Hakutulokset

  1. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Vauva-arki on alkanut siis täälläkin. Onneksi on tuo mies auttelemassa vielä ensi viikon ajan. Heti aluksi yksin kolmen lapsen kanssa voisi tulla hieman "kiirusta" : ) Kaikki on alkanut onneksi hyvin. Lääkärintarkastuksessa ei ilmennyt - luojan kiitos - mitään erityistä. Vauva syö, nukkuu ja...
  2. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Meille syntyi aikaisin aamulla (40+2) ihanan ihana tyttövauva!!! Tässä pikainen synnytyskertomukseni. Viime yönä puoli kolmen aikaan heräsin kovaan supistukseen ja se oli sitten menoa. Supistuksia tuli heti 2 - 8 min välein ja ne olivat kestoltaan eri pituisia, mutta kipeitä kaikki. Osa...
  3. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Kiitti vinkistä Mimosa! :) Sittarista en ole tainnut vielä etsiäkään!
  4. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Tuhannet onnittelut vauvoista Vennamolle ja Tsirpille :flower: :heart: Viikonloppu meni täällä aika väsyneissä tunnelmissa. Lauantain makasin lähes kokonaan sohvalla. Eilen tuli onneksi lähdettyä anopille käymään. Aika epävarma olo oli eilen: vähän sellainen huono, menkkamainen ja oksettava...
  5. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Tuhannet onnittelut vauvoista Ce-bralle, Marjutille, KyyneltenHymylle ja Sibiricalle :flower: :heart: Onnea myös poksujille! Eteenpäin mennään tasaisen varmasti. Mielenkiinnolla luin synnytyskertomuksenne Adelade ja Marjutti! Viimeisen vrk:n aikana supistukset ovat olleet kateissa...
  6. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    No nyt täälläkin päästiin näihin ihkuihin limajuttuihin. Tuli juuri pari isompaa möykkyä (JEE!), mutta valitettavasti edelleen ihan väritöntä. :/ Toisessa raskaudessa tuli limatulppa, josta ei voinut erehtyä ja synnytys käynnistyi siitä päivän tai parin päästä. En jaksa muistaa tarkasti (en...
  7. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Huomenta! Mä jätän tällä kertaa nuo tummennukset pois, kun menivät jostain syystä ihan miten sattuu tuossa edellisessä viestissä ; ) Se koitti sitten h-hetki ALM:lle. KyyneltenHymylläkin meno kuulostaa siltä, että pitkään ei tarvi enää odottaa. Tsemppiä ja onnea molemmille! Sanzkuli...
  8. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Tuhannesti onnea kaikille vauvaantuneille!! :flower: :heart: Ja hyvää vapun jälkeistä aikaa kaikille! Marjutti86 mulla sama tilanne kun sulla. Nukuin viime yönä ehkä 4 - 5 tuntia. Supistuksia ja tosi kipeitä vihlasuja tuli säännöllisesti. Pakkasin laukkuun laturit, lompakot sun muut...
  9. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Tervehdys kaikille ja Katsulle paljon paljon onnea! :flower: :heart: Zizilisko kysyit vauvan asennosta ja liikkeistä. Mulla vauva on ollut jo viikkoja samassa asennossa selkä vasemmalla puolella (kuulemma n. 15% viihtyy selkä vasemmalla, 85% oikealla), jalat ovat oikealla alhaalla ja pää...
  10. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Huomenta ja Paljon Paljon Onnea vauvan saaneille Sennille, Heidille, Janskuliinille ja Metsämörrinvaimolle!!! :flower: :heart: Täällä oli pitkästä aikaa taas supistuksia, kipuilua, hirveän levotonta liikettä yms yöllä pariinkin otteeseen. Mietin jo, että nytkö se koittaa, mutta ei...Yksi...
  11. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    KyyneltenHymylle ja Tirpuselle onnea matkaan :) Tuo täysikuu-juttuhan on hauska, katotaan kuinka palstalaisten käy. Yksi lisäperuste miksi mies ei voi lähteä torstaina päivän työmatkalle Ruotsiin ;)
  12. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Tuhannet onnittelut johjolle tytöstä ja napsuneidille pojasta! :flower: :heart: Tosi ikävä tuo rintatulehdus tuossa vaiheessa. Toivottavasti toivut napsuneiti pian. Mulla on ihan riittävästi kokemusta rintatulehduksista. Jatkossa jos YHTÄÄN meinaa tulla oiretta, juot paljon ja pumppaat...
  13. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Maanantai-iltapäivää kaikille! Kokoarvioista minulla on sellainen kokemus, että ne voi mennä aivan pieleen tehtiin ne sitten ultralla tai käsikopelolla. Ensimmäisessä raskaudessa, joka meni lähes 2 vkoa yli, vauva arvioitiin sekä neuvolassa että yliaikaultrassa yli nelikiloiseksi ja olin...
  14. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Hurjan paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :) :flower:
  15. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Täällä ilmoittautuu vielä yksi mattimyöhäinen! Olen seurannut keskustelua jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut kirjoitetuksi :ashamed: Kolmannen lapsen la on 10.5, tyttö tulossa ja synnyttämään menen NKL:lle. Kovasti on supistellut (kipeästikin) tässä kolmannessa raskaudessa ja...
  16. H

    Biletys Helsingissä?

    \ =) Voiko mukaan tulla? Minkä ikäistä sakkia ootte? Oonkohan mä liian vanha? *Olen jo 31 vee... Lisäkysymyksenä: millaiset jatkopaikat teitä kiinnostavat?
  17. H

    Biletys Helsingissä?

    Olis kiva tulla messiin, mut täytyy saada ensin vauveli syömään jotenkin muutenkin kuin imettäen ; )
  18. H

    Herqules juoksurattaat

    Kokeiltiin myös juoksua JOGGEREIDEN kanssa ja ihan tukevilta tuntuivat myös hölkkävauhdissa. Rattaiden kaatuminen tuntuu aika kaukaa haetulta, sillä ei kai kukaan mitään vetoja vedä lastenrattaiden kanssa, vaan rattaiden käyttötarkoituksen ja nimen mukaan niiden kanssa voi nimenomaan hölkätä...
  19. H

    Herqules juoksurattaat

    Luin aikaisemman keskustelun. Siellä puhuttiin ½ vuoden takuusta. Nyt takuu on 2 vuotta. Ja hintakin on mielestäni suht kohtuullinen 450 euroa kantokassin kanssa (20% alennuksella)... Muoviosia oli toden totta, enpä olisi kiinnittänyt huomiota, kun ekaa kertaa vaunuostoksilla ollaan... Luulisi...
  20. H

    Herqules juoksurattaat

    Hei, onko kenelläkään kokemusta Sveitsiläisistä Herqules Raptor juoksurattaista (uusin malli, jossa etupyörän saa lukittua)? Tai miksei muistakin suomessa myytävistä. Harkitsemme juoksurattaiden tuomista jenkkilästä, mutta kyseiset Sveitsiläisetkin vaikuttavat sellaisilta, että niiden kanssa...

Yhteistyössä