut niin..Tein tänään testin ja vahva plussa tuli, onnea siis itselleni :heart:
  17. S

    testauksesta

    Mulla on nyt kierto 27/26-30, kannattaakohan odottaa tohon vimppaan kiertopäivään, ennen kun testaan? Siis menkat ei oo alkanu, eikä oo mitään tuntemuksia niiden suhteen. Pissalla oon joutunu käymään nyt viime aikoina tosi usein. Ja nyt pari päivää vihlonu kummasti selkää. Onko kenelläkään...
  18. S

    1-vuotis kutsu

    Eikö keneltälään löydy mitään mallia?
  19. S

    1-vuotis kutsu

    Aattelin kyllä jotain korttia..niinkun tosta viestistä käy ilmi :)
  20. S

    1-vuotis kutsu

    Eli vinkkiä tarvittas pojan 1-vuotis korttiin. Millasia olette tehneet?

Yhteistyössä