Hakutulokset

  1. J

    Voisiko olla? Ei voi...

    Mä laiyoin sulle yksärin B)
  2. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Hyväsetti ihan nappiinsa oireet,peukut pystyssä! :hug:
  3. J

    Pregent stick r.testeistä??

    Acon on tunnettu roskishaamuista jotka ei tarkoita raskautta,mutta jos viiva vaikutusajan sisään,kyllä on luotettava :flower:
  4. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Oih,onnea erka :heart: Kyllä ne viivat vahvistuu :heart:
  5. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Ja piupula tulee sitten heti kertomaan gyne reissun tulokset =) :flower:
  6. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Uuteennnousuun :hug: :hug: Riemulle mukavia hetkiä vaakamamboon :D +++++++++++++++++ :whistle: Onko Ansku testannut? :whistle: :heart:
  7. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Siis täällähän alkaa olemaan joulukuun plussa ruuhka :heart: Niin monia lupaavia oireita :heart: Testatkaa arvon ladyt :D
  8. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Piupula,mä soudan ja huopaan,laita mut taustalle,mikä lie hormoonihärö :| Mä yritän nyt hiukan hillitä tätä nettailua ja palaan kun jotain kerrotavaa(tai aiemmin ;) ) Ansku,testaa,pliis! :heart: Musta tuntuu että oot jo voittanut lotossa :hug:
  9. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Huisi ja Ruuth,onnea hirmuisesti!!!!!!! Ansku-82,pitäiskö sun kuitenkin testata? :whistle: :heart: Ja huomenna lotota :laugh:
  10. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Itselleni irvistelen,3 päivää kulkenut side pöksyissä,alkaako,ei ala,alkaako.... :headwall: Menee siteitä ihan hukkaan :D kun ei ala.... +++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ihan kaikille!!!! :heart:
  11. J

    iso vauva tulossa?

    Vastailen vaikken odottaja olekaan! Mulla vauvat arvioitu rv 30-32 :2100g-2300g. Niillä lupailtu 4 kg tai yli,vauvaa! Sun lukema kieltämättä aika iso viikkoihin nähden mutta ei se vielä kerro kaikkea :hug: Vauva kasvaa omaa vauhtiaan ja toiset enemmän kuin toiset loppuviikoilla. Meidän...
  12. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Ihan nopsaa vaan aamusta. Piupula,oletko kiltti ja päivität mulle kuitenkin kp 32/25-30 ja yk 4:sta edelleen,sillä ei ne menkat alkaneet.Menen ensiviikolla verikokeille sitten,mitä hemmettiä tämä sitten on :o
  13. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Lisää ihmettelyä.Luin ton pinon tuosta alta,"Voihan ovistestit vs r-testit..." Ja siinä aloittajalla käynyt niin että r-testi näyttänyt haamun oviksen aikaan ja on nyt 2 viikkoa myöhemmin raskaana... Jos mulla olisi niin että ovis ollut vasta silloin kp 22....Mietin vaan ettei meillä ollut...
  14. J

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    Oman navan ihmettelyä.Ei pisaraakaan punaista,ei koko päivänä.Mikä mun kroppaa vaivaa? :headwall: Mä palelen ja nukuin 2 h päikät,lämpö on yli 37.Oonko tulossa kipeäksi? Mä voisin vannoa olosta että oon raskaana,vaan ei noi testit ole näin ennen temppuilleet,plus on ollut plus ja nega...
  15. J

    meillä on 5 lasta,ollaanko me suurperhe?

    Olette B) Meillä 7 lasta :D
  16. J

    missä vaiheessa

    jos sulla on jo kaksi lasta niin voihan se tuntua jo aiemminkin tosiaan,muistan tuollaiset viikot lukeneeni jostai mut kai sekin yksilökohtaista...
  17. J

    missä vaiheessa

    12 viikolla alkaa ensisynnytäjällä kohtu tuntua häpyluun yläpuolella,uudelleen synnyttäjällä aikaisemminkin :D
  18. J

    Plussasin tällä viikolla ja ihmetyttää

    Se on niin yksilöllistä,toisilla alkaa ennen plussaa,toisilla plussauksen jälkeen tai myöhemmin.Kaikille ei tule pahoinvointia! Onnittelut raskaudesta :flower:
  19. J

    Sittarin PregCheck vs Apteekin oma testi. APUJA!

    Jos oot digi testiin saanut tuloksen"raskaana",älä turhaan enää pohdi muiden testien viivojen vahvuuksia :D Kyllä sä olet raskaana,onnea :flower:

Yhteistyössä