Hakutulokset

  1. A

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    mä tein toisen kerran tälle viikkoa... nyt tuli tehtyä vissiin vähän paremmin, ihan eri lailla otti lihaksiin, ku ekalla kerralla, vaikka silloinkin kyl huomas tehneensä. nuo pari liikettä minusta vaan ärsyttäviä.. ja kun en tahdo muistaa jännittää lihaksia... koko ajan pitää miettiä et jännitä...
  2. A

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    oli sattunut pieni virhe tuonne aijemmin.. tarkoitus oli siis kysyä et pitäskö mitata myös tuosta alempaa... en kyl tiiä vaikuttaako tää sinne mitenkää... :) no joo... samapa tuo.. mullon niin pöljästi nä läskit kertyny et huh huh... :D
  3. A

    Paljonko on hemoglobiinisi?

    minulla oli viimes jotain päälle 150 kun normaalisti 120-130 ja raskauksien aikaan lähellä 100.
  4. A

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    ekan reenin sain tehtyä ja tuntui oikeen mukavalle.. ei kauaa mennyt ja huomaa kyllä et on vatsalihaksia reenannut... =) toivottavasti innostus pysyy loppuun saakka... koitetaan tsempata toisiamme niin joskos meillä olis sitten todellakin litteä vatsa.. :D :wave: niin ja minulle vois...
  5. A

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    huolitaanko minut vielä mukaan? oon koittanut saada jotain aikaiseksi tuon vatsan suhteen, mut ei ole kunnon innostusta löytynyt... :whistle: mut jos nyt kun muitakin... :)

Yhteistyössä