Hakutulokset

  1. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Heipsan. ^^tervetuloa marijanna! Miikulainen89, toivottavasti saat selvityksen palkastasi ja kannattaa kyllä mielestäni olla töissä vain jos jaksaa ja haluaa, kotona saa olla sitten ihan mukavasti ja aika voi käydä helposti pitkäks. :/ Riippuu tietenkin jos viihtyy kotona =) Feles...
  2. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    nonniiih, Onnea kovasti Feles !!! =) Tässä vaan kovasti ultraa odotellaan ja myös että mies pääsee mukaan =) Toivotaan niin, kun ei esikoisen kohdalla päässyt tähän alkuraskauden ultraan. On kyllä niiiin hyvä olo nyt kun sain nukkua piiiiiiitkäästä aikaa melkein koko yön ja aamunkin ihan...
  3. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    apua... oon ihan liian kiireinen ku en kerkee enää täälläkään niin usein käymään!! Noh, näyttää nytkin siltä että pitää mennä esikoista laittaa päiväunille.. :D eka neuvolakin on takana ja lääkäri ja tarkka ultra tulossa vielä =) jännittäää!!! Hei kiva että tänne on tullut lisää ihmisiä :))...
  4. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Hei kiva, että tänne on jo muitakin uusia ilmestynyt. Tervetuloa! Kamala kiire ollut ettei ole oikein jaksanut tulla koneelle! huh.. Mullakin on vähä sellai olo et ois kiva mennä sinne lääkärille ultraa tai saada jotain varmistusta että onko oikeesti vauva tulossa =) !!! Ku mulla ei sitte oo...
  5. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Joo siis kyllä mua kans ärsyttää ku ollaa erossa suurimman osan ajasta, mutta ihan turhaan tässä rupeaa valittamaan kun kaikesta on tiedetty ja näin ollaan suunniteltukkin, että pois nyt samantien alta toi army jne :) Kaikkeen tottuu, Onneksi! Kyllä tuo raskaus tuo ihmeellisiä haluja eteen...
  6. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Onneks kaikki aina järjestyy ja koulutuksenkin kerkee hankkimaan vielä moneen kertaan =) hih... Ei toi kahenviikon tauko oo ees paha.. Mä oon ollu jo 7kk silleen, että mies on armeijassa ja minä kotona vauvan kanssa yksin. Vähän niinkuin yksinhuoltajana :/ Ja vielä ois 5kk eessä odotusta ja...
  7. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Joo kyllä luulen, että saat hyvän neuvola tädin ja ehdit ihan rauhassa muuttamaan ja tutustua uuteen neuvolaan, kun eihän siellä nyt aluksi käydäkkään kuin tyylii kuukauden välein =) Mulla oli ihan samat jutut silloin mielessä, että jos ne käy siellä neuvolassa jotain arvostelee mun nuoruudesta...
  8. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    kiitos =) Jeps meillä on esikoinen 9kk =) Joo siis mulla oli kans alussa ihan sama, että ootin sitä neuvolaa ja kaikkee uutta =) nyt en oo jaksanut vielä ilmottaa ees neuvolaan kun vasta seuraavalla käynnillä pikkuisen kanssa =) mua harmitti vaan eniten toi neuvola touhu siten kun sieltä joutui...
  9. C

    Lahtelaiset äidit

    Täällä myös olisi lahtelainen esikoisensa(-08) kanssa =) saa laittaa viestiä! =)
  10. C

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    "odottaja" ja kovin alussa vielä ollaan, että en ihan vielä usko todeksi =) viikkoja olisi nyt kai jotain 5+? lähellä 6 kai =) ... Vuorovesi, kyllä ensimmäiselläkin onnistaa, niin kävi meille viime raskaudella =) Onnea kovasti yritykseen! Ja onnea Feles plussasta ja toivotaan, että kaikki...

Yhteistyössä