Hakutulokset

  1. Minttuliisa75

    Kokeilen, saisinko laitettua linkin

    [url]http://www.new.facebook.com/photo.php? tekemääni kakkuun...
  2. Minttuliisa75

    Kameran muistikortteja haeskelen...

    Onko kellään nettiosoitetta mistä niitä sais edullisesti? Nyt mulla tallessa vain alkuperäinen 16:n kuvan kortti... |O
  3. Minttuliisa75

    Onko kenelläkään näitä?

    Aivan ihania, varsinkin nuo eiffel ja kivitorni.. mut kamalan kalliita! :( http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=38154&categoryId=3140944
  4. Minttuliisa75

    Miesten tuoksu,

    Rectoverso Man Tea Tobacco, Ulric de Varens[/b[b]], Paris, tässä kaikki mitä purkin kyljestä sain irti. Ostettu ilmeisesti Pariisista, tietääkö kukaan saako tätä mistään lähempää?
  5. Minttuliisa75

    Aila-tädin piimähyytelökakku

    POHJA: 200 g Digestive-keksejä 75g margariinia tai voita TÄYTE: 1½dl sokeria 2tl vanilliinisokeria 4dl piimää 2dl kermaa 3rkl sitruunamehua 6 liivatelehteä PÄÄLLE: 1-2prk Piltti-sosetta (aprikoosi) (kermavaahtoa) Murenna keksit ja sekoita joukkoon sulatettu rasva. Painele muruseos...
  6. Minttuliisa75

    Synttäritarjoilu???

    Bongasin ja kopsasin tuosta jo tuon Juustotarjotin-jutun, ja sen aion toteuttaa, mut mitä sitten muuta? Jotai koht´helppoja, kaikki idikset tervetulleita!! =) :flower: (Ittellä lähestyy uhkaavasti, viikon päästä, kolmikymppiset ja ystäviä tulee juhlimaan..! =) )
  7. Minttuliisa75

    Ruisvuokaleipä

    Onko kellään ohjetta mehevään, hyväksitodettuun ruisvuokaleipään? :attn: :wave: :wave:
  8. Minttuliisa75

    Sitä mantelikalan ohjetta kyselin

    just ennen kun tuo tauko tuli.. Et olisko kukaan niin ystävällinen et laittais mantelikalan ohjeen tänne? Joskus oon syöny sitä, ja hyvää oli, mut tekotavasta ei oo hajuakaa.. :ashamed: Kiiti kovasti jo etukäteen! :flower:
  9. Minttuliisa75

    Mantelikala

    Voisiko joku ystävällinen ihminen laittaa tähän mantelikalan ohjeen, oon syöny joskus ja oli herkkua, muttei aavistusta miten se tehdään..!? :ashamed: Kiitän kauniisti jo etukäteen! =)

Yhteistyössä